Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Så sjukt mycket men Julia har gjort sig skyldig både till datainstång och hemfridsbrott.
Även så jävla WT i chattarna
Julia ska även ha tagit pengar från honom utan lov.
De är ju fan värre än tjackpundare. Chrippa är nog en bättre förälder än WT Julia.
EDIT: De 7 500 kr tog Julia från honom för att betala Chrippa en "skuld".
EDIT: En av Chrippas vänner, nån Daniel, ska ha tagit avstånd från Julia då hon var psyko. Skapade bråk från ingenstans och lurade folk på pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
På Facebook är Julia i förhållande och exet singel. Exet hotade att göra slut med Julia massa gånger och har häktad polisanmält Julia för hemfridsbrott, stöld och dataintrång. Julia pratar inget ont om exet i förhör och hon har haft all chans att ta bort som vän på Facebook men inte han då han sitter häktad nu. Nog han som dumpat vilket även nämnts i tråden tidigare.
Men Julias dröm är nog att vara ihop med en kontrollerande pojkvän som hotar om att göra slut ständigt och hon gick säkert igång på att han 2 gånger våldtog henne där han tryckte in mobilen i hennes anus. Alla har vi våra akilleshäl i sängen, Julias verkar vara denna. Lite grovare än normalt skulle jag såga. Men vem är jag att döma.
Får mer och mer intrycket att Julia dras till killar med pengar.
Dessa personer kring Chrippa är verkligen inte nån Elit utan mer förbundet för personer med 42 kromosomer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det är rättegång idag, nästa tillfälle är 13/12.
Sluta utmåla Julia som the bad guy, läs om vad snubben utsatt henne och tidigare flickvänner för.
Ha i åtanke att Julia levde med Chrippa i många år och stod ut med hans skit.
Från Chrippa till ett än värre helvete.
Hoppas Chloe får sina behov och rättigheter tillgodosedda.
Julia har fallit offer för två narcissister
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Jag håller med dej.
Men Julia måste vakna och göra bättre val för sin egna skull. Chrippa och denna Henrik är bara att slänga i soptunnan. Kanske nästa kille ska prioriteras att han är normalt funtad över massa känslor. Vi vill inte hamna där en 3e gång. Åskan slår inte ner på samma ställe 2 gånger.
Jag tycker mycket synd om Julia men hon måste vakna. Att bara se henne som offer är ingen utveckling.
Råkade på tre inlägg av käre ben400 innan h*n blev outad av Chrippa och Jocke och fortfarande var "sig själv" som kan påminna lite om vem Julia är;
Gjort dataintrång, hemfridsbrott, stulit pengar, är psyko enligt Chrippas vän och skapade bråk från ingenstans.
Fortfarande var i förhållande med sin förövare på Facebook efter att han till och med blev häktad.
Undra om Julia inser att hon är precis den person de anklagar Linnea för att vara?? 🤷🏼🤷🏼🙄🙄
Och jo, ben400, om du fortfarande läser i tråden trots avstängningen: åskan slog tydligen ner på samma ställe två gånger 🌩️