2024-01-19, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Suger med deltagare som har tidigare varit med i dokusåpor/bloggat. Vidare så saknar jag äldre, sura gubbar och kärringar. Speciellt arga tanter! TV4 missar målgruppen för programmet.

Trodde att Anna skulle riva upp himmel och jord mer, med tanke på hur hon var som chef. Men det kanske kommer.
2024-01-19, 09:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Nu skriver Hänt i veckan om "Lögnen bakom Desirées avhopp"

Så det verkar som hon svek Alessia, Jennifer och de andra pga. tjafs med den andra Desiree. Mycket konstigt. Även konstigt att hon väljer att gå ut med detta...
Nu steg Desiree i min aktning! Vad kan hon ha sagt? Hoppas det kommer fram.

Dessie slängde alltså kompisarna som hon ”verkligen tyckte om” under bussen. Hon satte alla i tuffa gänget i skiten. Egoism före lojalitet, precis som Jojje. Tuffa gänget förgör sig själva, de andra behöver inte ens pakta ihop sig för att få ut tuffa gänget.
2024-01-19, 09:33
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie
Du har nog inte sett alla säsonger om du kallar honom för den otrevligaste och obehagligaste storbonden någonsin
Jo det har jag utom 2 kanske....
2024-01-19, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nu är det inte ratsit som har fel, det är folkbokföringen dom tar sina uppgifter ifrån och det blir inte ofta fel. Hitta.se tar också sina uppgifter därifrån.
Kvm boyta räknas efter takhöjd och har du som jag en källarvåning så är det biarea även om det är inrett för att kunna bo där och just min ligger bara halva under mark men räknas ändå inte in i boyta.
"Till biarea räknas utrymmen som förråd som inte har ingång från bostaden samt källarvåningar då hela ytan ligger under mark."
Den fastigheten behöver taxeras om som dom 10 är skrivna på men det vill dom kanske inte göra nu när vi har kommunal fastighetsavgift och det vill inte jag göra heller.

Jojje fick storhetsvansinne när han blev storbonde och nu har han flera fiender men är för korkad för att fatta det.
Hans storbondeskap är ett stort skämt.
Jaså, har sekundärkällan inte fel för att de inte har hämtat in den felaktiga informationen själva? Och vad spelar det för roll i sammanhanget.. ¯\_(ツ)_/¯ Oklart.
Men nu vet du iallafall att det finns 5 hus på samma adress och att hon inte bor med 9 andra på 40 kvm. Troligtvis har hon en av stugorna/husen själv. Hon kan nog skrika "facking" hur mycket hon vill utan att störa andra.
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
En vecka typ.
Det var en vecka väl spenderad
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Är hon en snobbig överklass-tjej?
Nej, troligtvis är hennes mamma importerad från typ Polen av en pappa som inte kunde hitta nån som ville röra honom gratis.. Så hon är nog ett horbarn bara
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Nu skriver Hänt i veckan om "Lögnen bakom Desirées avhopp"
"– Det som egentligen gjorde att jag inte kämpade vidare med min sjukdom var att jag tappade droppen när Desirée (Desirée Sjögren) kom och skällde ut mig, säger hon."

Så det verkar som hon svek Alessia, Jennifer och de andra pga. tjafs med den andra Desiree. Mycket konstigt. Även konstigt att hon väljer att gå ut med detta...
Jasså, var den 50 åriga undersköterskan med och bråkade. Vem hade kunnat anat det?
Det kommer imponera på många i tråden
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-19 kl. 10:34.
2024-01-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Den här tråden består ju mestadels av infantila idioter förutom mig själv plus en och annan klok människa som förstår att detta inte handlar om anknäbbar, stora tuttar, ljuvliga rövar osv...osv.
Jag skiter fullständigt hur folk ser ut.
Denna tråd handlar om Farmen. Hur deltagarna lyckas med uppdrag osv...
Capice?
Ibland är livet så enkelt att fördomar stämmer! Säsong efter säsong i såpa efter såpa, så visar sig alltid ankläppar vara obehagliga människor, som exempelvis Dessie och Jessica i årets Farmen. Bröstförstorade och tatuerade är ofta i samma grupp som ankläpparna. För dem är ankläppar troligen tilldragande.

Ortenbor är oftast aggressiva och tar allt personligt. Dessutom är öppet homosexuella oftast de mest påfrestande aggressiva deltagarna, eller de mest mesiga som förstör tävlingarna för sitt gnällande.

Därför är det inte märkligt att många försöker sortera in dem i fack, eftersom all dokusåpahistorik visar att fördomar ofta stämmer.
2024-01-19, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jo det har jag utom 2 kanske....

Jag är verkligen allt annat än imponerad av Jojje som storbonde.

Men Sebastian Dawkins var väl ändå på en helt annan nivå...
2024-01-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelrik
Vad är ni för socialt utsatta människor som ska tycka till om andra socialt utsatta? 😂
Nu får du det att låta som att det skulle handla om samma nivå. Nej, inte ens TV4 skulle våga ta i den riktiga bottenskrapet. Det ingår i deras riskbedömning
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-19 kl. 10:41.
2024-01-19, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu steg Desiree i min aktning! Vad kan hon ha sagt? Hoppas det kommer fram.

Dessie slängde alltså kompisarna som hon ”verkligen tyckte om” under bussen. Hon satte alla i tuffa gänget i skiten. Egoism före lojalitet, precis som Jojje. Tuffa gänget förgör sig själva, de andra behöver inte ens pakta ihop sig för att få ut tuffa gänget.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3EyE00/desiree-nilsson-lamnar-farmen-pa-grund-av-sjukdom

Citat:
"Skitsnack och drama skapade ångest
När Aftonbladet når Desirée Nilsson berättar hon hur symptomen började komma redan under första bussturen med de andra deltagarna på väg mot ”Farmen”.

Efter några dagar blev det värre.

– Jag fick ont i kroppen, blåmärken och sår. Det blir så när jag blir stressad och har mycket ångest, mitt immunförsvar går ner i botten direkt, säger hon och fortsätter:

– Det är så mycket som inte syns framför kamerorna. Jag upplevde direkt att det blev för grupperat och att det var otroligt mycket skitsnack. Det var dryga kommentarer och småhugg hela tiden. Eftersom jag själv blev mobbad under min uppväxt så mår jag ofta väldigt dåligt i såna miljöer. Allt drama och skitsnack gjorde att jag fick jättemycket ångest, som visade sig i kroppsliga symptom, säger Desirée Nilsson."
2024-01-19, 12:05
Medlem
Måste ändå säga att det är lite kul och se när majoritet gruppen faller, som var såå säker på att dom hade all kontroll.
2024-01-19, 12:47
Medlem
Provokatörs avatar
Dessire gick ned 10 kg under sin tid på Farmen.

/P
2024-01-19, 13:25
Medlem
Nån som vet redan nu vem som vinner så skicka PM, jag ska inte lägga ut svaret i tråden.
2024-01-19, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Dessire gick ned 10 kg under sin tid på Farmen.

/P
På 10 dar? Hon är bara ett professionellt offer, ute efter sympati.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in