2024-01-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja det blev ett av våra större fiaskon i Jimmy Durmaz men glädjande att vi skeppar dödkött och då vet man vad han mena med sin tweet: https://twitter.com/JimmyDurmaz21/status/1747642218079261109

Tack för absolut ingenting.

Den här intervjun med Manuel Lindberg för nästan prick ett år sedan är fanemig tragikomisk:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/manuel-lindberg-svarar-pa-bahouis-kritik-/

Hahaha ja det var verkligen inte lyckat, när jag hörde han var klar för AIK så jublade jag o tackade för att Malmö inte gick i fällan o tog tillbaka honom.
2024-01-23, 03:57
Avslutad
Omöjligt att spekulera kring hur mycket Ekdal kommer att lira, oavsett hur det går kommer jag säga att han borde ha återvänt tidigare.

Nu är matte inte min starka sida och jag har säkert missat något men jag gjorde bara en ganska generell jämförelse av spelade minuter baserat på totalt möjliga minuter under dessa säsonger (både klubblag och landslag inräknat). Märk väl att det går att få fram mer detaljerade siffror och skruva på det men jag orkade tyvärr inte fördjupa mig.

19/20 67%
20/21 55%
21/22 45%
22/23 40%
23/24 23,5%

Vad jag ville säga med allt detta? Jag vet inte, potentiellt bredda bilden av båda sidors argument. Verkar vara en gråzon som med allt annat.
2024-01-23, 07:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fast Ekdal är åtminstone från Hufvudstaden tillskillnad från dig Kukräven!
✅ Mjukisbyxor
✅ "jag ska knülla dig"
✅ Kepsen bak och fram

Guidetti ÄR aik-stilen.
2024-01-23, 07:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Omöjligt att spekulera kring hur mycket Ekdal kommer att lira, oavsett hur det går kommer jag säga att han borde ha återvänt tidigare.

Nu är matte inte min starka sida och jag har säkert missat något men jag gjorde bara en ganska generell jämförelse av spelade minuter baserat på totalt möjliga minuter under dessa säsonger (både klubblag och landslag inräknat). Märk väl att det går att få fram mer detaljerade siffror och skruva på det men jag orkade tyvärr inte fördjupa mig.

19/20 67%
20/21 55%
21/22 45%
22/23 40%
23/24 23,5%

Vad jag ville säga med allt detta? Jag vet inte, potentiellt bredda bilden av båda sidors argument. Verkar vara en gråzon som med allt annat.
Om hans speltid motsvarar ACs är jag nöjd.
2024-01-23, 08:49
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja det blev ett av våra större fiaskon i Jimmy Durmaz men glädjande att vi skeppar dödkött och då vet man vad han mena med sin tweet: https://twitter.com/JimmyDurmaz21/status/1747642218079261109

Tack för absolut ingenting.

Den här intervjun med Manuel Lindberg för nästan prick ett år sedan är fanemig tragikomisk:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/manuel-lindberg-svarar-pa-bahouis-kritik-/
Tråkigt, kändes som att han hade många år kvar hos er.
2024-01-23, 09:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
När jag lyssnar på Albin Ekdals intervju i DIF-podden så slås jag hur mycket jag känner igen mig i honom. Han och jag pratar och resonerar på samma sätt. Den igenkänningsfaktorn kan vara lite lurig, man kan invaggas in i ett falska förhoppningar om en person som liknar en själv.

Tror du samma sak gäller er och Guidetti?

Era supportrar pratar, beter sig och klär sig på samma sätt som honom. Kanske därför ni gick på den nitlotten.

Har du också skadat ryggen på en nattklubb i Hamburg eller spökar ljumskarna på dig också?
2024-01-23, 10:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
✅ Mjukisbyxor
✅ "jag ska knülla dig"
✅ Kepsen bak och fram

Guidetti ÄR aik-stilen.
Hur påminner du om Albin Ekdal?
2024-01-23, 10:55
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Har du också skadat ryggen på en nattklubb i Hamburg eller spökar ljumskarna på dig också?

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Båda jobbar deltid.
2024-01-23, 11:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Tyvärr för er del har ni nog inte sett det största fiaskot än. Guidetti lovade att han skulle komma tillbaka 2024 i toppform som jag förstod det. De där 15 miljonerna ni la + lön känns extremt dyrköpt...
Dom där 15 har ju justerats ner av "experterna" flera gånger och är i dagsläget under 10. Tycker för övrigt att ni borde vara jävligt tysta när ni har Tinnerholm på kontrakt till 2026 och plockar in Stryger som båda lätt tar topp 20, om inte rentav topp 10, placering i löneligan.
2024-01-23, 11:18
Medlem
Teus avatar
Citat:
✅ Mjukisbyxor
✅ "jag ska knülla dig"
✅ Kepsen bak och fram

Guidetti ÄR aik-stilen.
Ni vill inte adoptera honom som ni gjort med så många av våra rejects på senare år? Har ni ens någon egen identitet kvar eller är er identitet att vara vår "lost and found" låda?
2024-01-23, 11:34
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
När jag lyssnar på Albin Ekdals intervju i DIF-podden så slås jag hur mycket jag känner igen mig i honom. Han och jag pratar och resonerar på samma sätt. Den igenkänningsfaktorn kan vara lite lurig, man kan invaggas in i ett falska förhoppningar om en person som liknar en själv.
Du glömmer den där lilla detaljen att dom flesta här har hört massvis med intervjuer med Ekdal genom åren, och dom har sett dig skriva här ett gäng år. Så nä. Inte ens nära.
Om det inte är så att du medvetet dummar ner dig här. Bimbostuket. Men att spela dum så bra och så länge som du har gjort här, det är Oscars-klass på det..
2024-01-23, 13:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Alltid skadad när det är matchdags och tvungen att stanna hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in