Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Jag sniffar efter att du ska få en gnutta självinsikt men det är troligen helt förgäves.
Vad kommer du få rätt för? Att Ukraina inte har lyckats med sitt försvar?
Vad får dig att tro att de bara kommer att ge upp bara för de inte lyckas med att sparka ut Ryssland ur Ukraina?
Jag skäms snarare å västerlandets vägnar. Att vi inte kan ställa upp mer. Det gör mig illamående.
Definitivt inte från pro-ryska kanaler kära vatnik.
Men att du hatar vårt samhälle så enormt mycket att du ställer dig på Rysslands sida är tragiskt på väldigt många sätt. Hoppas du mår bättre snart.
Jag kommer få rätt att väst patetiska drag att ”köra ut ryssen” ENBART var att fylla girigbukar konton ,likt Wallenberg ( som tjänat 60 miljarder hittills på detta krig ) hur mycket rothschild/vanguard , Blackrock co har tjänat vågar jag inte ens drömma om.
Men du kanske kan gissa ?
Eller blir det för uppenbart jobbigt för dig ?
Kort och gott Usa ville testa vad Ryssen gick för. Svaret fick de levererat med en rak höger.
Inget i det jag skrev här över finns det inte ett enda fel i!!!
Sen är det ni lättlurade stackare som köper dyngan som dem trycker i halsen på er rakt av är både skrämmande och tragiskt.
Ni trodde verkligen att väst skulle kraftsamla och köra över världens bästa land i försvarskrig historiskt , och världens största kärnvapen makt
I DERAS EGNA BAKFICKA!!!!
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka lite synd om er som har fått erat första bryska uppvaknande. Men det kommer mer var bara så lugn.
Vi andra vi fatta redan från start att det var över innan de ens börja.
Jag väder på frågan va får dig att tro att Ukraina kommer orka fortsätta?
De kommer aldrig igen få den mängd med vapensystem de fick i våras.
Som de tog tillbaka 1 % av allt ockuperat område. EN PROCENT!!!!!!!!!!
Jag fattar att det gör dig illamående, fattar fullt ut.
Har man levt i en livslögn så blir det väl så.
Samtidigt som du vet med dig själv att 1 miljon vita bröder och systrar till oss är döda.
Städer och byar är i smulor. Barn är traumatiserade för resten av sina liv.
Detta har du/ni suttit och hejat på , Givetvis på tryggt avstånd för niiiiiiii ska ju inte behöva bli drabbade , de gäller bara alla andra..
TILL INGEN JÄVLA NYTTA.
Många västländer som redan hade de taskigt ställt har nu blivit ännu fattigare.
De enda som tjänat på detta är vapentillverkarna SKÄMS PÅ ER.
Men du har rätt i en sak.
Ja jag hatar verkligen samhället vi lever i med HBTQ, flyktingvågor, lögner om miljön, politikers ständiga lögner, och till etablerad media som hetsar till krig….
Uppe på detta blir bara vår välfärd sämre och sämre
Men skoj för dig att du trivs med det..
Men jag älskar Sverige och Svenskar. Inkl er dårar i denna tråd med.
Trots att ni är en stor del av problemet.
Men ni fattar tyvärr inte bättre ÄN