2024-01-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Går det att anmäla även om man saknar konto?
Tiktok tillåter oinloggade att anmäla videor.
Citera
2024-01-21, 18:06
Medlem
Bertil.1987s avatar
Rätt vanlig kombination tyvärr att personer med missbruksproblem tenderar att agera sexuellt mot barn, har sj en fd vän som begått sexualbrott mot barn (dömd en gång för innehav av övergreppsmaterial och misstänkt men ej dömd under en annan brottsrubricering) som har haft ett långtgående alkoholmissbruk (jag bröt kontakten när jag fick reda på att personen har ett sexuellt tändningsmönster riktat mot barn)

Dom har tagit några gäddor tidigare med ett alkoholmissbruk, antar att omdömet försvinner för dom likväl som för alla andra och då går det utöver barn tyvärr, väldigt farliga och oberäkneliga individer
Citera
2024-01-21, 18:09
Medlem
#351 Varför kallar sig människan för vetenskapsman, när han jobbar som IT-tekniker på någon vuxenutbildning? Jag blir provocerad. Han är pedofil och IT-tekniker, varken mer eller mindre.
Citera
2024-01-21, 18:17
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Vad menar du? De gäddor som dumpen konfronterar är där för att träffa barn? Tror du de ska berätta en godnattsaga för dom?

Jag tror inte alla av dem verkligen skulle våldta ett barn. Det är nån sjuk kombination av ensamhet, nyfikenhet, porrberoende, gränslöshet. De är där för att träffa barnet, men de hade lika gärna träffat en tjock tant i sin egen ålder. De fastnar i Dumpens garn för att de letar efter "allt", men däremot är där några riktiga peddos som 350, 351 och många till.
Citera
2024-01-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Jag har nu fått bort flera av #351s bilder på tiktok, där barn syns i väldigt lite kläder. De lämnade dock några och jag verkar inte kunna anmäla igen? Hoppas fler hittar dit och anmäler, helst så hela kontot försvinner.