Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Jag tycker att man är dum om man rakt av köper det hon publicerat för att sänka honom och bara "han är en gris". Det finns ingen kontext i det hon lägger upp, man vet inte vad som föranlett grälet där Chrille säger sakerna. Det är ett ohederligt sätt att framställa någon på. Med tanke på sättet som den här uthängningen görs så har jag svårt att ta något av det som läggs honom till last på allvar. Om man går in med inställningen att provocera någon till att bli förbannad och sedan är redo för det och spelar in det för att använda det mot personen senare, då är det som sägs efter provokationen inte särskilt relevant. Det är väldigt relevant att veta kontexten innan man kan dra slutsatser om någons karaktär. Jag kan ta en video på dig där du slår mig, och sedan kan jag säga kolla vilken galning du är, men utelämna att berätta att jag var uppe i ditt ansikte, kallade din mamma för hora, puttade och spottade på dig innan du började slå. Man kan inte säga B men utelämna A, det blir en väldigt ensidig vinklad bild av situationen.
Det behövs inget kontext eftersom det han skriker aldrig är okej i något kontext alls.
Men du kan ju berätta i vilket kontext det är okej att skrika om araber som hon följer på instagram och att kalla henne hora för att hennes ex är arab.
Han är en stor gris det är det enda kontext som finns där.