2024-01-23, 10:15
Medlem
-DaRude-s avatar
#351 framför sig som en manipulativ mysfarbror och barnpsykolog som "finns där för barnen" med avsikten att locka fram nyfikenheten för sex, gärna lite extra närgånget med barnen. Omtänksam som han är vill han erbjuda sin hjälp. Kryp nu upp i farbrors knä, nu kramas vi lilla gumman. Vad söt du är, oj då, nu blev farbror lite pirrig.

Ett vämjeligt förbannat jävla äckel som förmodligen varit en frekvent besökare av barnprostitutionsdistrikten i Manila och de övriga sydostasiatiska bordellerna där han varmt välkomnas med ett igenkännande leende när han slänger upp plånboken och ber om det vanliga. Ung, liten och snäv.

Edit: tog bort inledningen då jag är osäker på om det bryter mot någon regel även om personens aktivitet på forumet redan lyfts fram?

#352 är en av de vidrigare förmågorna. Nästan så man tycker synd om honom, med tanke på den fruktansvärda ångest han måste genomlida efter att blivit konfronterad på jobbet, och dessutom numera är krönt rikspucko i drag som känner sig lite busigt pervers när han tar sig på troslinningen och flåsandes kör in en dildo i brunögat, övertygad om att "barnen" han chattar med blir alldeles plaskvåta av upphetsning.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-01-23 kl. 10:44.
Citera
2024-01-23, 10:33
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
Jag tycker senaste gäddan 352 inte riktigt gör sig förtjänt av sin titel, förnekelsens ansikte måste ju ändå vara "Jag möter! Inget snack"-Tobbe.

https://dumpen.se/2022/04/11/jag-moter-inget-snack-sa-tobbe-napp-igen/
Hahaha! Denna hade jag glömt bort. "Dåligt flyt". Nån som har rebus på honom eller nån som har nån uppdatering?
Citera
2024-01-23, 10:41
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Har mailat ICA Norberg att jag vill ha tillbaka mina pengar från charkuterierna jag handlade från gäddan... även om han hade handskar så litat jag fan inte på att han inte varit inne på toan med bratwursten innan han la den under disk!!!
Det verkar som om det kan bli lite svårt för #352 att jobba kvar. Undrar om han säger upp sig själv? Eller vafan, det MÅSTE han göra. Hur fan ska han palla gå till ett jobb där alla vet att han är Norbergs mesta pervo?
Citera
2024-01-23, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
#352 ALLTSÅ FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
JAG MÅSTE BADDA MINA ÖGON MED KLORIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Årets hedersmedalj borde gå till den kollegan till #352 som printar en bild på äcklet iförd kvinnokläder och sätter på hans skåp i omklädningsrummet. Ds.

Länka eller PP?
Citera
2024-01-23, 10:58
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Det verkar som om det kan bli lite svårt för #352 att jobba kvar. Undrar om han säger upp sig själv? Eller vafan, det MÅSTE han göra. Hur fan ska han palla gå till ett jobb där alla vet att han är Norbergs mesta pervo?

Hahaha tänk om nån hade suttit på fikarummet och haft halv 9 fika. 😂

Någon i Norberg som kan kila förbi idag??
Citera
2024-01-23, 11:03
Medlem
Detta ICA:t som han jobbar på? https://www.facebook.com/icasupermarketgruvhallen/
Citera
2024-01-23, 11:07
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Detta ICA:t som han jobbar på? https://www.facebook.com/icasupermarketgruvhallen/
Ja, han fanns med på bild igår iallafall. Såg en där han höll i en brödlimpa (inplastad som tur var) men nu kan jag inte hitta den vid en snabb titt så möjligt de börjat rensa bildgalleriet.
Citera
2024-01-23, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Finns inte en chans i helvetet att jag satt min fot i den ICA. Nu när jag vet vad #352 har pysslat med. Att en människa kan bli så jävla sjuk och snedvriden sexuellt är helt omöjligt att förstå och frågan är om vi skall låta dessa odjur få gå lösa och fria i samhället. Gäller verkligen lika värde för alla i ett sådant här fall, svar NEJ.
Citera
2024-01-23, 12:01
Medlem
SmegmaFris avatar
Måste säga att 2024 levererat underhållning av sällan skådat slag!
Dom två senaste är legendariska i sin egen kategori.
#351 är allt för efterbliven i sin egen lilla värld så för hans del så tror jag han förmodligen överlever.
#352 däremot har skämt ut sig på riksnivå i en liten byhåla.
Där kan det fort bli en gäddsnara runt halsen.
Citera
2024-01-23, 12:07
Medlem
-DaRude-s avatar
#351 förkroppsligar f.ö. stereotypen av en fullkomligt bortkommen fulgubbe som åker på "forskningsresa" i Asien för att leta minderåriga barn, allt medans han stundvis beklagar sig över "zigenare och feministhoror" och invandrare av icke-asiatisk börd, men samtidigt med kluven tunga likställer hat mot pedofiler med hat mot invandrare. Troligtvis lockar den omfångsrika och allmänt erkända sexindustrin i Sydostasien desto mer i alla fall.... Möjligen att han skulle kunna tänka sig ett handelsutbyte med en afghansk fåraherde villig nog att sälja sitt barn om han blir portad från Filippinerna?

Han verkar inte direkt ha någon självbevarelsedrift värd namnet i alla fall, så frispråkig som han är lite varstans han tillåts yttra sig, och inte ens efter konfrontationen med Dumpen har han förmått sig dra sig tillbaka, samla sina tankar och ligga lågt, men istället omedelbums tillbaka till sina pedofilglorifierande mediekanaler för att framföra sina åsikter kring den tabubelagda relationen han lyckats förhandla till sig i Manila. Vidare för han ju enligt egen utsago ett enmanskrig mot polisen och myndigheter för att han inte tillåts leva loppan med barn som uppenbarligen är en mänsklig rättighet enl. han själv. Ett råd i all välmening innan det går illa: sök hjälp. Omgående.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-01-23 kl. 12:09.
Citera
2024-01-23, 12:19
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Måste säga att 2024 levererat underhållning av sällan skådat slag!
Dom två senaste är legendariska i sin egen kategori.
#351 är allt för efterbliven i sin egen lilla värld så för hans del så tror jag han förmodligen överlever.
#352 däremot har skämt ut sig på riksnivå i en liten byhåla.
Där kan det fort bli en gäddsnara runt halsen.

Det är mycket hög självmordsrisk på #352, ja. Han har nog legat i fosterställning sedan konfrontationen, och noggrant överväger sina alternativ, vilka de nu än är. Det är nästan så man tycker synd om honom, hur tar man sig vidare efter det här? Det återstår bara att flytta långt åt helvete från Norberg.
Citera
2024-01-23, 12:38
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det är mycket hög självmordsrisk på #352, ja. Han har nog legat i fosterställning sedan konfrontationen, och noggrant överväger sina alternativ, vilka de nu än är. Det är nästan så man tycker synd om honom, hur tar man sig vidare efter det här? Det återstår bara att flytta långt åt helvete från Norberg.

Han tycks ju vara fattig som en pensionerad kyrkråtta också för den delen, så han lär nog inte kunna fly Sverige.
Hans ålder kan också innebära att hans föräldrar inte är i livet och han därmed inte har någonstans att flytta in.

Skulle tro att han antingen ligger inne på psyk, eller som du säger fosterställning i sin ensamhet.
Hans "sambo" lär han nog inte vara hos för tröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in