2024-01-21, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Oj. Min teori är att de som hatar L hatar henne mer. De som ogillar C, är nog inte lika engagerade så att de dislikear. Sen vet inte jag inte heller hur många C hatare som ens lyckades ta sig igenom video. Jag klarade 30 sekunder

En teori kan ju vara att Chrippa, Anjo och Jocke har många fans på sociala medier, och Linnea är väl i jämförelse mer eller mindre helt okänd. Följarna som Linnea har fått är ju endast på grund av att hon varit ihop med Chrippa.
Citera
2024-01-21, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Oj. Min teori är att de som hatar L hatar henne mer. De som ogillar C, är nog inte lika engagerade så att de dislikear. Sen vet inte jag inte heller hur många C hatare som ens lyckades ta sig igenom video. Jag klarade 30 sekunder

C-hatare utsätter sig inte för han och Anjo. Traumavarning
Väntar på Linnea del 2 som kommer bekräfta mer än vad Jocke och Anjo kan önska sig
Citera
2024-01-21, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då var det som vi spekulerade, misstanken fanns där direkt när det kom ut att dem lämnat Sverige

🩵Linnéa
🩷Chloé
Hur är det möjligt att detta kan få fortsätta?
Oavsett om Linnea skulle vara med på ett prank, så är det åt helvete för rättsväsendet och våra barn och ungas framtid.
🩵Linnéa
🩷Chloé
Citera
2024-01-21, 19:21
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan det bli tydligare?
Barcelona var masterplan

https://ibb.co/Y789FLD
https://ibb.co/cJbZdhZ
https://ibb.co/GcfM55Z
https://ibb.co/Pczr6Bg
🩵Linnéa
🩷Chloé

Så jävla vidrigt. Och det här är en man som folk stöttar? Kräks.
Citera
2024-01-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Chrippas youtube kanal kommer aldrig tillbaka?
Han fortsätter att släppa videos på Bröderna Berg.
han sa den är i recovery o återställer alla videos men jag tvivlar :P
Citera
2024-01-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då var det som vi spekulerade, misstanken fanns där direkt när det kom ut att dem lämnat Sverige

🩵Linnéa
🩷Chloé

Så jävla äcklig snubbe. Jocke har helt rätt om sin brorsa. Ljuger som en häst travar och spelar ut folk mot varandra.
Han manipulerade målsäganden i en brottsutredning att de ska dra till Barcelona tillsammans, men hans plan var att hon skulle ta tillbaka sin medverkan.
Om han nu är så oskyldig hade han inte gjort så. Väldigt otäckt och manipulativt drag.
Citera
2024-01-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Och vart är dessa 100%iga bevisen?
Väntar.

Det skrev jag? En bild med en kanyl i röven framför ungen finns?

Finns inspelningar där han kallar Linnea hora framför Chloe

Finns inspelningar när han hotar Linnea

Finns inspelningar när han psykiskt misshandlar henne

Finns inspelningar när han skriker på Chloe

Finns inspelning när de pratar om ladd hur mycket dom snortar så Chrippa inte blir paranoid när Chloe låg och sov.

Det är 100%iga bevis. Sen att han slagit henne finns det bevis tillräckligt för att övertyga mig.
Citera
2024-01-21, 19:25
Medlem
Tror dessa tre vuxna medelåldersmän att vi ska gå på historian om att en 23 åring tjej har makten över dem?? Ha ha ha…
Citera
2024-01-21, 19:27
Medlem
Det var väl precis det han satt häktad för, att inte få tillgång till att kunna undanröja bevis.
Och det första han gör är att manipulera målsägande. Denne man är kapabel till precis vad som helst.

Kommer Linnea ta upp anmälan igen tro?
Citera
2024-01-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Det skrev jag? En bild med en kanyl i röven framför ungen finns?

Finns inspelningar där han kallar Linnea hora framför Chloe

Finns inspelningar när han hotar Linnea

Finns inspelningar när han psykiskt misshandlar henne

Finns inspelningar när han skriker på Chloe

Finns inspelning när de pratar om ladd hur mycket dom snortar så Chrippa inte blir paranoid när Chloe låg och sov.

