Alltid kul med uppdateringar! #299
Nu bleknar ju alla i jämförelse med #351 så klart, men jag minns att jag tyckte att #299 var en otäck jävel han med. Uppenbart klent byggd, inte välutrustad, rödlätt med grisögon och "ungdomlig" stil med stora hörlurar. Ganska bra konfrontation dock. Han pratar om att han riskerar att förlora "hela sin familj" och Sara säger att det är dags att gå hem och berätta för "familjen" så man kan ju gissa sig till att det finns egna barn med i bilden.
Ändå sitter Pappagäddan #299 och tvångsmässigt använder ordet pappa när han sexchattar med barn. Visst fattar jag att det är en porrgenre osv, men det är fan oskönt när man håller på som han gör. Chattloggarna är röriga (flera olika fiskare tror jag) och tjatiga. Han bombar på med hjärtan (som mest åtta st efter varandra) och allehanda andra emojis.
Om #351 inte bryr sig om att charma och grooma så håller #299 på desto mer med smörande. Han går dock ut väldigt hårt och skickar en penisbild nästan det första han gör. "Hej, läget, nice, ålder, ska precis in i duschen". Skickar naken duschbild där huvudet är kapat. Innan han får svar på hur gammal mottagaren är. Barnet svarar 14 och att hon precis kommit ur duschen. Gäddan svarar "Åhhh" följt av apan som håller för ögonen + hearteyes.
Han sätter agendan ganska fort kan man säga. Det handlar om penis och det är nice att den han chattar med är 14.
Han vill komma och ta hand om barnet och äga henne. Frågar om hon bara är 14 och svarar:
"Mmmmhh så gulligt ju.
Pappa blir helt sig." Och pinsamma emojis.
"
Pappa är jättestyv nu"
"Tänker hålla fast dig lite och knulla dig djupt"
"
Pappa är såååå sugen"
"
Pappa vill smaka där" (vid/i stringtrosorna)
"
Pappa vill bestämma hårt över dig"
"
Pappa bestämmer att du ska pussa
Pappas snopp så den blir stor"
"
Pappa kanske kör in den sen i dig?"
"Mmmm långsamt.
Är ju så stor."
Skickar erigerad penisbild med hand som håller om roten och vuxna människor som sett dick förut ser att den inte nåt att stoltsera med storleksmässigt.
Nu pratar han med en 13-åring. Mycket snack om att hon är trång och ska prova toppen av
pappas snopp i rumpan.
"Min lilla 13-åring" (pinsamma emojis)
Skickar erigerad penisbild där kuken ser ännu mindre ut än på den förra.
"
Pappa vill ha sin
stora i din lilla mun länge"
En massa löjligt sexprat om att smaka kuk, slicka fiffi, det kommer att göra ont när barnet sjunker ner på penis osv.
"Hihi. Älska med
pappa"
Och vad i hela friden är detta? Barnet skriver "Kom och hämta mig, det finns ingen som förstår mig här." Det kan ju tolkas som det är lite trubbel hemma/i skolan eller så i bästa fall kan man tänka att det är en uttråkad tonåring. Vad svarar Pappagäddan på det?
"Ååååååhhhhh babyy. Lite
stor gammal gubbkuk från
Pappa är precis vad du behöver". (pinsamma emojis)
Chatt, runkfilm, penisbild och grommandet steppas upp.
"Du är det finaste jag vet"
"Jag älskar dig. Jag är så sjukt kåt i diiiiig"
Han pratar om hur många ggr han runkar och tänker på barnet varje dag. Tre ggr verkar vara standard, och han vill att barnet visar
pappis när hon smeker fiffi.
"Mmmmm få knulla din lilla oskuldsfitta"
Sen psykosartade groomingmeddelanden i versaler + en massa hjärtan.
"DU ÄR FINAST I HELA VÄRLDEN ÄLSK"
"ÄLSK DIIIIG"
"Fuck
pappa har aldrig sett ngn sååå jävla snygg

"
"Känner mig vild och sexig med dig" (låter som nåt en pånyttfödd kulturtant 65+ säger till danspartnern på kursen i afrikansk dans

)
"Helt sjukt vad du gör med
pappas snopp"
Han känner sig vild och sexig ännu en gång.
Runkvideos, prat om att han nog inte får in hela i henne, han tror att hon är supertrång, prat om vilka trosor hon har, diverse grooming.
"VILL BLI DIN FÖRSTA. VILL VILL VILL VILL VILL"
Skickar selfie med bar överkropp tagen i köket. Klen överkropp och taniga armar (trots väldigt mycket prat om träning).
"ÄLSKAR DIG"
"
Pappis är sååå kär i dig"
"Min älskade lilla 13-åring känner på min
stora" (följt av runkvideo där pappis kuk ser liten ut)
Oändligt tjatiga chattloggar men det råder inget tvivel om att han vet att det är barn han pratar med (och att han gillar det!) och han växlar mellan kärleksmeddelanden i versaler och kukbilder där han pratar om hur stor hans kuk är och vad han vill att barnet ska göra med pappis.
Inte lönt att fortsätta återge fler chattloggar pga tjatigt. Detta är dock mycket intressant:
"
Vill att du ska få känna hur stor du gör mig. Pappa känner sig så manlig med dig."
I konfrontationsvideon ger han ett väldigt undergivet intryck, vilket förvisso är ett försonande drag i sammanhanget, men han har auran av en riktig jävla mes. Ingen s.k. alfa det där inte. Liten, klen, grisögd och en penis man snabbt glömmer bort. Jag kan gissa att han inte känner sig manlig i omklädningsrummet tillsammans med andra män, det ska till en 13-årig flicka för att han ska vara stor, vild, sexig och manlig.
Han är ärlig och undergiven i konfrontationen och det är som sagt försonande men han ger ett falskt intryck av att vara en trevlig typ. Det här är en gädda som tidigare gått i behandling pga problematisk sexualitet, han har troligen barn själv men älskar att prata om sig själv som pappa i sexchatt med barn och i videon bekräftar han att sexchattandet går i skov (tvångsmässigt beteende). Inte en enda gång i chatten ger han uttryck för att 13 eller 14 år skulle vara för ungt och han dundrade som sagt på med penisbild innan han ens visste hur gammal mottagaren var.
Om den här gäddan gått i behandling tidigare men ständigt återfaller i sexchattskov med barn så får man väl anta att det är slut med familjelivet nu?