2024-01-21, 16:58
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Varför engagerar Chrippa sitt barn i sina personliga konflikter. Är han efterbliven?
Jag börjar på riktigt tro att han faktiskt är det. Det är mycket troligt att han faktiskt skulle få diagnosen lindrig intellektuell funktionsnedsättning om man utredde honom. 95% av alla människor anser sig lite smartare än genomsnittet. Så att han själv anser sig ha koll är knappast relevant.
Citera
2024-01-21, 16:58
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vem då??? Julia vill ha honom och Elin har bra kontakt med honom...

Japp, Julia. Hon har berättat hur hemsk Chrippa var. Men då va hon hos polisen så hon kände sig trygg.
Citera
2024-01-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Japp, Julia. Hon har berättat hur hemsk Chrippa var. Men då va hon hos polisen så hon kände sig trygg.

Ja jag köper att han ibland var väldigt dum mot henne... Men tror att även att mycket av det Chrippa sagt om Linnea stämmer också.. Kombinationen av de 2 är inte optimal!!
Citera
2024-01-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag tycker att man är dum om man rakt av köper det hon publicerat för att sänka honom och bara "han är en gris". Det finns ingen kontext i det hon lägger upp, man vet inte vad som föranlett grälet där Chrille säger sakerna. Det är ett ohederligt sätt att framställa någon på. Med tanke på sättet som den här uthängningen görs så har jag svårt att ta något av det som läggs honom till last på allvar. Om man går in med inställningen att provocera någon till att bli förbannad och sedan är redo för det och spelar in det för att använda det mot personen senare, då är det som sägs efter provokationen inte särskilt relevant. Det är väldigt relevant att veta kontexten innan man kan dra slutsatser om någons karaktär. Jag kan ta en video på dig där du slår mig, och sedan kan jag säga kolla vilken galning du är, men utelämna att berätta att jag var uppe i ditt ansikte, kallade din mamma för hora, puttade och spottade på dig innan du började slå. Man kan inte säga B men utelämna A, det blir en väldigt ensidig vinklad bild av situationen.
Det behövs inget kontext eftersom det han skriker aldrig är okej i något kontext alls.
Men du kan ju berätta i vilket kontext det är okej att skrika om araber som hon följer på instagram och att kalla henne hora för att hennes ex är arab.
Han är en stor gris det är det enda kontext som finns där.
Citera
2024-01-21, 17:05
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ja jag köper att han ibland var väldigt dum mot henne... Men tror att även att mycket av det Chrippa sagt om Linnea stämmer också.. Kombinationen av de 2 är inte optimal!!

Hur dum kan du tänka dig eftersom att det var viktigt att berätta för polisen när hennes ärende inte ens gällde Chrippa? Tror inte Julia tog upp det för att Chrippa drack upp den sista mjölken en morgon. Så varför förminskar du Chrippas ex historier men Linneas ex som vi inte vet ett smack om är skitviktigt? Båda måste vara lika viktiga? Eller?
Citera
2024-01-21, 17:05
Medlem
Citat:
Hon är en ung tjej och han är en gubbe på 34 bast med en hög idioter bakom sig som kan slakta henne på internet.
Citera
2024-01-21, 17:09
Medlem
Akacia2050s avatar
Med tanke på Linneas video, så pucklar de garanterat på varandra.
Citera
2024-01-21, 17:11
Avslutad
https://youtu.be/mIO0PaVFGIQ?si=YA8gvzjxeS_n39b0

Tar Chrippa stereoider? En hobbykreatör som snackar om Chrilles träning... flera år gammal...

Real deal?!
Citera
2024-01-21, 17:14
Medlem
Shit, de enda som kan skydda Chrippa nu är män med ifrågasattbara bakgrunder och motiv. De har 110% en vän i närheten som beter sig på samma sätt, eller beter dom sig själva på samma sätt.

Linnea lägger ju upp motbevis på allt Chrippa själv säger och ljuger man en gång så kan man inte lita på något personen har att säga i framtiden. Dessa har ljugit gång på gång och ända anledningen till att Anjo ens är på chrippas sida är för pengar och för att fettot inte vågar erkänna att han påbörjade ett drev mot någon som inte kanske förtjäna just det. Sen att Linnea också varit ett svin, 110%. Men att du som pappa i 35 års åldern lägger ansvaret på din 23 åriga flickvän efter 6 månader att passa ditt barn, låtsas va mamma och dylikt är bara sjukt, sen har man mage att gnälla på Linneas agerande när hon inte ville leka mamma pappa barn..

