2024-01-22, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är Linneas klippta snuttar utan kontext bevis då???

Bevis på vad? Jag tar ingen siad, jag ser sanningen.
Folk här verkar som jag skrev tidigare mer intresserade över att deras favoritperson på internet ska få ha rätt snarare än att vilja ha fram vad som exakt har hänt.

Hennes ljudklipp visar vad de visar, inget mer inget mindre, men vad är det du menar de ska bevisa? Du frågade bara om de är bevis, jag måste veta vad de ska kunna bevisa enligt dig för att kunna ge min åsikt angående det.
Citera
2024-01-22, 16:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
De enda trovärdiga bevisen jag sett när det gäller trakasserier och plågning är de som utförts av L mot Chrippa. L kör en budgetversion av Amber Heard rakt av och hon hånler i smyg åt alla er som försvarar henne.

Vilka bevis är det? Bevis på vad?

Har du inte tagit del av de filmer och ljudupptagningar som lagts ut på hans utbrott så förstår jag att du som en vilsen hundvalp slickar hans fotspår.
Citera
2024-01-22, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Fakta:

1. Det är känslokallt att hota så grovt under längre period
2. Linnea har hotat grovt under en längre period.

Det finns bevia på detta så fattar inte ens vad det är du förnekar.

Jag vet inte varför du tror att jag förnekar något som det skulle finnas bevis på?
Det är något jag aldrig skulle göra, så kan du nu länka bevisen istället på att dessa hot föregått väldigt länge? BEVIS tack!
Citera
2024-01-22, 16:22
Avslutad
Citat:
De är hos polisen, som sig bör... Det var ju det ni ville?? Eller vill du som övriga ha egen tillfredsställelse genom att inneha materialet ändå??? Bestäm er!!

Jag säger som du. Polismyndigheten gör det bästa jobbet i en sak som denna. Ingenting för amatörer som påstår sig arbeta som polisen, det räcker inte. Polisen tar inte parti
Citera
2024-01-22, 16:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är Linneas klippta snuttar utan kontext bevis då???
Ja det är bevis på att beter sig och säger såsom han beter sig och säger på inspelningarna.
Citera
2024-01-22, 16:23
Avslutad
Citat:
Att Jocke helt plötsligt börjat posta att de båda är lika stora förövare beror sannolikt på att han pratat med en nära anhörig till L och att det pågår en kris inom familjen. Jocke vill helt enkelt avsluta drevet mot L och att både L och Chrippa går vidare med sina liv utan att hålla igång drevet mot varandra.

Jocke påstår att han pratar med Linneas familj, men det är inte riktigt sant
Citera
2024-01-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Bevis på vad? Jag tar ingen siad, jag ser sanningen.
Folk här verkar som jag skrev tidigare mer intresserade över att deras favoritperson på internet ska få ha rätt snarare än att vilja ha fram vad som exakt har hänt.

Hennes ljudklipp visar vad de visar, inget mer inget mindre, men vad är det du menar de ska bevisa? Du frågade bara om de är bevis, jag måste veta vad de ska kunna bevisa enligt dig för att kunna ge min åsikt angående det.

Vi bryr oss inte ett smack om att vår "favoritperson på internet" ska få rätt. Många av oss har från den 29 december vetat exakt vad som hänt då vi själva har erfarenhet av kvinnor som L.

Har vi bevis på att det inte har skett någon misshandel? Nej, men det är upp till målsäganden att presentera tillräckliga bevis. Tills dess ska han betraktas som oskyldig.
Citera
2024-01-22, 16:24
Medlem
styckets avatar
Citat:
Jag vet inte varför du tror att jag förnekar något som det skulle finnas bevis på?
Det är något jag aldrig skulle göra, så kan du nu länka bevisen istället på att dessa hot föregått väldigt länge? BEVIS tack!
anjo intervjuar chrippa pp brödernabergs youtube kanal.

Igår eller förgår eller så.

Där får vi reda på att linnea grovt hotat chrippa under flera månader.

Antog du hade sett som uttalar dig så säkert i tråden.
Citera
2024-01-22, 16:26
Avslutad
Citat:
Vi bryr oss inte ett smack om att vår "favoritperson på internet" ska få rätt. Många av oss har från den 29 december vetat exakt vad som hänt då vi själva har erfarenhet av kvinnor som L.

Har vi bevis på att det inte har skett någon misshandel? Nej, men det är upp till målsäganden att presentera tillräckliga bevis. Tills dess ska han betraktas som oskyldig.

Givetvis ska ingen ses som skyldig till misshandel utan att det kan bevisas. Vad har det med att personer här tar parti? Du vet som du säger inte om ngn är skyldig eller inte, vilket även gör att du inte kan säga "kvinnor som L.". När du uttalar dig så säger du indirekt att hon ljuger och att C är oskyldig.
Jag säger att det finns inga bevis för något av det vi sett, vilket gör att personer spekulerar och för någon slags folkdomstol, vilket ANJO inte har rätt att göra.
Citera
2024-01-22, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
anjo intervjuar chrippa pp brödernabergs youtube kanal.

Igår eller förgår eller så.

Där får vi reda på att linnea grovt hotat chrippa under flera månader.

Antog du hade sett som uttalar dig så säkert i tråden.

Av vad jag sett så hörde man endast C säga det? Var är beviset frågade jag.
Citera
2024-01-22, 16:28
Avstängd
Snusfris avatar
Tro fan att han snyftade över att han inte fick fira nyår. Tänk så jävla mycket ladd han gick miste om. Istället fick han sitta i häktningscellen med abstinens och rulla skin.
Citera
2024-01-22, 16:31
Medlem
styckets avatar
Citat:
Av vad jag sett så hörde man endast C säga det? Var är beviset frågade jag.

Det är som sagt inspelningar och textmeddelanden från Linnea.

Konstigt att du missat dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in