2024-01-21, 20:38
Avslutad
Löjligt.. Nu ger den där sopan upp..
2024-01-21, 20:39
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det vet jag inte vem det är jag gissar på hatt Nr:2

Äldre italienaren
2024-01-21, 20:43
Medlem
Det var skönt att Jojje lämnade.
Ska bli spännande om det blir flera sedan som kommer lämna i denna säsong.
Var fem stycken som gav upp och lämnade i förra årets farmen säsong, i denna säsong har det lämnat tre stycken än så länge.
2024-01-21, 20:45
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Verkligen! Bra att han tog ton mot Jojje och verkligen härlig seger. Tuffa gänget har nu snabbt reducerats med tre personer. Alessia väljer säkert Ciro. Större skräll än så vågar hon inte göra.
Oklart, det vore ju inte någon ”vendetta” eller stor chock kring det. Jag tror hon är roligare än så. Men vi får se i morgon!
2024-01-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
En sak är säker, många i tråden hade lätt blivit antagna till farmen.
Udda tröga typer är mer än välkomna!
Ska vi söka till nästa år du o jag?
2024-01-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Ska vi söka till nästa år du o jag?
Stämmer tyvärr inte in i beskrivningen😢
2024-01-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Verkligen! Bra att han tog ton mot Jojje och verkligen härlig seger. Tuffa gänget har nu snabbt reducerats med tre personer. Alessia väljer säkert Ciro. Större skräll än så vågar hon inte göra.

Och vad tyst Jojje blev inte ett ljud tillbaka hade det varit Ronja/Cornelia hade han höjt rösten och vrålat ur sig svordomar och vilka hycklare tjejerna var men mot Per största tysta musen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Stämmer tyvärr inte in i beskrivningen😢
Spela spelet bara - det kan du ju om du är en smart o klipsk en.
Medlem
Crapmagics avatar
Varför återvänder Jorgo inte bara till Farmen efter att ha fixat sina gaddar?
en akut tid går att fixa hur lätt som helst i dagens Sverige hos ett privat alternativ som tv4s
egen tandläkare Wincent kunde ha dragit ur skiten med stora tången som ligger i vedboden, vad ska bedövningen bestå av tycker ni?

Det låter redan som han har tandläkarbedövning i munnen, så varför
inte komma tillbaka lätt bedövad i huvudet?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-21 kl. 21:00.
2024-01-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Oklart, det vore ju inte någon ”vendetta” eller stor chock kring det. Jag tror hon är roligare än så. Men vi får se i morgon!
Med tanke på vad hon sade, så är det väl Cornelia eller Ronja. Inget annat överraskar.
2024-01-21, 21:04
Medlem
OffLimitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Asså denne Jojje han måste ju dragit en o annan lina tjack i sina dar, HA tatuering sa någon i aint surprised
Det där är ingen ”Death Head” HA-tatuering, isåfall måste det vara ett riktigt taskigt försök till det. Han skulle dock kunna få stryk för att den påminner om deras emblem. Vi kan ju alltid hoppas.
2024-01-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och vad tyst Jojje blev inte ett ljud tillbaka hade det varit Ronja/Cornelia hade han höjt rösten och vrålat ur sig svordomar och vilka hycklare tjejerna var men mot Per största tysta musen
Som skåning skäms jag lite över Jojje. Dessutom förstår vi allihopa att han hade fått komma tillbaka efter ett tandläkarbesök. Självklart vill TV4 ha kvar honom och det finns ju ingen, vare sig på Farmen eller ens i Flashback, som tycker att det vore fel att fixa akut tandvärk utan några konsekvenser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in