• 1
  • 2
2012-01-08, 05:58
Medlem
Revolvers avatar
Ostad tranbrsjuice som gr att finna p t ex Hlsokost, Life och allt vad det heter r sjukt gott att blanda med sodavatten, nam nam!
Citera
2022-08-27, 17:05
Medlem
Teleslingas avatar
Kan ngon tipsa om prisvrda essenser fr att smakstta lsk i sodastream? Originalsmakerna kostar ju ~60 kr nu och det r inte srskilt billigt per liter. Kina borde vl ha smaker till dessa?

OBS! Jag r frmst intresserad av cola-smak.
Citera
2022-08-27, 21:56
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Kan ngon tipsa om prisvrda essenser fr att smakstta lsk i sodastream? Originalsmakerna kostar ju ~60 kr nu och det r inte srskilt billigt per liter. Kina borde vl ha smaker till dessa?

OBS! Jag r frmst intresserad av cola-smak.
Matsmart sljer 6-pack fr 99 kr, men har inte alla smaker.
Citera
2022-09-07, 18:41
Medlem
BigFatCones avatar
Jag r nog mer intresserad av att f tag p sorter som helt enkelt inte finns i Sverige.

Fan, deras gamla smaker innan dom gjorde nn deal med PepsiCo var fan bttre.

Det finns frresten en Liptons iste. Det var rejlt rligt.
Citera
2022-09-17, 14:15
Medlem
AntonAusTirols avatar
Mer eller mindre allt som inte har stningsmedel istllet fr socker r helt ok.
Citera
2023-09-17, 01:24
Medlem
r det ngon som hittat bra ersttare till Sodastreams egna koncentrat som r prisvrda?
Dessa har ju gtt upp i pris p Willys senaste ret s det r billigare att kpa frdig lsk. Det r om du bor nra Ullared dessa sljs fr 35:- flaskan.

Hittills s r nog Fun light Orange den som ligger bst till, det smakar nstan som Fanta light.

Det finns en Zero Cola Lskkoncentrat som ger 12,5 liter lsk, som kostar 69:- men smakar inget vidare.

Sedan finns Vikingsoda Bubbel Cola som ger 12 liter lsk som sljs fr 59:-, men den r inte helt sockerfri, men den innehller 70 procent mindre socker n vanlig cola fast jag vill ju helst ha sockerfri.

Det var lngesen Matsmart hade ngot bra erbjudande.
Citera
2024-01-23, 09:35
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashboy
r det ngon som hittat bra ersttare till Sodastreams egna koncentrat som r prisvrda?
Dessa har ju gtt upp i pris p Willys senaste ret s det r billigare att kpa frdig lsk. Det r om du bor nra Ullared dessa sljs fr 35:- flaskan.

Hittills s r nog Fun light Orange den som ligger bst till, det smakar nstan som Fanta light.

Det finns en Zero Cola Lskkoncentrat som ger 12,5 liter lsk, som kostar 69:- men smakar inget vidare.

Sedan finns Vikingsoda Bubbel Cola som ger 12 liter lsk som sljs fr 59:-, men den r inte helt sockerfri, men den innehller 70 procent mindre socker n vanlig cola fast jag vill ju helst ha sockerfri.

Testa olika lttdrycker.
Vissa blir riktigt goda med lite is i.
Citera
2024-01-23, 10:09
Medlem
eldrattans avatar
Jag anvnde ocks dom dr stsliskiga lskeblasksmakerna frut. Till slut klibba nbben ihop av dom. D upptckte jag dom sm miniatyrflaskorna som sodastreamer sljer. Man droppar bara i ngra droppar.

Kan rekommendera dom starkt istllet fr lskeblasken.
Citera
2024-05-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashboy

Kostar Pepsismskerna bara 35 kr p Ullared? Halva priset ju.
Citera
2024-05-24, 18:21
Medlem
Bennystraffsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Kostar Pepsismskerna bara 35 kr p Ullared? Halva priset ju.
39 var det sist jag hade vgarna frbi
Citera
2024-12-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennystraffspark
39 var det sist jag hade vgarna frbi
De kostade 35:- nr jag var dr i april. Men de kan ju hjt till 39:-.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in