2024-01-21, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
"Chrippa" är en Youtuber som är kanske mest känd för att vara Jockibois ena bror. Han lägger upp reaktionsvideor, vloggar, med mera.

Kanalen: https://www.youtube.com/c/CHRIPPA
Instagram: https://www.instagram.com/christoferberg/

Ganska rolig tycker jag. Hjärndött men härligt att kolla på när man ska t.ex. käka mat.

Det är så att man sätter i halsen...

Han har varit hjärndöd från början, humorfaktorn i det hela är diskutabel tycker jag, med tanke på alla som blivit lidande för hans beteende.

Min "reaktion" är usch!
Citera
2024-01-21, 18:53
Medlem
LexSinners avatar
Ja den här helgen var då bästa på länge, rasisterna fick på däng denna helgen kan man säga, både Chrippa och Strickland... Helt sjukt hur någon kan stå på Chrippas sida efter det här.

Jag kan sammanfatta allt som hänt, främst eftersom jag skriver jävligt fort och är även smartast i denna tråd:

1. Chrippa är Sveriges största WT och kan bara få en flodhäst-WT till flickvän, men har groomat en yngre förmåga sedan hon var i unga tonåren
2. Chrippa slår till och blir tillsammans med ynglingen
3. Ynglingen vet ingenting om livet och bola-Chrippa blir förvånad när det visar sig att det enda som ynglingen har att erbjuda är ett yxhugg mellan benen
4. Chrippa får bola-damp på ynglingen och förstår inte att han kommer åka dit så det sjunger om det eftersom han är beroende av både 3-CMC & kokain vilket förändrar personligheten totalt utan att individen själv märker det (man blir huvudpersonen i filmen, fast IRL, och inbillar sig att alla runtom en håller med)
5. Ynglingen outar Chrippa för det mega-WT han är
6. Chrippa anropar WT-patrullen som alla försvarar Chrippa, det är ju helt omöjligt att en skuldsatt anabolatorsk på koks med en oönskad unge kan tappa temperamentet
7. WT-patrullen försvarar Chrippa genom att klippa bort allt som ser dåligt ut och presenterar klippta bitar som kanske ser positiva ut, här följer ett direkt citat:
Citat:
Anjo: Nu ska vi visa nåt för er Svärje som kommer göra så ÄLL aldrig kommer kunna få ett jobb igen! InTe mEd bArN iaLLaFALL! Känsliga tittare varnas! Här kommer det! Var beredda! Hör på vad ÄLL säger nu!!!!!

L: Vill du vara själv i garderoben med pappa?

Anjo: Där har ni det gott folk, där ser ni att Chrippa var oskyldig hela tiden, *sniff*, och ni som klagar på att jag sniffar hela tiden, det är ett tix jag har, från och med nu då, *sniff*
8. Linnea kommer med fler anklagelser mot Chrippa, nu ser det jävligt tungt ut, det här kan väl bara inte Chrippa besvara?
9. WT-patrullen går ut med att dom nu vill lägga locket på och inte diskutera längre
10. Chrippa laddar upp en familjevlogg som om ingenting har hänt, och nämner heller inte att den spelades in innan Linnea laddade upp sin del 1. Han försöker alltså manipulera sin publik. Inte ens WT-patrullen uppskattade nog det

Nu väntar vi på vad som kommer hända härnäst.

Spoiler: Linnea kommer komma med ännu mer bevisning, WT-patrullen med Chrippa i spetsen kommer "låta polisen sköta det där" samtidigt som "det är ingen polissak för det finns inget brottsoffer" samt "asså det där var 8 timmar sedan, gå vidare med era liv för fan era haters, förresten köp mitt merch", en tisha som hade kostat 49:- på H&M men den har Chrippas föråldrade ansikte tryckt mitt på och det står "CHRIPPA" överallt. Sedan dröjer det inte länge förrän självaste WT-patrullen lämnar Chrippa och han tar livet av sig innan 2025.

Moral of the story: Don't dip your dick in crazy, håll er borta från feminister, bli inte som Chrippa, om ni någonsin ska använda droger så använd inte 3-CMC, inte p.g.a. Chrippa utan för att det är skit helt enkelt, och ska ni använda kokain så använd det enbart på fredagar 1-4 gånger per månad max, men allra helst håll er till cannabis. Använd inte anabola steroider.

Det är OK att vara en kortväxt ful jävel som Chrippa, man behöver inte ta anabola och misshandla pre-groomade tonåringar för det.
Citera
2024-01-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Finns inga.

Folk i denna tråd är ju helt galna.

Finns väl ändå bra mycket mer bevis mot Chrippa än mot Linnea?
Citera
2024-01-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det bevisar att han betett sig som han gör på inspelningarna och det är det enda som det finns bevis för. Chrilles verbalrunk med Anjo är noll bevis för något annat att det är två stora grisar som har grisfest ihop.

Ja, men du kan väl på allvar inte mena att det är irrelevant hur inspelningarna har presenterats? Det är ohederligt om något att spela in såna saker bakom någons rygg, och sedan publicera inspelningarna tillsammans med allvarliga anklagelser om fysiskt och psykiskt våld. Om man gjort det på felaktiga grunder tycker jag att det är fult att ta något som en sådan person publicerar på något allvar. Det har inte kommit fram på ett korrekt sätt.
Citera
2024-01-21, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Barn skall inte behöva bli frågade om dem älska mamma eller pappa, det skall komma naturligt. Hela Chrippas beteende förklarar varför flickan fortfarande har blöjor

🩵Linnéa
🩷Chloé

Kan det bli tydligare?
Barcelona var masterplan

https://ibb.co/Y789FLD
https://ibb.co/cJbZdhZ
https://ibb.co/GcfM55Z
https://ibb.co/Pczr6Bg
🩵Linnéa
🩷Chloé
Citera
2024-01-21, 18:59
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Ja den här helgen var då bästa på länge, rasisterna fick på däng denna helgen kan man säga, både Chrippa och Strickland... Helt sjukt hur någon kan stå på Chrippas sida efter det här.

