Citat:
Ursprungligen postat av
Dalbin
Det är lätt att blanda ihop ”familjerätten” och ”tingsrätten”. Jag kan gå igenom detta i någon video framöver. Hur en LVU process går till osv.
När det kommer till deras ”shitshow” så är det bara luta sig tillbaka och se undergången.
”Högmod innan fall” och speciellt för Anjo som har alla ”dödssynderna” så kommer detta bli en lång och jobbig situation. Han skulle lyssnat på vad jag sa. Men istället gjorde han en video som var 1 timme lång med häcklande. Allt för sin ”kompis” Chrippa, detta kommer sluta i katastrof 😊
https://ibb.co/hKySqb3
En liten undran, vem är det som sitter med i studion mitt i natten? Lillen med paddan, den ömme modern och vem är snubben? "Olle"?
Det är alltså (minst) 4 vuxna och en treåring som gaddar ihop sig och har redigerat ihop detta...icke att förglömma the master mind, Joakim Lundell...
Kul att klantarslena gör bort sig totalt, samtidigt som dom sprider desinformation och förtalar en tjej som inte tar skit längre.
Det blir så tragikomiskt när Chrippa överdriver Linneas styrka, hon knuffar honom ur sängen, hon slår honom med hjärnrör, hon knuffar honom och då knuffar han henne🙄
Här avslöjar Chrippa att han har två telefoner och sin applewatch, lillens surfpadda och datorerna, den ena datorn har Linnea kastat i väggen, wonderwoman
Hur många digitala enheter har polisen hunnit gå igenom?
Arbetslösa pissluffare och feta w/t kvinnor...?