Sen kommer vi till de riktiga bevisen, som är 100%iga. Att han skjutit testo framför sin dotter, snortat ladd med sin dotter i närheten, gång på gång hotat Linnea, gång på gång skrikigt och kallar Linnea hora och diverse andra saker framför sin dotter i kombination med snyfthistorierna och lögnerna gör honom bara mer skyldig i min bok.
Citera
2024-01-21, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det behövs inget kontext eftersom det han skriker aldrig är okej i något kontext alls.
Men du kan ju berätta i vilket kontext det är okej att skrika om araber som hon följer på instagram och att kalla henne hora för att hennes ex är arab.
Han är en stor gris det är det enda kontext som finns där.

Tydligen har hon själv uttryckt att hon hatar blattar. Därför säger Chrille det till henne i affekt för att kränka henne. Klart att det kan finnas giltiga skäl att säga något sånt. Om Linnea själv snackat nedsättande om araber kan man ju förstå att hon får den tillbaka om hon betett sig provocerande mot en.
Citera
2024-01-21, 17:17
Medlem
Citat:
Tydligen har hon själv uttryckt att hon hatar blattar. Därför säger Chrille det till henne i affekt för att kränka henne. Klart att det kan finnas giltiga skäl att säga något sånt. Om Linnea själv snackat nedsättande om araber kan man ju förstå att hon får den tillbaka om hon betett sig provocerande mot en.
Verkligen länka gärna till den inspelningen.
Jävla skitargument du kommer med är du som honom?
Citera
2024-01-21, 17:20
Medlem
Citat:
Det där är också bara ett sånt efterblivet argument, så man ska alltid i alla situationer tro på en kvinna som säger att hon blivit utsatt? Att så många går runt med den inställningen gör så att störda personer kan använda det emot någon man är i konflikt med. Vissa har inte ens med i beräkningen att det finns störda människor. Ni tror att alla bara är normala och aldrig skulle ta till saker som falska polisanmälningar och anklagelser om kvinnomisshandel, pedofili och våldtäkt. En personlighetsstörd person kan slänga såna anklagelser mot en fiende, för de är medvetna om hur allmänheten reagerar mot såna förövare, och det är den effekten man vill skapa. För att skada så mycket som möjligt. Ni bortser från det faktum att just av den anledningen kan kvinnor ljuga om övergrepp, alla kvinnor är inte snälla. Det finns kvinnor som är narcissister och psykopater också.

Han ser förstås dålig ut i klippen, och det säger jag inget emot. Men om man ser det för vad det är, massa smyginspelat skit som den som man tror älskar en samlat in för att sänka en vid ett senare tillfälle, då ska man vara försiktig med att göra en för stor sak av det. För man kommer inte runt att Linnea har betett sig på det här sättet i ett förhållande, det är inte ett friskt beteende. Klart att det kan låta hemskt att han står och gapar bredvid sin unge. Frågan är vad som föranledde att han blev så upprörd? För återigen, det är väldigt lätt att manipulera en ljudsekvens. Det upplever jag att hon gör också, hon säger saker i ljudklippen om att han ska sluta vara galen, när han inte verkar särskilt galen utan mer upprörd. Sedan är det alltid Linnea som sätter kontexten, och det avslutas alltid med att hon visar bilder på blåmärken som uppstått efter dessa incidenter. Men ingen inspelning innehåller något som bevisar att han pucklat på henne. Om man provocerar fram ett sånt beteende i syfte att spela in det så tycker jag inte man kan dra några slutsatser om personens karaktär bara därför. Det kan ha föranletts av något väldigt provokativt beteende, som Linnea har gjort medvetet för att skapa reaktionen.

Jag vet inte om det var så, men jag håller möjligheten öppen. Det verkar ni vara oförmögna att göra för ni har bestämt er för att Chrille är boven för längesen.
Din idol har verkligen övertygat dig. Det han säger och vad katten skiter lägger jag i samma låda. Han är en manipulativ ordbajsare. Det han pladdrade om i två timmar kommer han inte komma ihåg i en rättegång. Han säger vad som känns bra för stunden utan att värdera sanningshalten i det. Han vill rädda sin testoröv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in