2024-01-22, 15:35
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mottagningen är dessutom i mammas lägen het

Åh herregud haha!
2024-01-22, 15:36
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
M är det hon Mo?

Nä det är M@lin, hon som klär sig som en präst ibland och pratar om att ta till vapen.
2024-01-22, 15:41
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Den andre mammans son började bli tillbakadragen kring 19-20 år så kan tänkas att han är psykiskt sjuk och att mamman tror att det är så och han därför hindras att ta kontakt eller är oförmögen till detta

Ja jag har funderat på det också, kan ju vara att han hamnat på psyk och inte vill säga det, eller ens tänker på det.
Chansen att han är kidnappad och utnyttjas så att folk kan jobba som assistenter och få lön känns inte jättestor.
Varje gång någon drar upp pappan till sonen och undrar vad han säger och om han hjälper till stänger hon ner och säger att det är staten som ska hjälpa henne och pappan har inget med detta att göra och att han kanske inte ens bryr sig.
Det känns som att han vet och hon vet att han vet men då försvinner hela denna vanföreställning hon lever med och får uppmärksamhet av.
2024-01-22, 15:50
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TropicalJuice
Stämmer bra. En kvinna på Tiktok som går under namnet 09Leva har tydligen fått kontakt med en utav hennes söner för att försöka få igång en konversation med den "kidnappade" sonen. Får väl hoppas att det leder till någonting även om jag personligen är skeptisk.

Men är det hon i Borås du menar så har hon ju bara ett till barn, en son och han har hjälpt till med att skjutsa henne när hon varit och trakasserat den "kidnappade" i uttalandet han gjorde i rätten håller han med sin mamma om allt. Hade iofs varit guld om 09leva kunde snacka den sonen rätt.
2024-01-22, 15:57
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Fias livesändningar har blivit nån slags lyteskomik. Hon maler på och fixerar sig vid nåt särskilt ämne. Idag är det narkotikan man hittat i riksdagshuset. Alla som säger emot är knarkande riksdagsledamöter. Jag undrar vad det är för störningar hon har? Varje dag visar hon att soc gjorde rätt som omhändertog hennes barn. Sulle går i bakgrunden och verkar inte förstå vilken planet han är på. Fia har manipulerat honom till nån slags lydig hund som inte har en uns aning om var han är eller varför. Varför ställa de inga krav på de där två att jobba? Eller går det inte att ha dem på en arbetsplats?

Hade jag haft placerade barn hade jag aldrig i livet slagit mina påsar ihop med en man som även han blivit av med sina barn, fattar de inte att det skadar deras chanser till att få hem sina barn?
Hans barn är inte ens placerade utan mamma har dem på skyddat ställe pga våld. Skitsmart att flytta ihop med en sån människa!
2024-01-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Men är det hon i Borås du menar så har hon ju bara ett till barn, en son och han har hjälpt till med att skjutsa henne när hon varit och trakasserat den "kidnappade" i uttalandet han gjorde i rätten håller han med sin mamma om allt. Hade iofs varit guld om 09leva kunde snacka den sonen rätt.
Hon fick fråga om den andre sonen var gift och hade familj , svaret var nej för han hade inte tid med sådant så länge brodern var försvunnen
Man börjar undra om mamman styrt sina söner totalt och den ena passade på att mer eller mindre fly
2024-01-22, 16:00
Medlem
Citat:
Hade jag haft placerade barn hade jag aldrig i livet slagit mina påsar ihop med en man som även han blivit av med sina barn, fattar de inte att det skadar deras chanser till att få hem sina barn?
Hans barn är inte ens placerade utan mamma har dem på skyddat ställe pga våld. Skitsmart att flytta ihop med en sån människa!
Flytta ihop och flytta ihop blev väl så av misstag om det stämmer som S säger , blivit av med allt bla. lägenhet
2024-01-22, 16:05
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Hon fick fråga om den andre sonen var gift och hade familj , svaret var nej för han hade inte tid med sådant så länge brodern var försvunnen
Man börjar undra om mamman styrt sina söner totalt och den ena passade på att mer eller mindre fly

Men gud va hemskt, stackars kille!
Men vad vet jag, det kanske är nån slags masspsykos för hela familjen.
Det är så sjukt allting men sjukast är ändå alla dessa människor som tror på vad hon säger, jag kommer aldrig att komma över det.
2024-01-22, 16:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Flytta ihop och flytta ihop blev väl så av misstag om det stämmer som S säger , blivit av med allt bla. lägenhet

Ja det är ju fint att hon hjälper honom då men mina barn är viktigare än nån karl så om hon fortfarande tror hon har chans att få tillbaka dem trots kontaktförbud osv så är det inte särskilt smart att hålla ihop med honom.
2024-01-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ja det är ju fint att hon hjälper honom då men mina barn är viktigare än nån karl så om hon fortfarande tror hon har chans att få tillbaka dem trots kontaktförbud osv så är det inte särskilt smart att hålla ihop med honom.

Fia satt ju o skrek i dag att allla barn har rätt att ringa sin mamma men hur fungerar det med kontaktförbud?
2024-01-22, 17:56
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Fia satt ju o skrek i dag att allla barn har rätt att ringa sin mamma men hur fungerar det med kontaktförbud?

Det var jag påväg att fråga men ville inte riskera att bli blockad haha!
Jag antar att det då kommer ordnas så att barnet inte kan ta kontakt.
2024-01-22, 18:05
Medlem
Citat:
Det var jag påväg att fråga men ville inte riskera att bli blockad haha!
Jag antar att det då kommer ordnas så att barnet inte kan ta kontakt.

att kommentera på TikTok gör man inte..bara gullar där.
Bättre att kommentera här så Inte FU sekten kan blocka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in