2024-01-21, 08:01
Medlem
vichy6s avatar
Inget i den helt sjuka videon gjorde Chrippa gott.

Han och Anjo ( mupp ) körde reactions. Vilket Chrippa tror han är YT-proffs på

Allt är en katastrof
Citera
2024-01-21, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo hade väl runkat upp sig?

Det gjorde Chrippa åt han, eller var det Julia? Det ryktas ju så
Citera
2024-01-21, 08:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det gjorde Chrippa åt han, eller var det Julia? Det ryktas ju så

Det är pengar. Klart nån blir kåt.

Förloraren här är ett barn.

Som någon skrev. Anjo borde lägga varenda krona här i en fond till barnet.

Vilket as han är med sin proppmätta attityd
Citera
2024-01-21, 08:06
Medlem
Chrippas misstag var att han försöker sig ursäkta sig ur situationer. Så fort man sitter och förklarar dig har man förlorat. Han borde kommit med skit på Linnea som ändrade allt, att sitta att övertala folket kommer aldrig fungera.
Citera
2024-01-21, 08:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Glöm inte att Julia och Linnea inte tycker om varandra, vem hade kunnat tro det.

Hör och häpna, chrippa har betalat allt för Linnea, hade jag aldrig kunnat tro.

Ingen tycker om sin efterträdare, inga konstigheter.
Chrippa påstår att han betalat allt? Ja om man bjuder någon på en resa så står man väl för det? Att han betalat för allt tror jag inte på. När hon till sist finally skulle lämna skrev hon att hon tänkte betala halva hyran under uppsägningstiden. Omhon inte ens var skriven på kontraktet kunde hon ha skitit i det, vilket jag ändå tycker att hon visar större ekonomiskt ansvar än hennes grottmänniska till ex som bara lägger skulderna på hög
Citera
2024-01-21, 08:07
Medlem
Citat:
Chrippa påstår att han betalat allt? Ja om man bjuder någon på en resa så står man väl för det? Att han betalat för allt tror jag inte på. När hon till sist finally skulle lämna skrev hon att hon tänkte betala halva hyran under uppsägningstiden. Omhon inte ens var skriven på kontraktet kunde hon ha skitit i det, vilket jag ändå tycker att hon visar större ekonomiskt ansvar än hennes grottmänniska till ex som bara lägger skulderna på hög

Syftade på resorna, var lite otydlig, har varit vaken hela natten för att se på den här värdelösa videon, tar på mig den.
Citera
2024-01-21, 08:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Och hon köpte billiga kopior säger han.

Ingen golddigger
Citera
2024-01-21, 08:09
Avslutad
Citat:
Syftade på resorna, var lite otydlig, har varit vaken hela natten för att se på den här värdelösa videon, tar på mig den.

Ja men det svarade jag på. Chrippa bjuder storslaget på resor och gnäller sen att han fick betala? Va fan trodde han?
Citera
2024-01-21, 08:10
Medlem
Allt det här dramat är från ett förhållande på 6 månader, det är typ 150 dagar, det är helt galet. De här personerna är clowner 🤡
Citera
2024-01-21, 08:11
Avslutad
Citat:
Allt det här dramat är från ett förhållande på 6 månader, det är typ 150 dagar, det är helt galet. De här personerna är clowner 🤡

Hon försökte göra slut redan i September
Citera
2024-01-21, 08:11
Medlem
Citat:
Ja men det svarade jag på. Chrippa bjuder storslaget på resor och gnäller sen att han fick betala? Va fan trodde han?

Sant, sant, det låter väldigt bitter. Chrippa sitter ju med skulder på 2 miljoner, han började ju spåra ur i och med de här förhållandet. Nu ska de pengarna in genom dessa förtals-videos
Citera
2024-01-21, 08:17
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjos fru Lisen blev imponerad av att Chrille bytte blöja och kläder på sitt barn.

Och Anjo påpekar stolt att Lisen inte är lättimponerad

Detta sägs i videon
Nog måste Lisen vara lättimponerad. De flesta föräldrar klarar att byta en blöja. Kanske är så att Anjo inte fixade det. Men nog fan borde hon veta att de flesta svenska män är kapabla fäder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in