Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Nu är det inte ratsit som har fel, det är folkbokföringen dom tar sina uppgifter ifrån och det blir inte ofta fel. Hitta.se tar också sina uppgifter därifrån.
Kvm boyta räknas efter takhöjd och har du som jag en källarvåning så är det biarea även om det är inrett för att kunna bo där och just min ligger bara halva under mark men räknas ändå inte in i boyta.
"Till biarea räknas utrymmen som förråd som inte har ingång från bostaden samt källarvåningar då hela ytan ligger under mark."
Den fastigheten behöver taxeras om som dom 10 är skrivna på men det vill dom kanske inte göra nu när vi har kommunal fastighetsavgift och det vill inte jag göra heller.
Jojje fick storhetsvansinne när han blev storbonde och nu har han flera fiender men är för korkad för att fatta det.
Hans storbondeskap är ett stort skämt.
Jaså, har sekundärkällan inte fel för att de inte har hämtat in den felaktiga informationen själva?

Och vad spelar det för roll i sammanhanget.. ¯\_(ツ)_/¯ Oklart.
Men nu vet du iallafall att det finns 5 hus på samma adress och att hon inte bor med 9 andra på 40 kvm. Troligtvis har hon en av stugorna/husen själv. Hon kan nog skrika "facking" hur mycket hon vill utan att störa andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
mensverket
En vecka typ.
Det var en vecka väl spenderad
Citat:
Ursprungligen postat av
mensverket
Är hon en snobbig överklass-tjej?
Nej, troligtvis är hennes mamma importerad från typ Polen av en pappa som inte kunde hitta nån som ville röra honom gratis.. Så hon är nog ett horbarn bara
Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Nu skriver Hänt i veckan om "Lögnen bakom Desirées avhopp"
"– Det som egentligen gjorde att jag inte kämpade vidare med min sjukdom var att jag tappade droppen när Desirée (Desirée Sjögren) kom och skällde ut mig, säger hon."
Så det verkar som hon svek Alessia, Jennifer och de andra pga. tjafs med den andra Desiree. Mycket konstigt. Även konstigt att hon väljer att gå ut med detta...
Jasså, var den 50 åriga undersköterskan med och bråkade.

Vem hade kunnat anat det?
Det kommer imponera på många i tråden