2024-01-24, 14:52
Medlem
Jag tror hon fått eller kommer få bidraget tillbaka. Finns inte en vettig läkare som skulle kunna intyga att hon klarar att jobba.
2024-01-24, 15:06
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Jag tror hon fått eller kommer få bidraget tillbaka. Finns inte en vettig läkare som skulle kunna intyga att hon klarar att jobba.

Du menar på fullaste allvar att hon inte kan försörja sig när hon dragit in över 350 000:- det senaste året? Hon marknadsför sig, sitter i lives i 10 timmarspass och mer, hon är på diverse olika plattformar och lägger ut material, hon kan med största sannolikhet ha ett arbete genom samhall!
2024-01-24, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Skrattade högt när hon i en live sa något i stil med att "Vore dom på Flashback horor så hade jag knullat sönder dom".

Väl valda ord som antar jag.

Det är komiskt, med tanke på hur feg hon är utanför hennes lägenhet.

I september gick fegisen mellan systrarna. Hade det funnits det minsta stake i henne så hade hon åtminstone glott på dem som filmade och spottat på marken. Då hade hon i alla fall visat för åskådarna
2024-01-24, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Du menar på fullaste allvar att hon inte kan försörja sig när hon dragit in över 350 000:- det senaste året? Hon marknadsför sig, sitter i lives i 10 timmarspass och mer, hon är på diverse olika plattformar och lägger ut material, hon kan med största sannolikhet ha ett arbete genom samhall!

Det är ju en jävla skillnad. Det där gör hon på hennes sätt, vilket jobb skulle det funka på?
2024-01-24, 15:25
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det är ju en jävla skillnad. Det där gör hon på hennes sätt, vilket jobb skulle det funka på?

Städa, sortera saker, dela ut tidningar osv osv?!
2024-01-24, 15:26
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:

Plus! Det finns daglig verksamhet.
2024-01-24, 15:28
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje

Men hur ska hon då kunna sitta live i 10h?
Förstår ni poängen, det är en omöjlighet för det är inte på hennes sätt!
2024-01-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ja det gör jag. Hon klarar inte mycket. Fysiskt sett, absolut! Men psykiskt inte en chans. Jag jobbar med människor inom Lss/psykiatrin. Om hon hade förstått sina svårigheter själv, varit villig att ta emot stöd och hjälp så ja, då hade hon nog klarat ett arbete. Anpassat arbete. I hennes nuvarande skick, nej.
2024-01-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Daglig verksamhet hade möjligen funkat. Men de som har sysselsättning där har sin huvudinkomst av just aktivitetsersättning.
2024-01-24, 15:39
Medlem
Så Swishtiggandet kommer eskalera å det grövsta således. Bumpiana klarar sig aldrig på sjukersättning.
2024-01-24, 15:50
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass

Tror inte att hon får något bidrag då hon har blåst Försäkringskassan och Staten vilket
kommer leda till en dom med återbetalningskrav. Och det är Försäkringskassans läkare som
gör bedömningen och hon har ju visat att hon kan dra in pengar.

Min gissning är att hon får en stenhård förvaltare samt en skuld på kronofogden
som gör att hon kommer få existensminimum tills allt är betalt.

Kommande höst kommer bli mycket intressant i Bumbiland
2024-01-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
https://archive.org/details/youtube-oMcV-3K-0zE

Denna kom upp och jag må gilla män men detta är ju så långt ifrån sexigt det kan bli. Hennes sexyface är ju mer crazyface

Men gud mina ögon 😭 vad såg jag precis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in