Jag kan sammanfatta allt som hänt, främst eftersom jag skriver jävligt fort och är även smartast i denna tråd:

1. Chrippa är Sveriges största WT och kan bara få en flodhäst-WT till flickvän, men har groomat en yngre förmåga sedan hon var i unga tonåren
3. Ynglingen vet ingenting om livet och bola-Chrippa blir förvånad när det visar sig att det enda som ynglingen har att erbjuda är ett yxhugg mellan benen
4. Chrippa får bola-damp på ynglingen och förstår inte att han kommer åka dit så det sjunger om det eftersom han är beroende av både 3-CMC & kokain vilket förändrar personligheten totalt utan att individen själv märker det (man blir huvudpersonen i filmen, fast IRL, och inbillar sig att alla runtom en håller med)
6. Chrippa anropar WT-patrullen som alla försvarar Chrippa, det är ju helt omöjligt att en skuldsatt anabolatorsk på koks med en oönskad unge kan tappa temperamentet
7. WT-patrullen försvarar Chrippa genom att klippa bort allt som ser dåligt ut och presenterar klippta bitar som kanske ser positiva ut, här följer ett direkt citat:

8. Linnea kommer med fler anklagelser mot Chrippa, nu ser det jävligt tungt ut, det här kan väl bara inte Chrippa besvara?
9. WT-patrullen går ut med att dom nu vill lägga locket på och inte diskutera längre
10. Chrippa laddar upp en familjevlogg som om ingenting har hänt, och nämner heller inte att den spelades in innan Linnea laddade upp sin del 1. Han försöker alltså manipulera sin publik. Inte ens WT-patrullen uppskattade nog det

Spoiler: Linnea kommer komma med ännu mer bevisning, WT-patrullen med Chrippa i spetsen kommer "låta polisen sköta det där" samtidigt som "det är ingen polissak för det finns inget brottsoffer" samt "asså det där var 8 timmar sedan, gå vidare med era liv för fan era haters, förresten köp mitt merch", en tisha som hade kostat 49:- på H&M men den har Chrippas föråldrade ansikte tryckt mitt på och det står "CHRIPPA" överallt. Sedan dröjer det inte länge förrän självaste WT-patrullen lämnar Chrippa och han tar livet av sig innan 2025.

Moral of the story: Don't dip your dick in crazy, håll er borta från feminister, bli inte som Chrippa, om ni någonsin ska använda droger så använd inte 3-CMC, inte p.g.a. Chrippa utan för att det är skit helt enkelt, och ska ni använda kokain så använd det enbart på fredagar 1-4 gånger per månad max, men allra helst håll er till cannabis. Använd inte anabola steroider.

Det är OK att vara en kortväxt ful jävel som Chrippa, man behöver inte ta anabola och misshandla pre-groomade tonåringar för det.

Så bra skrivet!!
Citera
2024-01-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner

Bra sammanfattning.. säger en del om allt och alla inblandade!
Citera
2024-01-21, 19:02
Avslutad
GrisAnjo påstår att han är 183 cm
Tycker han och Chrippa ser ut att vara jämnlånga, ca 2-3 cm skillnad bara... vem ljuger om längden?
Citera
2024-01-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, men du kan väl på allvar inte mena att det är irrelevant hur inspelningarna har presenterats? Det är ohederligt om något att spela in såna saker bakom någons rygg, och sedan publicera inspelningarna tillsammans med allvarliga anklagelser om fysiskt och psykiskt våld. Om man gjort det på felaktiga grunder tycker jag att det är fult att ta något som en sådan person publicerar på något allvar. Det har inte kommit fram på ett korrekt sätt.
Jo det kan jag. Det han säger på dom säger han oavsett hur dom visas.
Nej, det är inte mer ohederligt än att han har spelat in henne och skickat till Jocke och det är inte ett dugg ohederligt när man samlar bevis mot ett as som slår och kränker.
Dessutom la hon inte ut någonting på gristrynet förrän efter veckor där dom pumpat ut skit om henne och där han skickat skit om henne till grisgänget.
Citera
2024-01-21, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan det bli tydligare?
Barcelona var masterplan

https://ibb.co/Y789FLD
https://ibb.co/cJbZdhZ
https://ibb.co/GcfM55Z
https://ibb.co/Pczr6Bg
🩵Linnéa
🩷Chloé

Då var det som vi spekulerade, misstanken fanns där direkt när det kom ut att dem lämnat Sverige

🩵Linnéa
🩷Chloé
Citera
2024-01-21, 19:08
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Chrippas video har i skrivande stund 12,8k likes, 300 dislikes. Linneas video har 4,4k likes, 5,7 dislikes. Betyder detta att folk står på Chrippas sida? För senast igår så upplevde jag att folk stod på Linneas sida, på bland annat TikTok.
Oj. Min teori är att de som hatar L hatar henne mer. De som ogillar C, är nog inte lika engagerade så att de dislikear. Sen vet inte jag inte heller hur många C hatare som ens lyckades ta sig igenom video. Jag klarade 30 sekunder
Citera
2024-01-21, 19:10
Medlem
Kommer Skabbe ta på sig en palestinasjal i nästa video...? Han, som i flera år talat vitt och brett om "våldtäktsivrande MENA-apor", står plötsligt på arabernas sida.

Har alla glömt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in