Det är 100%iga bevis. Sen att han slagit henne finns det bevis tillräckligt för att övertyga mig.

Och vart finns ALLA dessa bevis? Mycket skrivande men inte kommer det upp ett enda bevis. Försök nr 2. Bevisen. Citerar du igen utan bevis så tar vi det som att det inte finns. Ok?
Citera
2024-01-21, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Ja den här helgen var då bästa på länge, rasisterna fick på däng denna helgen kan man säga, både Chrippa och Strickland... Helt sjukt hur någon kan stå på Chrippas sida efter det här.

Jag kan sammanfatta allt som hänt, främst eftersom jag skriver jävligt fort och är även smartast i denna tråd:

1. Chrippa är Sveriges största WT och kan bara få en flodhäst-WT till flickvän, men har groomat en yngre förmåga sedan hon var i unga tonåren
2. Chrippa slår till och blir tillsammans med ynglingen
3. Ynglingen vet ingenting om livet och bola-Chrippa blir förvånad när det visar sig att det enda som ynglingen har att erbjuda är ett yxhugg mellan benen
4. Chrippa får bola-damp på ynglingen och förstår inte att han kommer åka dit så det sjunger om det eftersom han är beroende av både 3-CMC & kokain vilket förändrar personligheten totalt utan att individen själv märker det (man blir huvudpersonen i filmen, fast IRL, och inbillar sig att alla runtom en håller med)
5. Ynglingen outar Chrippa för det mega-WT han är
6. Chrippa anropar WT-patrullen som alla försvarar Chrippa, det är ju helt omöjligt att en skuldsatt anabolatorsk på koks med en oönskad unge kan tappa temperamentet
7. WT-patrullen försvarar Chrippa genom att klippa bort allt som ser dåligt ut och presenterar klippta bitar som kanske ser positiva ut, här följer ett direkt citat:

8. Linnea kommer med fler anklagelser mot Chrippa, nu ser det jävligt tungt ut, det här kan väl bara inte Chrippa besvara?
9. WT-patrullen går ut med att dom nu vill lägga locket på och inte diskutera längre
10. Chrippa laddar upp en familjevlogg som om ingenting har hänt, och nämner heller inte att den spelades in innan Linnea laddade upp sin del 1. Han försöker alltså manipulera sin publik. Inte ens WT-patrullen uppskattade nog det

Nu väntar vi på vad som kommer hända härnäst.

Spoiler: Linnea kommer komma med ännu mer bevisning, WT-patrullen med Chrippa i spetsen kommer "låta polisen sköta det där" samtidigt som "det är ingen polissak för det finns inget brottsoffer" samt "asså det där var 8 timmar sedan, gå vidare med era liv för fan era haters, förresten köp mitt merch", en tisha som hade kostat 49:- på H&M men den har Chrippas föråldrade ansikte tryckt mitt på och det står "CHRIPPA" överallt. Sedan dröjer det inte länge förrän självaste WT-patrullen lämnar Chrippa och han tar livet av sig innan 2025.

Moral of the story: Don't dip your dick in crazy, håll er borta från feminister, bli inte som Chrippa, om ni någonsin ska använda droger så använd inte 3-CMC, inte p.g.a. Chrippa utan för att det är skit helt enkelt, och ska ni använda kokain så använd det enbart på fredagar 1-4 gånger per månad max, men allra helst håll er till cannabis. Använd inte anabola steroider.

Det är OK att vara en kortväxt ful jävel som Chrippa, man behöver inte ta anabola och misshandla pre-groomade tonåringar för det.

Detta inlägg kan alla oinsatta läsa! Sammanfattar gott o väl denna cirkus Chrippa lever i.
Citera
2024-01-21, 19:29
Medlem
Hundraprocentiga bevis: NU är det allvar!

https://gofile.io/d/6C1r1v
https://pixeldrain.com/u/UZ2PVMRk

Varför häktar inte åklagaren Anknäbben? 😦
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in