2024-01-22, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Så uttrycker verkligen inte en kvinna som levt under förtryck... Det gör mig bara mer övertygad!!

Håller med dig till 100%%
Citera
2024-01-22, 19:52
Avslutad
Citat:
Det som var viktigt var att ta reda på vem det var för att de är från samma håla och hade gått på samma fester.. Så därav hade de samma anknytning!!

Hur visste dem det? Jag menar dem efterlyste mig och två andra också
Citera
2024-01-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar bilden som delats här i tråden och lite överallt. Vad säger han om rättsläkaren som såg till henne efter den 29dec då? Du vet att den där typen av uttalande är lika värdelösa som Anjos bevis och prints
Det skall bli en sann glädje den dagen Anjo står i rätten och skall förklara för dem hur dem skall skötta sitt jobb, för han är minsan en offentlig person och youtuber, så han vet hur allt fungerar

Jag menar du kan ju sitta här och spekulera fritt.. Chrippa är fri och majoriteten är på hans sida... Det är bara kolla överallt så ser du vem som är betrodd eller ej... Vad några anonyma personer tycker på flashback är en fis i rymden i det stora hela... Tråkigt för dig jag vet!!
Citera
Medlem
Citat:
Ja den där arabmuppen har lagt upp bevis på att han kontaktat och betalat läkare för att göra den bedömningen...Och han känner inte Chrippa och det är exakt så polisen gör när de tar hjälp av läkare... Tror du själv på att man får ett blåmärke som är nästan svart efter 10 minuter???

Varken araben eller hans arabläkarvän har sett bilderna rån FUP, ditt dum jävla spån. De har bedömt andra bilder än de rättsläkaren tog.
Citera
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Jag tror inte ens han dyker upp. Han håller ju på att flytta och nån måste väl fixa flyttstädet

Kan väl Jockiboi hjälpa till med. Om han inte bölar eller bygger Lego så klart.
Citera
2024-01-22, 19:55
Avslutad
Citat:
Varför kallar du Joakim Lundell för Jockiboi? Han vill inte bli kallad det, då namnet är förknippat med hans destruktiva liv... Du vill verkligen förminska honom, eller hur??? Annars kan du ju börja visa respekt och kalla honom för det han vill bli kallad..

Dem läser ju inte flashback så det spelar ingen roll. Förresten varför skall jag visa han respekt? Han vet ju inte ens vad respekt är
Citera
2024-01-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ja den där arabmuppen har lagt upp bevis på att han kontaktat och betalat läkare för att göra den bedömningen...Och han känner inte Chrippa och det är exakt så polisen gör när de tar hjälp av läkare... Tror du själv på att man får ett blåmärke som är nästan svart efter 10 minuter???

Läkare uttalar sig inte om skador och blåmärken till en lekman och ej anhörig, speciellt inte baserat bara utifrån kort. Den här pajasen kunde inte ens uppge läkarens namn, då är det inte värt ett skit... Om det är blåmärke eller inte, får ju en rättsläkare bekräfta eller avfärda.

Hur kan man gå på såna här lögner?

Otäckt hur fort sånt här kan spridas på internet och bli till en "sanning".
Citera
2024-01-22, 19:56
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
"Nån" har glömt att köpa säng till avkomman.. IGEN...

https://ibb.co/XCMsb7X

Ska hon sova i Ikeakassen, kanske?

Eller skrivbordslådan är bäddad. Tror inte Chrippa, världens bästa pappa märker vad som saknas i alla fall.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag menar du kan ju sitta här och spekulera fritt.. Chrippa är fri och majoriteten är på hans sida... Det är bara kolla överallt så ser du vem som är betrodd eller ej... Vad några anonyma personer tycker på flashback är en fis i rymden i det stora hela... Tråkigt för dig jag vet!!

Det är som att jämföra två hundar. En liten som skäller som fan och en stor som är tyst. Vilken har man mest tillit till?
Citera
Medlem
Citat:
Hur visste dem det? Jag menar dem efterlyste mig och två andra också

För att de kollade hans inläggshistorik och han hade nämnt att han varit på samma fester som Jocke, de kontaktade honom via messenger och han erkände direkt att han var under det aliaset... Det blev ingen demolerad bil och de försonades!! 400Ben hade fortfarande mycket agg mot Chrippa, det var när Linnea började med sin show som han ändrade uppfattning i JUST det fallet... Något du mfl har svårt att förstå, ni är så förblindad i allt hat att ni skyldig eller ej vill göra honom skyldig... Och det är ett riktigt fult och vidrigt sätt!!
Citera
2024-01-22, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Kan väl Jockiboi hjälpa till med. Om han inte bölar eller bygger Lego så klart.

Tror du någon av dessa MÄN någonsin tagit i en skurborste Jag tror dem hyr in någon polack
Citera
2024-01-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vilket datum var det?

Häromdagen, finns säkert någon som har länk... Jag såg allt på tiktok tidigare under dagen... Riktigt pinsamt för Linnea!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in