2024-01-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självklart. Alla som inte ser din idol som ett oskyldigt offer med rätt att trakassera och plåga kvinnor är ju bajs.

De enda trovärdiga bevisen jag sett när det gäller trakasserier och plågning är de som utförts av L mot Chrippa. L kör en budgetversion av Amber Heard rakt av och hon hånler i smyg åt alla er som försvarar henne.
Citera
2024-01-22, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Så man är alltså känslomässig men inte könslokall när man kan hota någon grovt under en lång period.

Och du är inte i förnekelse.

Om man bortser från Jockes och hangarounds "bevis" vad finns det då kvar. Har Chrippa själv presenterat några bevis? Du skriver lång tid, hur lång tid pratar vi om då?
Citera
2024-01-22, 16:11
Avstängd
Snusfris avatar
Den fina julgranen som salivskvättande skabbis köpte och pyntade så alla vi andra fick skämmas av våra egna granar, den klarade väl sig?
Citera
2024-01-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
De enda trovärdiga bevisen jag sett när det gäller trakasserier och plågning är de som utförts av L mot Chrippa. L kör en budgetversion av Amber Heard rakt av och hon hånler i smyg åt alla er som försvarar henne.

Exakt hon är nog besatt av att vara relevant.. Först fangirlar hon och syrran Jocke, sen kör hon en Amber Heard... Hon vill vara en svensk version av det... Klippta klipp och svarta filmer och inspelningar på sin partner som hon provocerat fram en reaktion hos för att det skulle kunna användas emot honom om han vill lämna... Bästa var ju när hon försökte ta sig in i lägenheten med nyckeln, hon gjorde inte ens en ansträngning att få i nyckeln i hålet
Citera
2024-01-22, 16:13
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om man bortser från Jockes och hangarounds "bevis" vad finns det då kvar. Har Chrippa själv presenterat några bevis? Du skriver lång tid, hur lång tid pratar vi om då?
Att få utstå så grova hot en ens en vecka får väl anses som relativt lång tid. Att det sätter spår i ens psyke.

Nu pratar vi flera månader.

Bevisen är ju inspelningar och text.
Citera
2024-01-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

De är hos polisen, som sig bör... Det var ju det ni ville?? Eller vill du som övriga ha egen tillfredsställelse genom att inneha materialet ändå??? Bestäm er!!
Citera
2024-01-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag förnekar vad? Att dina antaganden inte är bevis?
Ja, det är sant att jag förnekar att antaganden från någon som hittar på lite vad som helst för att det ska passa personen i frågas egen utsago och du säger att om jag förnekar dina påhitt så kan vi inte diskutera, för utan påhittade låtsasbevis har du inga argument?
Om en person inte är narcissist för du säger det och om några läckta meddelanden inte är låååång tidsperiod av grova hot som kuvat något så kan DU inte diskutera.

Du förnekar fakta och sanning, jag gör inte det, men du har rätt... jag förnekar att påhitt sak vara sanna, och därför kan du inte diskutera i låtsaslandet mera!

Är Linneas klippta snuttar utan kontext bevis då???
Citera
2024-01-22, 16:17
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag förnekar vad? Att dina antaganden inte är bevis?
Ja, det är sant att jag förnekar att antaganden från någon som hittar på lite vad som helst för att det ska passa personen i frågas egen utsago och du säger att om jag förnekar dina påhitt så kan vi inte diskutera, för utan påhittade låtsasbevis har du inga argument?
Om en person inte är narcissist för du säger det och om några läckta meddelanden inte är låååång tidsperiod av grova hot som kuvat något så kan DU inte diskutera.

Du förnekar fakta och sanning, jag gör inte det, men du har rätt... jag förnekar att påhitt sak vara sanna, och därför kan du inte diskutera i låtsaslandet mera!

Fakta:

1. Det är känslokallt att hota så grovt under längre period
2. Linnea har hotat grovt under en längre period.

Det finns bevia på detta så fattar inte ens vad det är du förnekar.
Citera
2024-01-22, 16:18
Medlem
Att Jocke helt plötsligt börjat posta att de båda är lika stora förövare beror sannolikt på att han pratat med en nära anhörig till L och att det pågår en kris inom familjen. Jocke vill helt enkelt avsluta drevet mot L och att både L och Chrippa går vidare med sina liv utan att hålla igång drevet mot varandra.
Citera
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha nej. Min poäng att detta beteende inte är normalt vilket du vill få det att framstå.

Vi får se om soc delar åsikten, förhoppningsvis tar dom del av lite material som ligger ute.

För övrigt vad är det för jävla whataboutism du kör med?
Bara för att Chrippa gör fel innebär det inte att andra är oskyldiga.

Den åsikt dom ska dela är alltså att Chrippa ska förlora vårdnaden om sitt barn?

Du får ju tänka på att det som är filmats är under både när ett förhållande tog slut och när ett var kasst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vart är klippet på att en telefon kastas sönder?? Telefonen fick hon en ny, fick han en ny tv???

Den IQ befriade laddtorsken säger i videon där ”sanningen” (= massa tomt snack) skall fram.

Ish så här:
Anjo: hon påstår att du kastade sönder hennes telefon?
Strippa: Jag har inte kastat hennes telefon.
Anjo: här visar hon upp den.
Strippa: hennes telefon låg på nattduksbordet så jag tog den och KASTADE den i väggen.

Han är tom totalt värdelös på att ljuga.
Det är så många gånger han säger emot sig själv och fettot bara sitter och nickar med och lägger lögner i munnen på honom .

Sen vill fettot förminska det Strippa gjort och rättfärdiga det med att ”han ju köpte en ny telefon till henne”.

JAAAAA MED ALLLLL JÄVLA RÄTT DIN IDIOT, HAN KASTADE JU DEN ANDRA I VÄGGEN.

Granskar man hela deras video så kan även en 10-åring höra deras lögner, alla gånger de säger emot sig själva.
Undra hur många gånger man hör någon av dom dra in genom näsan?
Jag orkade inte räkna mer efter 30 ggr, och då hade jag bara sett drygt 1 timme.
Citera
2024-01-22, 16:19
Avstängd
Snusfris avatar
Maken till julstämning som skabbe hade skapat i sitt råttbo fick man leta efter. Varför hade inte SVT julvaka och rimmstuga där? Lite ladd, alkohol och kvinnomisshandel på det så skulle det väl spegla 10% av befolkningens julfirande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in