2024-01-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumFlex
Japp, jag tror att det var precis det som var syftet med hela den klippningen, eller ville de kanske bara visa hur duktig hon är på takarbete?
Jag tror att alla andra män i Wahlgrens familjen reagerade också... kanske inte Benjamin iförsig,
Men Benjy har viktigare saker för sig än att titta på Polska horor och skrikiga blatte brudar på farmen: https://imgur.com/a/uksLNmg
Polska arbetare brukar iförsig vara duktiga på just takjobb, så det var nog det PK-TV4 ville visa, 100% De skulle aldrig objektifiera!
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-21 kl. 17:00.
2024-01-21, 17:17
Medlem
Sjukt att Ronja har gått ut på "romantiskt" middag med sitt ex bara för att bevisa just för flashbackarna att de fortfarande är tillsammans.
"För alla som undrar så är Tobbe inte mitt ex och jag har inte blivit lesbisk (även om tanken ibland slagit en att det hade varit lättare att dela livet med en tjej) #flashbackharalltidrätt"

Hon har tvingat honom att se snäll ut framför kameran men vi vet vilka typer av människor hon dras till (Cornelia). Lägg av Ronja! Du vet ju att Flashback-faktiskt-alltid-har-rätt# förutom 99-%-av-gångerna# när-andra-än-mig-skriver#

https://ibb.co/HBCthfX
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-21 kl. 17:19.
2024-01-21, 17:42
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Jojje, kränkt zigenare glad i piller & spelar poker säger väl de mesta…
2024-01-21, 17:43
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Skönt att Per äntligen börjat stå upp mot ortengänget. Härlig seger också. Verkar som att Alessia väljer Cornelia eller Ronja som storbonde för att röra om i grytan lite och hämnas på ortengänget, och isåfall är det mer än välkommet.
2024-01-21, 17:46
Medlem
Crapmagics avatar
"Fredrik Trygg Kummetz"

Vad fan är en Kummetz fö nått?
2024-01-21, 18:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Fredrik Trygg Kummetz"

Vad fan är en Kummetz fö nått?
Är du lite korkad eller?
Det är ett efternamn som enligt ratsit bärs av 9 personer i Sverige och alla har väldigt svenska förnamn.
Det är troligen från någon som invandrat för många år sedan från Polen eller Tyskland.
2024-01-21, 18:16
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Är du lite korkad eller?
Det är ett efternamn som enligt ratsit bärs av 9 personer i Sverige och alla har väldigt svenska förnamn.
Det är troligen från någon som invandrat för många år sedan från Polen eller Tyskland.

Gissar på jude
2024-01-21, 18:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Är du lite korkad eller?
DU verkar nästan lite korkad (som Loa Falkman sa till September) som inte förstår att jag avhumaniserar ett sånt fult efternamn genom att inte erkänna det som ett efternamn, alltså måste det vara nånting annat

Jag gissar att karln är gift hur otroligt det än kan te sig
2024-01-21, 18:24
Medlem
En sak är säker, många i tråden hade lätt blivit antagna till farmen.
Udda tröga typer är mer än välkomna!
2024-01-21, 18:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
DU verkar nästan lite korkad (som Loa Falkman sa till September) som inte förstår att jag avhumaniserar ett sånt fult efternamn genom att inte erkänna det som ett efternamn, alltså måste det vara nånting annat

Jag gissar att karln är gift hur otroligt det än kan te sig
Du är nog mer korkad som inte orkar slå namnet på ratsit eller mrkoll
Han är sambo... hör och häpna med en kvinna sedan minst 8 år

Fult är det inte men ovanligt och ovanliga efternamn är populära. Du har väl ett Svensson namn...
2024-01-21, 18:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du är nog mer korkad som inte orkar slå namnet på ratsit eller mrkoll
Han är sambo... hör och häpna med en kvinna sedan minst 8 år
.
Du är nog ändå ännu mer korkad som inte förstår att intresset saknas att
kolla honom, det är det ni finns till för, man själv säger A sedan säger andra ofta C helt frivilligt!

Hör och häpna ifall hans fru ser ut som han själv i kroppsform
2024-01-21, 18:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Vilket otroligt ansträngande jobb du har lagt ned på mina föregående inlägg. Jag är imponerad!
Nu är jag mer mogen. Dvs jag dömer inte efter folks utseende. Mer efter hur de beter sig .En fråga bara..Hur många gånger har du bytt konto och användarnamn?
WOW Sedan 2023-05-22 när du skrev "Jag tycker Sophie har vissa likheter utseendemässigt med Peter Dalle." så har du genomgått ett väldigt snabb mognadsprocess.

Nu ska det dömas efter bröst och utseende, så urbota fånigt.
Varför inte döma efter beteende och arbetsmoral i stället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in