2024-01-21, 11:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Är han bipolär (manisk) eller varför pratar han så snabbt?

En testo i röven?
Han har issues big time.
Citera
2024-01-21, 11:06
Medlem
Citat:

Tror han är hög.
Citera
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
En testo i röven?
Han har issues big time.
Vad menas med detta? Fattar ingenting.
Citera
Medlem
ColaKexs avatar
Dessa två hycklande jättebebisar (Christoffer och Pontus) samlar ihop till lika mycket iq som en struts ungefär. Hur tror ni de hade låtit om Christoffer släppt en video likt Linneas?

Om Jockiboi har något vett i skallen så klipper han banden med bägge två omedelbart.

Linnea må ha borderline och ett narkotikamissbruk, vad vet jag. Men det går inte att förklara o försvara allt hon blivit utsatt för.
Citera
2024-01-21, 11:08
Medlem
Citat:
Så KLOCKRENT

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja Noclue90 har koll. Ett bra tillskott i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Så mycket bättre än alla som rullar in med en ”sammanfattning tack”. Fan vad jag stör mig på det, tål inte obildat folk. Finns inget värre än sengångare som ska hoppa tåget när något blir trendigt, värsta typen av människa. Stå dit kast mannen.

Uppskattar det 🙏🏼🧡
Men jag har ju egentligen varit med länge här i tråden så har ju bilden rätt klar sen innan detta drama drog igång... var dock inte aktiv ett tag med skrivandet efter att begränsningen på att ha behövt skriva 50inlägg infördes då jag innan varit mer en observatör än deltagare 😌

Har dock nu fått nog så enormt på hur dessa människor får hålla på och samtidigt även dra in pengar på det (och detta inte bara gällande detta fall) - så om någon vet ett sätt som faktiskt har effekt för att få tyst på dem på sociala medier en gång för alla så hojta till. Youtube verkar vara totalt urusla på att agera genom anmälningar.
Citera
2024-01-21, 11:09
Avslutad
Citat:
Bra poäng

Ja. Anjos jävla skrev är katastrof

Det beror inte på att familjejuvelerna är i stl xxxl utan snarare på soldateld efter promenaden till och från bilen
Citera
2024-01-21, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Uppskattar det 🙏🏼🧡
Men jag har ju egentligen varit med länge här i tråden så har ju bilden rätt klar sen innan detta drama drog igång... var dock inte aktiv ett tag med skrivandet efter att begränsningen på att ha behövt skriva 50inlägg infördes då jag innan varit mer en observatör än deltagare 😌

Har dock nu fått nog så enormt på hur dessa människor får hålla på och samtidigt även dra in pengar på det (och detta inte bara gällande detta fall) - så om någon vet ett sätt som faktiskt har effekt för att få tyst på dem på sociala medier en gång för alla så hojta till. Youtube verkar vara totalt urusla på att agera genom anmälningar.

JAg namälde och ifrågasatte yt om dem ställer sig bakom mordhot i Anjos kanal. Får se om det har någon verkan. Att göra "allmänna" rapporteringar om näthat och trakasserier verkar inte funka
Citera
2024-01-21, 11:12
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är för mycket som har hänt för att dra en snabb genomgång.
Det är en kille och hans ex tjej som sprider varsin sida av myntet, med i bilden finns även killens tidigare ex som är mamma till hans dotter + en massa vänner, familj, osv, som deltar i kaoset.
Alla anklagas för att ha fysiskt och/eller psykiskt ha misshandlat varandra. Det finns droger med i bilden. Det finns video bevis där man skriker och beter sig illa.
Mitt i allt detta kaos finns ett 3 årigt barn som både bevittnar allt skrik, bråk och även påstås ska ha bevittnat fysiskt våld. Finns även bevis för att detta barn sett sin pappa injicera sig med droger.
Barnet påstås även ha blivit fysiskt misshandlad av pappans ex flickvän, men varken mamman eller pappan gör en polisanmälan för barnmisshandel, istället använder dem den påstådda misshandeln för att göra content och tjäna pengar.
På tisdag är föräldrarna kallade till ett möte hos socialen.

Hur vet du att dom är kallade på tisdag?
Sjukt om soc väntar så länge när han är en tikande bomb vilket man lätt blir när man tar den typen av droger och samtidigt all press på sig nu och bråk i relation.

Hur länge sitter testo och anabola i pisset?
Citera
2024-01-21, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Klassiskt svenskt beteende där man demoniserar lite testo och ser det som knark för att han använder en spruta. Han har kurat innan och behöver sin TRT för att få må bra psykiskt då hans naturliga testosteron produktion är långt borta. Vilka jävla sojapojkar det finns här i Sverige, vem fan bryr sig?

Kolla ett klipp på chrippa när han började på youtube och jämför det med idag. Det är en helt annan människa, hans röst är oigenkännlig och han har åldrats 10 år på 5 år.

Sen är det inte anabolan i säg det folk reagerar på, det är att han skjuter upp det i rumpan framför sin 3 åriga dotter.
Citera
2024-01-21, 11:20
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Linnea må ha borderline och ett narkotikamissbruk, vad vet jag. Men det går inte att förklara o försvara allt hon blivit utsatt för.
Har man varit utsatt för psykisk och fysisk misshandel och levt med hot, är man rädd för vad som ska hända. Man är rädd för alla hot. Man är på botten...och rädd.
Att släppa en video på nätet och läcka allt vad man blivit utsatt för några dagar efter man lämnat utan en enda tår går inte ihop. Den kvinna som är under hot, misshandel och press vet att det tar tid att bygga upp sig själv.
Man är inte snabb att släppa en video.
L;s video köper inte jag rakt av. När människor lever i destruktiva förhållanden är det djupare än så
Citera
2024-01-21, 11:20
Medlem
Citat:

Videon är över 2 timmar lång, föreställ dig hur lång den hade blivit om han hade pratat i normal takt. Tror bara han har så mycket han vill få med på samma gång så han måste rabblar på så snabbt han kan för att det inte ska ta 5-6 timmar
Citera
2024-01-21, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Klassiskt svenskt beteende där man demoniserar lite testo och ser det som knark för att han använder en spruta. Han har kurat innan och behöver sin TRT för att få må bra psykiskt då hans naturliga testosteron produktion är långt borta. Vilka jävla sojapojkar det finns här i Sverige, vem fan bryr sig?

Testobrukandet har ju varit känt länge och det är ju en piss i havet i helheten här. Gällande det är det nu hur han brukat det, att han helt obrytt har kört in sprutan i röven framför sin 3,5åriga dotter. I övrigt är det inga nyheter även om det självklart kan ha påverkat hans agerande. Men finns så många fler anledningar nu också (skrev ett långt inlägg om det för en stund sen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in