2024-01-23, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Nu ber förstås Jennifer om ursäkt för att hon inte vill bli förstakämpe.
Jennifer erkänner hur kvinnor funkar! om jag tycker om dig kommer jag skratta extra mycket i onödan

Jag försöker också som killarna att bromsa mig igenom sommarn, eftersom de är så jävla kort, men jag misslyckas alltid också kommer vintern direkt
2024-01-23, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Släpp ut oss!

https://www.imagevenue.com/ME17IWW2
Det där är inte Cornelius kroppsliga tillhörigheter, vilket avsnitt har du tatt bilden, är det ens Farmen?
2024-01-23, 20:02
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Nu ber förstås Jennifer om ursäkt för att hon inte vill bli förstakämpe.
Självklart och Jennifer är så genomfalsk.
Ska bli intressant att se hur länge hon håller masken. Veckan ut antagligen så länge Cornelia är storbonde och sen kör hon på igen med sina mobbar och bitch fasoner.
2024-01-23, 20:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det där är inte Cornelius kroppsliga tillhörigheter, vilket avsnitt har du tatt bilden, är det ens Farmen?

Jo det hon.Minns ej vilket avsnitt kan varit morgondagens eller torsdag.
2024-01-23, 20:38
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Självklart och Jennifer är så genomfalsk.
Ska bli intressant att se hur länge hon håller masken. Veckan ut antagligen så länge Cornelia är storbonde och sen kör hon på igen med sina mobbar och bitch fasoner.

Jennifer gråter fan mer än hon arbetar. Jag skulle nog inte pissa på henne om hon brann
2024-01-23, 20:42
Medlem
Varför hatar jennifer cornelia???
2024-01-23, 21:12
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

För vissa tjejer räcker det med att hitta minsta lilla fel hos en annan tjej för att de skall bygga upp ett agg på tre röda.
Den andra tjejen kan anses vara lite för fin, för ful, för snäll, för bitchig, för frisläppt, för präktig, för smal, för tjock, för kurvig, för platt, för smart, för dum, för flitig, för lat, för självsäker eller för osäker.. eller så kan hon bara ha formulerat en mening eller tittat snett en gång på ett sätt som inte var till belåtenhet för att hon skall hamna på listan över människor man inte tål. Därefter kommer också allt hon gör att uppfattas som fel.
Sedan finner i synnerhet yngre tjejer ofta samhörighet i att ogilla samma person. Skitsnack och skvaller är för många en direkt rolig aktivitet att sysselsätta sig med.
2024-01-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Minuter in i första avsnittet sitter Jennifer med fradga i munnen och pratar om att Cornelia är en ”stureplansbrud”.
Men för ett tränat öga så handlar det här om att Cornelia är smal och vacker utan smink, medan Jennifer tillägnat hela sin karriär åt skönhet utan att någonsin kunna känna sig bekväm nog att uppvisa ett naket ansikte. Se bara hur hon varje morgon sitter och pillar bort loppor ur lösögonfransarna vid frukostbordet…
2024-01-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cisfett
Minuter in i första avsnittet sitter Jennifer med fradga i munnen och pratar om att Cornelia är en ”stureplansbrud”.
Men för ett tränat öga så handlar det här om att Cornelia är smal och vacker utan smink, medan Jennifer tillägnat hela sin karriär åt skönhet utan att någonsin kunna känna sig bekväm nog att uppvisa ett naket ansikte. Se bara hur hon varje morgon sitter och pillar bort loppor ur lösögonfransarna vid frukostbordet…
Nämen precis hon verkade ha taggarna utåt från första början mot cornelia och jag kan fatta att cornelia kanske inte har varit perfekt vilket hon även säger i sin tiktok men jennifer är ju bara så mycket värre
2024-01-23, 21:28
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Torpet
2024-01-23, 21:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Torpet
Jaha, jag trodde vi talade om den andra Cornelius
Alltså den grinande Paradise Cornelius
2024-01-23, 21:38
Medlem
Varför tjatar Levin om huruvida Cornelia känner igen honom eller ej? Jag har inte sett alla Torpet-avsnitt så jag ber om ursäkt ifall det förklarats tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in