Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Ja det blev ett av våra större fiaskon i Jimmy Durmaz men glädjande att vi skeppar dödkött och då vet man vad han mena med sin tweet:
https://twitter.com/JimmyDurmaz21/status/1747642218079261109
Tack för absolut ingenting.
Den här intervjun med Manuel Lindberg för nästan prick ett år sedan är fanemig tragikomisk:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/manuel-lindberg-svarar-pa-bahouis-kritik-/

Tyvärr för er del har ni nog inte sett det största fiaskot än. Guidetti lovade att han skulle komma tillbaka 2024 i toppform som jag förstod det. De där 15 miljonerna ni la + lön känns extremt dyrköpt...
Citat:
Ursprungligen postat av
London
Håller mig fortsatt extremt skeptisk till ”trazkei” men önskar naturligtvis inget annat än att ha helt fel i saken.
Gällande andra stycket så är alla tre spelare Djurgårdare, om än inte djurgårdsprodukter. Kan bara tala för mig själv men jag ser iaf fram emot att följa Lucas utveckling utanför laget… inte bara pga detta men absolut påverkat av det.
OnT (mer iaf) så försonades en Malmöit och en Djurgårdare på vårt forum i att det bästa vore om Lucas gick till Frankfurt (som du framfört) för att bilda det nya Schwarz/Thern. Efter något år eller så sedan säljas i ett paketpris till marängerna för 2 miljarder. Fin tanke ändå i all hets som annars konstant råder.
Och @trazke(?)… har jag fel så kan vi redan börja fila på det där bettet mellan vem som är den största talangen i Dahbo vs Bergvall

Det är han. Han skulle omöjligen kunna svara på frågan annars.
Mitt i all hets hoppas jag såklart också att ni får fina pengar för Bergvall, för er blir det såklart också extra kul att följa hans fortsatta resa och utveckling. Har svårt att DIFare i allmänhet bara bryr sig om det ekonomiska och skönt att du bekräftade det också.
Vore sjukt häftigt att se två av Sveriges största talanger just nu i samma stora klubb som Frankfurt. Tror det skulle vara det bästa för Bergvall rent utvecklingsmässigt. Frankfurt är experter på att utveckla sina spelare.
Nu ikväll kommer dock uppgifter (F.Romano) om att Bergvall och Barcelona är rätt så nära en överenskommelse och att Barcelona vill lägga in en stöt under veckan för att slutföra affären framför andra klubbar. Tyvärr tror jag inte det är rätt väg. Barcelona känns som en riktigt oseriös klubb nuförtiden.