2024-01-23, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Anjo säger att Liam M var som han var 2018.

Nej Anjo, jag tror inte Liam M är en kvinnohatare som du, så han kan omöjligt vara som du varit.
Hahaha, har man inte hör dom där orden förut?

Rask och Anjo känner in så mycket och ser sig själva i alla andra, helt tossigt.

Identitetskris, dåligt avnavlade, droger vem vet vad som är grundproblemet, egentligen?
Citera
2024-01-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, har man inte hör dom där orden förut?

Rask och Anjo känner in så mycket och ser sig själva i alla andra, helt tossigt.

Identitetskris, dåligt avnavlade, droger vem vet vad som är grundproblemet, egentligen?

Bara jag som hoppas att Anjo läser dagboken i nästa video? Det skulle ju bli hand död.
Känns inte som han är tillräckligt smart för att förstå detta
Citera
2024-01-23, 23:02
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Anjo säger att Liam M var som han var 2018.

Nej Anjo, jag tror inte Liam M är en kvinnohatare som du, så han kan omöjligt vara som du varit.

Sa han inte så om Lokal också?
Citera
2024-01-24, 00:38
Medlem
Talade med en god vän med mig om en hädelse som hade hänt på hans klink för flera år sedan. (Han är psykolog). Han berättade att för längesedan var det en kvinna gick hos honom som blev grovt misshandlad av sin man. Detta berättade efter lång tid hos honom. Det tog många sessioner för henne att ens våga berätta vad och hur hon var utsatt. När hon väl hade lättat på sig hjärta vågade hon till sist anmäla honom.

Nu kommer det intressanta med denna historian. Mannen som blev anmäld skapade såklart sin egna historia där han berättade många elaka saker som han hade gjort fast spegelvänt. Så hon hade manipulerat honom hon hade stulit hans pengar, hon hade förbjudit honom att umgås med sina grabbar. Det hela slutade med att han åkte dit för hon hade flera dokumenterade skador vid olika tillfällen hos en läkare som stämde överens med hennes historier.

Efter han hade berättat denna historian så berättade jag om C fallet A är inblandad i. Han sa direkt att utifrån den historian jag berättade är troligtvis C den drivande förövaren. För ett klassiskt kännetecken är att de kommer ihåg exakt vad dem har gjort och när dem gjorde det och de vänder på de sakerna som de själva har gjort som kan vara till deras fördel. Exempelvis genom dokumentation.

Oftast handlar det just om detaljer som jag blev bestulen, ”jag blev psykisk misshandlad”, ”jag blev manipulerade”. Personen ifråga vill också ständigt rättfärdiga sitt beteende vid varje tillfälle som ges. ”Jag gjorde så för att” osv.

Så blir intressant att se hur soppan A har hamnat i slutar.
Citera
2024-01-24, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Talade med en god vän med mig om en hädelse som hade hänt på hans klink för flera år sedan. (Han är psykolog). Han berättade att för längesedan var det en kvinna gick hos honom som blev grovt misshandlad av sin man. Detta berättade efter lång tid hos honom. Det tog många sessioner för henne att ens våga berätta vad och hur hon var utsatt. När hon väl hade lättat på sig hjärta vågade hon till sist anmäla honom.

Nu kommer det intressanta med denna historian. Mannen som blev anmäld skapade såklart sin egna historia där han berättade många elaka saker som han hade gjort fast spegelvänt. Så hon hade manipulerat honom hon hade stulit hans pengar, hon hade förbjudit honom att umgås med sina grabbar. Det hela slutade med att han åkte dit för hon hade flera dokumenterade skador vid olika tillfällen hos en läkare som stämde överens med hennes historier.

Efter han hade berättat denna historian så berättade jag om C fallet A är inblandad i. Han sa direkt att utifrån den historian jag berättade är troligtvis C den drivande förövaren. För ett klassiskt kännetecken är att de kommer ihåg exakt vad dem har gjort och när dem gjorde det och de vänder på de sakerna som de själva har gjort som kan vara till deras fördel. Exempelvis genom dokumentation.

Oftast handlar det just om detaljer som jag blev bestulen, ”jag blev psykisk misshandlad”, ”jag blev manipulerade”. Personen ifråga vill också ständigt rättfärdiga sitt beteende vid varje tillfälle som ges. ”Jag gjorde så för att” osv.

Så blir intressant att se hur soppan A har hamnat i slutar.
https://youtu.be/PT7hygcud2Q?si=6-caaudXgLawgGWL

Kollade just på denna sanning med modifikation...
Det du beskriver är vad Anjo och Chrippert påstår att det verkar som, gällande Linneas påståenden...
Hur var det nu igen? Linneas stulna dagbok vem har den? Anjo
Citera
2024-01-24, 05:06
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Sa han inte så om Lokal också?

ingen aning men vet att BajsBaronen satt och ältade om Lokal var som honom när dramat med Olof K vs JockeBoi höll på
Citera
2024-01-24, 05:29
Medlem
matchasipss avatar
Hörni, se upp för den nya Robert Aschberg.

https://ibb.co/jgYYk7y
Citera
2024-01-24, 08:22
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matchasips

Mongolid bröderna lägger ner så mycket tid och energi på jaga folk här när dom enligt egen utsago "inte läser FB" samt "jag har barn att tahand om så har inte tid med tramset på FB" hahahahha
Citera
2024-01-24, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matchasips

För det första är det här så djävla töntigt så man undrar vilken mental nivå han ligger på i en skala av 1-10? Sen, för det andra, vad skall han gör när han får tag på dessa flahbackare (inkl mig själv) som kränker han. Vad han, eller hans bror, gjorde med hen med hundratals ben vet vi ju redan, men här har han inget att hämta
Jag tror han ger sig på fel folk helt enkelt
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-24 kl. 10:26.
Citera
2024-01-24, 10:38
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
För det första är det här så djävla töntigt så man undrar vilken mental nivå han ligger på i en skala av 1-10? Sen, för det andra, vad skall han gör när han får tag på dessa flahbackare (inkl mig själv) som kränker han. Vad han, eller hans bror, gjorde med hen med hundratals ben vet vi ju redan, men här har han inget att hämta
Så särskriver han samhallgrabbarna...
Citera
2024-01-24, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Så särskriver han samhallgrabbarna...
Just det där med särskrivning är någonting som Anjo förklarat i en poddvlogg, han har inte dyslexi utan han orkar inte kontrollera stavningen, utan han vill få ut sitt budsksp direkt...

Så jobbar en duktig grävande journalist, gott folk
Citera
2024-01-24, 11:11
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Just det där med särskrivning är någonting som Anjo förklarat i en poddvlogg, han har inte dyslexi utan han orkar inte kontrollera stavningen, utan han vill få ut sitt budsksp direkt...

Så jobbar en duktig grävande journalist, gott folk
Var Chrippa i detta fallet men jag hör dig..

Varit så gulligt att Anjo lagt ut storys på ungarna för att bevisa att han INTE är inne i dramat mer. 72h senare droppar Chrippa att Anjo ska släppa något idag. Haha, sådan skenhelig luffare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in