2024-01-22, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför stalkar han henne, riktigt creepy.

Verkligen, med tanke på att han säger att det är hon som stalkar han
Citera
2024-01-22, 19:31
Avslutad
Citat:
Av samma anledning som alla andra.
Den som vill följa henne gör det av fri vilja, så vill du inte följa henne så gör inte det.

Fråga dig själv istället varför en trebarnsfarsa skor sig på att kränka en 3 årings integritet.
Eller varför en småbarnsförälder sätter sprutor i arslet framför barnet, har droger i närheten av barnet och kallar barnets mamma för hora. Där har du något att bli upprörd över
Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte tar någon sida? Jag ogillar båda två lika mycket. Är det så svårt för er att förstå?
Två fel gör inte ett rätt, det behöver inte vara en good och en bad. I detta fall är det 2 bad och 2 rikspuckon.
Citera
2024-01-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Du vägrar ju vara att förstå och det är okej, jag levererade bara ett klipp som är från innan Linnea som har väldigt mycket i likhet där hans egen bror själv anklagar Chrippa för just kvinnomisshandel och att vara narkoman (och då hävdar att det ÄR sant). Samma anklagelser som nu. Där Chrippa hotar Jocke med att han kommer förstöra hans liv. Precis som det finns dokumenterat att han gjort mot Julia och som han sa till Linnea. Jocke säger själv att inte ens Chrippas pappa eller Jacke (och uppenbarligen inte Jocke heller) kan kontrollera Chrippa - hur ska en ensam 23-årig tjej då lyckas.
Han har dessutom haft kontakt med Linnea i 7år, alltså sen Linnea var ett skolbarn, ett år från att det hade kunnat räknats som grooming beroende på vilket innehåll i konversationen det var och det är många år han har kunnat ge henne löften om framtiden.

Tycker i och för sig inte man ska ta något som Jocke sa för 7 år sedan i samband med att han låg i konflikt med sin bror på för stort allvar. Jocke har skrivit en hel bok om sin uppväxt med sin störda och hemska morsa. De övriga syskonen håller tydligen inte med om den bilden. Jocke verkar vara benägen att tumma på sanningen om det är till hans fördel.

Linnea var inte ett barn för 7 år sedan, hon var en tonåring. Fullt könsmogen, byxmyndig och benägen att bära på ett eget barn. Det är kanske moraliskt lite sunkigt att göra det, men det är inte olagligt. Samt, det bevisar inte att han slagit sin brud. Vilket är vad vi avhandlar nu.
Citera
2024-01-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Exakt. När hatet är starkt så är det viktigaste inte sanningen, det viktigaste är den sköna känslan att få rikta hatet mot sitt longtime hatobjekt.
Hatobjektet för alla håriga feminister i denna tråd är såklart Chrippa. Dom få män som står på Linneas sida gör det för att det bultar i kuken på dom.

Själv väljer jag såklart inte sida, trots att jag prenumerat på Chrippa i flera år. Det går helt enkelt inte att göra det när båda sidorna visat sig vara fulla med skit.

Hade varit kul med ett lögndetektor test... Det finns några som hatade på Chrippa innan bla Cckane och 400Ben.. De ändrade ju iaf åsikt när de såg igenom tjejens skådespel.. Så hopp finns ju!!
Citera
2024-01-22, 19:33
Medlem
Jösses vilket liv ni för här.
Jag undrar om det finns några fup eller nåt på det c anklagats/dömts för tidigare?
Citera
2024-01-22, 19:34
Medlem
Att hela släkten sitter och tittar på Linnea, har dom inga barn att ta hand om istället? Så pinsamma och livrädda
Citera
2024-01-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Jösses vilket liv ni för här.
Jag undrar om det finns några fup eller nåt på det c anklagats/dömts för tidigare?

Finns en rättegång på primecrime på youtube där Chrippa är med!!
Citera
2024-01-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det är klart att rättsväsendet skulle ha skött detta, och det hade gynnat oss alla, eftersom att allt blir offentligt och spekulationerna kan sluta. Men "offret" verkar inte vilja medverka, och kan man ställa sig frågan varför.

För att i rätten håller inte hennes bevis, det räcker enbart med att bura in honom i väntan på rättegång.. Läkare har ju till och med bedömt bilderna som icke trovärdiga...

Man köper alltid kvinnans ord först, men när det börjar utredas då är alla dessa fake påståenden under granskning och då kommer riktiga sanningen fram..

" Jag har blivit slagen nyss, titta blåmärket" sen visar hon ett väldigt mörkt " blåmärke" som tidigast visas 2 dagar efter man fått smäll.. Mao så blir det först och främst svullnad och rodnad, man får inte ett lila blåmärke på studs..
Citera
2024-01-22, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hade varit kul med ett lögndetektor test... Det finns några som hatade på Chrippa innan bla Cckane och 400Ben.. De ändrade ju iaf åsikt när de såg igenom tjejens skådespel.. Så hopp finns ju!!

400Ben ändrade sina åsikter efter ett besök av bröderna, och fick som bonus sin bil demolerad. Sen ändrade han sitt sätt att uttala sig om saker, och åsikterna. En tillfällighet? Jag tror inte på tillfälligheter
Citera
2024-01-22, 19:41
Medlem
Citat:
Varför stalkar han henne, riktigt creepy.

Verkligen, han verkade va lite svartsjuk igår också när hon delade att folk skulle lägga till henne på snap, nån timme senare delade han sin egen och skrev nått u stil med "lägg till mig också" fick svartsjuk ex vibe delux.
Citera
Avslutad
Citat:
Håller med.
Tror det hade fått igen truten på många i denna tråd.
Inte på mig dock, då jag vet att båda har gjort fel. Oavsett om dom brukat våld mot varandra eller inte.
Misshandelsanklagelserna är sekundärt för mig just nu. Deras sätt att bete sig mot varandra, deras smutskastning, deras språkbruk mot sin partner och deras lögner har bevisat för oss alla vilka typer utav människor vi har att göra med.
Att se det räckte gott och väl för att bilda mig en egen uppfattning, och den uppfattningen är att dom är idioter som jag inte vill exponeras för.
Citera
Avslutad
Citat:
Läkare har ju till och med bedömt bilderna som icke trovärdiga...

Hur kan du veta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in