2024-01-22, 11:21
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Linnea vann det här 100%

100%! Hon slakta klanen och det är underbart att se Alla visste att Anjos "bevis" va redigerade och vinklade med hjälp av Jockiboii och resten av klanen så att hon gjorde den videon är GULD! Riktigt kaxigt
Citera
2024-01-22, 15:41
Avslutad
Hörde idag två skolor som tar upp Anjos kanal på hur mobbing och trakasserier på nätet ser ut. Tydligen var det en grupp ungdomar som reagerat väldigt starkt och nu sprider det sig
Två skolor idag, hur många i morgon?
Citera
2024-01-22, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hörde idag två skolor som tar upp Anjos kanal på hur mobbing och trakasserier på nätet ser ut. Tydligen var det en grupp ungdomar som reagerat väldigt starkt och nu sprider det sig
Två skolor idag, hur många i morgon?
Fan va gött å höra!
Fast det var nog inte på det sättet som ANJO vill göra sig känd, som en stor bidragande samhällsfara
Citera
2024-01-22, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fan va gött å höra!
Fast det var nog inte på det sättet som ANJO vill göra sig känd, som en stor bidragande samhällsfara

Det är nästan som det skulle behöva gå ut varningar, men ungdomar brukar reagera tvärtom på sånt. Nu har dem upptäckt skiten själv och det är inte omtyckt
Citera
2024-01-22, 16:06
Avstängd
Snusfris avatar
Var är det pengakåta fettot? Inte en en video på snart två dagar. Har han inte tagit sig ur ruset av ladd, pepsi och manspreading ännu från i lördags. Eller har bölarjocke bett honom ta det lugnt?
Citera
2024-01-22, 16:30
Medlem
Hugin86s avatar
Vart var alla bevis som anjo och crippa skulle komma med? Dom satt i stolen och babblade om allt och inget. Hade förväntat mig massa videos printar . Vad fick man en video där hon frågar lillan om hon är rädd för pappa och en svart bild ,
Citera
2024-01-22, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vart var alla bevis som anjo och crippa skulle komma med? Dom satt i stolen och babblade om allt och inget. Hade förväntat mig massa videos printar . Vad fick man en video där hon frågar lillan om hon är rädd för pappa och en svart bild ,

Anjo brukar ofta säga att han inte går ut med något han inte kan bevisa, men här går man ut med massor av saker som inte går att bevisa. Det enda dom säger sig kunna bevisa är något filmklipp där Linnea ska slå till Chrippa i bilen, som någon annan skulle sitta på, men inte heller detta har vi fått se. Såhär lät det när Joz gick ut med saker han inte kunde bevisa:

https://youtu.be/FBr2LQL0w0s?si=YiuJSzIVF9R4Bu09&t=1126

Linnea presenterar bevis för sina påståenden, men blir kraftigt ifrågasatt av Anjo ändå. Hur försvarar man att man tar sprutor framför Chloe? Den lilla delen kan jag inte ens minnas att man valde att ta upp i sin video. Linnea är säkert ett svin hon också, sitter inte och försvarar henne, men hon presenterar bevis för sina påståenden, det gör inte Chrippa och Anjo.
Citera
2024-01-22, 17:26
Medlem
Har märkt att Anjo kör mycket härskartekniker osv. Men har kör också mer saker för att missleda sina tittare.
Som exempel så säger han ungefär så här:
- "Det finns en del som håller med Linnea, eller liten del.. Det är nog 99.9% som håller med mig".
- "De flesta förstår det ungefär 99.9% av mina DMs förstår det"
- "Jag har bevis jag inte kan visa om ni fick se de då hade ni fattat att jag har rätt"

Visar även klipp på saker och kallar det bevis. Men gör någon likadant då är det inte bevis, utan någonting hände innan.

Inspelat samtal som Anjo vanligtvis gillar. Men har någon annan ett inspelat samtal så låter det så här:
"Man ska ju tänka på att den som spelar in samtalet vet om det, den som spelade in försöker ju trigga den andra"

Ok Anjo då gäller ju inte dina tidigare "bevis" heller då?
Citera
2024-01-22, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Har märkt att Anjo kör mycket härskartekniker osv. Men har kör också mer saker för att missleda sina tittare.
Som exempel så säger han ungefär så här:
- "Det finns en del som håller med Linnea, eller liten del.. Det är nog 99.9% som håller med mig".
- "De flesta förstår det ungefär 99.9% av mina DMs förstår det"
- "Jag har bevis jag inte kan visa om ni fick se de då hade ni fattat att jag har rätt"

Visar även klipp på saker och kallar det bevis. Men gör någon likadant då är det inte bevis, utan någonting hände innan.

Inspelat samtal som Anjo vanligtvis gillar. Men har någon annan ett inspelat samtal så låter det så här:
"Man ska ju tänka på att den som spelar in samtalet vet om det, den som spelade in försöker ju trigga den andra"

Ok Anjo då gäller ju inte dina tidigare "bevis" heller då?

Jag har en kanariefågel som är smartare än han
Citera
2024-01-22, 17:44
Avslutad
Anjo hämtar barnen på fritids, tror han är nervös över snortandet, han försöker göra ticsen normaliserade...barnen svarar på hur dom kunde höra att pappa kom? Då fnittrar tjejerna och drar in med näsorna...

Kämpa Anjo, fake it til you make it...
Citera
2024-01-22, 18:28
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo hämtar barnen på fritids, tror han är nervös över snortandet, han försöker göra ticsen normaliserade...barnen svarar på hur dom kunde höra att pappa kom? Då fnittrar tjejerna och drar in med näsorna...

Kämpa Anjo, fake it til you make it...
Vad försöker han ens bevisa med det där klippet? Att han drar ett streck varje gång han ska hämta barnen? Nej han är bra pinsam den där ponta.
Citera
2024-01-22, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Vad försöker han ens bevisa med det där klippet? Att han drar ett streck varje gång han ska hämta barnen? Nej han är bra pinsam den där ponta.
Han vill uppmärksamma sina följare om att han har tics och mörka det faktum att han har tjacktics och pundarsnok...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in