2024-01-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Går det att anmäla även om man saknar konto?
Tiktok tillåter oinloggade att anmäla videor.
Citera
2024-01-21, 18:06
Medlem
Bertil.1987s avatar
Rätt vanlig kombination tyvärr att personer med missbruksproblem tenderar att agera sexuellt mot barn, har sj en fd vän som begått sexualbrott mot barn (dömd en gång för innehav av övergreppsmaterial och misstänkt men ej dömd under en annan brottsrubricering) som har haft ett långtgående alkoholmissbruk (jag bröt kontakten när jag fick reda på att personen har ett sexuellt tändningsmönster riktat mot barn)

Dom har tagit några gäddor tidigare med ett alkoholmissbruk, antar att omdömet försvinner för dom likväl som för alla andra och då går det utöver barn tyvärr, väldigt farliga och oberäkneliga individer
Citera
2024-01-21, 18:09
Medlem
#351 Varför kallar sig människan för vetenskapsman, när han jobbar som IT-tekniker på någon vuxenutbildning? Jag blir provocerad. Han är pedofil och IT-tekniker, varken mer eller mindre.
Citera
2024-01-21, 18:17
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Vad menar du? De gäddor som dumpen konfronterar är där för att träffa barn? Tror du de ska berätta en godnattsaga för dom?

Jag tror inte alla av dem verkligen skulle våldta ett barn. Det är nån sjuk kombination av ensamhet, nyfikenhet, porrberoende, gränslöshet. De är där för att träffa barnet, men de hade lika gärna träffat en tjock tant i sin egen ålder. De fastnar i Dumpens garn för att de letar efter "allt", men däremot är där några riktiga peddos som 350, 351 och många till.
Citera
2024-01-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Jag har nu fått bort flera av #351s bilder på tiktok, där barn syns i väldigt lite kläder. De lämnade dock några och jag verkar inte kunna anmäla igen? Hoppas fler hittar dit och anmäler, helst så hela kontot försvinner.

Bra jobbat. Det är helt sjukt att gäddan i detta nu sitter och visar både på Insta och TikTok att han inte bryr sig. Undrar om Dumpen kontaktat arbetsgivaren?
Citera
2024-01-21, 18:36
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Har inläggen med #351 tiktok-konto och instagramkonto tagits bort? Hittar inte någon länk till någon av kontona. Någon får gärna reposta
Citera
2024-01-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Har inläggen med #351 tiktok-konto och instagramkonto tagits bort? Hittar inte någon länk till någon av kontona. Någon får gärna reposta

Har bara koll på Instagram och det var kvar för två sekunder sedan.
Citera
2024-01-21, 18:44
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#351 Varför kallar sig människan för vetenskapsman, när han jobbar som IT-tekniker på någon vuxenutbildning? Jag blir provocerad. Han är pedofil och IT-tekniker, varken mer eller mindre.

Domen i hovrätten nämner att han blivit arbetslös sedan tingsrättens dom. Det ligger ju mitt i den uppgivna anställningen på linkedin. Jag tror inte han uppdaterat bara.
Senast redigerad av fido1986 2024-01-21 kl. 18:50.
Citera
2024-01-21, 18:57
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR

Hans TiksTok finns kvar.
Citera
2024-01-21, 19:00
Medlem
#351 när jag läser chattloggen med Dumpen, så slås jag av hur illa skriven den är ifrån gäddans sida, både stavning, bristen på logik och det vulgära språket sticker ur. Något parti går inte ens att förstå. Berusad där också kanske...
Citera
2024-01-21, 19:01
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hans TiksTok finns kvar.

Ja jag såg det nu. Helt sinnessjukt att den får vara kvar trots alla (antar jag) anmälningar mot kontot.

OCH han är fortfarande aktiv. Han kommentera sina egna videos bara för en timma sedan. Detta är nog den gädda som minst bryr sig om uthängningen. Även när han konfronterades så va han helt på det klara att han tyckte det han gjorde var normalt. Detta peddo kommer inte lära sig. Vård för honom är omöjlig.
Citera
2024-01-21, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Jahapp, då har vi ett nytt napp:

Mannen med barnflickvän (Napp #351

Får riktigt vidriga vibbar när jag ser bilderna på hur han håller om barn i sängen. Denna känns riktigt vidrig.

Edit: Alltså menar det, RIKTIGT många bilder när han ligger i sängen med små flickor, vilken ålder kan det var? 7-9?... Bland anat asiatiska. Denna man måste identifieras ASAP!

Pedofiljävel!

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många bilder, hur kan de tänka sig att han inte har återfallsrisk med sådan mängd. Han är som bekant helt fixerad vid småflickor. Fängelse hade kanske avskräckt honom.
Avskräckt hade det nog inte gjort men äcklet kan ju inte åka till Filippinerna så länge han sitter inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in