2024-01-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Är du så förblindad av ditt hat till Linnea så att du sväljer allt från Chrille?
Ungefär som Julia ner på knä gapa och svälj när han knäpper med fingrarna.
Det Chrille gör mot Linnea på inspelningarna kan vi höra och se det han har att komma med är verbal runkfest med Anjo och noll bevis för något annat.

Har inget hat mot Linnea överhuvudtaget. Jag ser hennes video och gör min bedömning därefter. Den bevisar inte att Chrille betett sig som hon påstår att han har gjort, och det kan inte du heller säga. Ändå väljer du att ta parti för ena sidan för du hatar den som blir anklagad. Det kan du inte säga emot.
Citera
2024-01-21, 18:41
Medlem
htsolna08s avatar
Julia är tragisk om hon förlåter honom gång efter gång.
Citera
2024-01-21, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/iBB3sNE7xys?si=P415Fl_QgbgmFHWp

Här är Happy Family, precis utsläppt från Kronobergshäktet...

Jävla idioter, Anjo får vara med, frågan är varför han kränker sina egna barn?

Så sorgligt, Chloé gråter och upprepar jag älskar dig pappa...

Det är så otroligt hemskt, när man vet hur alla manipulativa lögner byggts upp.
Detta var innan Chrippa drog iväg för att fixa Linnéa, förmå henne att kontakta åklagaren om meddela att hon inte vill gå vidare.

Hycklare hela högen.

Detta är riktigt illa.

Vad gör man inte för syns skull, snart kommer riktiga livet ikapp dem
Citera
2024-01-21, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Bra att han insett att dumpa slynan

Nu vill vi se lite videos med han och jacke

Det är ju Chrippa och Anjo nu, inte Jacke
Citera
2024-01-21, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Ja, i skrivande stund är det nog chrippa som är vinnaren i situationen, trots alla vändningar och trots linneas video igår.
Dom är nog inte oskyldiga någon av dom, men gaphalsen ligger lite högre över ytan än ormen just nu.

Håller på att se Chrippas video i skrivande stund, men av det jag sett så saknar Chrippa bevis. Linnea har åtminstone tydliga bevis. Ska man bara lita på Chrippas ord?
Citera
2024-01-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Shit, de enda som kan skydda Chrippa nu är män med ifrågasattbara bakgrunder och motiv. De har 110% en vän i närheten som beter sig på samma sätt, eller beter dom sig själva på samma sätt.

Linnea lägger ju upp motbevis på allt Chrippa själv säger och ljuger man en gång så kan man inte lita på något personen har att säga i framtiden. Dessa har ljugit gång på gång och ända anledningen till att Anjo ens är på chrippas sida är för pengar och för att fettot inte vågar erkänna att han påbörjade ett drev mot någon som inte kanske förtjäna just det. Sen att Linnea också varit ett svin, 110%. Men att du som pappa i 35 års åldern lägger ansvaret på din 23 åriga flickvän efter 6 månader att passa ditt barn, låtsas va mamma och dylikt är bara sjukt, sen har man mage att gnälla på Linneas agerande när hon inte ville leka mamma pappa barn..

Sen kommer vi till de riktiga bevisen, som är 100%iga. Att han skjutit testo framför sin dotter, snortat ladd med sin dotter i närheten, gång på gång hotat Linnea, gång på gång skrikigt och kallar Linnea hora och diverse andra saker framför sin dotter i kombination med snyfthistorierna och lögnerna gör honom bara mer skyldig i min bok.

Och vart är dessa 100%iga bevisen?
Väntar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Håller på att se Chrippas video i skrivande stund, men av det jag sett så saknar Chrippa bevis. Linnea har åtminstone tydliga bevis. Ska man bara lita på Chrippas ord?

Det kan man inte göra eftersom han ljuger väldigt mycket.
Citera
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ju Chrippa och Anjo nu, inte Jacke
Just nu ja, kanske jacke får lite sug och komma tillbaka och göra videos med chrippa
Citera
Medlem
Citat:
https://youtu.be/iBB3sNE7xys?si=P415Fl_QgbgmFHWp

Här är Happy Family, precis utsläppt från Kronobergshäktet...

Jävla idioter, Anjo får vara med, frågan är varför han kränker sina egna barn?

Så sorgligt, Chloé gråter och upprepar jag älskar dig pappa...

Det är så otroligt hemskt, när man vet hur alla manipulativa lögner byggts upp.
Detta var innan Chrippa drog iväg för att fixa Linnéa, förmå henne att kontakta åklagaren om meddela att hon inte vill gå vidare.

Hycklare hela högen.

Detta är riktigt illa.

Väldigt manipulativt.

De använder barnen för att få sympatier, som så kallade "vittnen" och clickbaits bara!

Usch, hoppas alla barn blir omhändertagna i denna härva!
Citera
2024-01-21, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad gör man inte för syns skull, snart kommer riktiga livet ikapp dem
Jag älskar dig pappa...
Så säger bara trygga barn.
Jag mår dåligt av detta.

Tänk på att Chrippa och Jocke haft sån ångest, över häktningen... ser inte ut att ha mått särskilt dåligt, snarare är hela gänget euforiska över att ha lyckats med sin plan, att lura hela svenska folket...

🩵Linnéa
🩷Chloé
Citera
2024-01-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har inget hat mot Linnea överhuvudtaget. Jag ser hennes video och gör min bedömning därefter. Den bevisar inte att Chrille betett sig som hon påstår att han har gjort, och det kan inte du heller säga. Ändå väljer du att ta parti för ena sidan för du hatar den som blir anklagad. Det kan du inte säga emot.
Det bevisar att han betett sig som han gör på inspelningarna och det är det enda som det finns bevis för. Chrilles verbalrunk med Anjo är noll bevis för något annat att det är två stora grisar som har grisfest ihop.
Citera
2024-01-21, 18:50
Avslutad
Citat:
Jag älskar dig pappa...
Så säger bara trygga barn.
Jag mår dåligt av detta.

Tänk på att Chrippa och Jocke haft sån ångest, över häktningen... ser inte ut att ha mått särskilt dåligt, snarare är hela gänget euforiska över att ha lyckats med sin plan, att lura hela svenska folket...

🩵Linnéa
🩷Chloé

Barn skall inte behöva bli frågade om dem älska mamma eller pappa, det skall komma naturligt. Hela Chrippas beteende förklarar varför flickan fortfarande har blöjor

🩵Linnéa
🩷Chloé
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in