Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Jag är glad att jag inte känner dig för dina "slutsatser" är så sjukt skeva. Tyvärr är det ett måste i dagens samhälle för en utsatt kvinna (eller man också för den delen) att om man ska ha någon möjlighet i en rättegång mot en våldsam partner när man väl tagit sig till steget att anmäla så måste man i princip ha filmer, ljudinspelningar, foton in action eller polisingripande som vittnar om det för att ens ha en chans i ett sådant fall. Så att hon har filmat är faktiskt fullt logiskt och ett ont måste.
Jag hatade inte Chrippa innan utan tyckte mest att han var patetisk i sitt beteende som 34-åring med 2 miljoner i skulder, flexande med uppenbara fejkläder, att han inte kunde ta hand om sin dotter och besattheten av flashback och innehållet här. Men nu även om klippen är vinklade av Linnea så visar de en tydlig bild av Christofer och den är vidrig.
Herrejösses, du klagar på mina slutsatser. Vad fan drar du för slutsatser av det jag skriver om man får fråga? Självklart ska misshandlade och kuvade kvinnor dokumentera bevis på när man blir slagen av sin partner. Det har jag aldrig sagt någonting om.
Däremot säger jag att INGET av det Linnea har publicerat innehåller bevis på att Chrille har bankat på henne. Därför borde ni som tycker att Chrille är en patetisk luffare som har massa skulder och knarkar ta ett steg tillbaka i den här situationen. För trots att ni ser ner på Chrille betyder inte det att han har gjort det han anklagas för. Ni kan inte döma en person på karaktären, men det gör ni. Ni tycker att Chrille är en jävla loser och därför köper ni när någon anklagar honom utan att vara kritiska.