2024-01-20, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Hennes karriär var ju "sagolik" från början och jag personligen tror att hennes skadeperiod gjort att hon kunnat träna på andra sätt som gjort henne mer komplett.
Men så är jag väldigt restriktiv med dopingbeskyllningar dragna ur rövhålet utan några som helst belägg, det gäller Svahn, Brennan, Diggins eller vem som helst. Det ska till något bättre än "hon har acne".

Vad mer för omständigheter än att hon har utbredd acne, enorm utveckling efter en svår skada och utklassar en hormonproppad norska? Fotobevis på när hon injicerar?

Återigen, jag tror inte Limpan dopat sig. Däremot kanske hon tagit någon medicin eller liknande som lett till sådan acne. Men, det är inte konstigt att folk undrar, mer konstigt är det att anonyma nissar på flashback börjar bli hispiga så fort någon undrar över blonda svenskor eller käcka jänkare.
Citera
2024-01-20, 23:15
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad mer för omständigheter än att hon har utbredd acne, enorm utveckling efter en svår skada och utklassar en hormonproppad norska? Fotobevis på när hon injicerar?

Återigen, jag tror inte Limpan dopat sig. Däremot kanske hon tagit någon medicin eller liknande som lett till sådan acne. Men, det är inte konstigt att folk undrar, mer konstigt är det att anonyma nissar på flashback börjar bli hispiga så fort någon undrar över blonda svenskor eller käcka jänkare.

Vad är det för norska som är hormonproppad? 😅
Citera
2024-01-20, 23:17
Medlem
Citat:

Vi "anonyma nissar" som du o ja tillhör tycker väl både det ena o andra. Gott så.
Men så konstigt är det väl inte att folk reagerar mot obelagda beskyllningar?
Du tycker saker och andra tycker olika och argumenterar för det. Flashbacks själ och det är utmärkt så. 🙂
Citera
2024-01-20, 23:23
Medlem
Citat:

Sedan tycker jag inte man kan säga att hon haft en enorm utveckling efter svår skada. Hon vann ju en mängd sprintar o slog Johaug i masstartslopp innan skadan. Hon är snarare tillbaks där hon var efter två (!) års rehab o troligen lite mer genomtränad.
Citera
2024-01-20, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diversifierat
Vad är det för norska som är hormonproppad? 😅

Allas vår Kreatine Skavås-Skitstad.
Citera
2024-01-20, 23:28
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:
Allas vår Kreatine Skavås-Skitstad.

Jaha hon som fick p-piller för 8-9 år sedan 🌍🥲
Citera
2024-01-20, 23:31
Avslutad
Citat:
Vi "anonyma nissar" som du o ja tillhör tycker väl både det ena o andra. Gott så.
Men så konstigt är det väl inte att folk reagerar mot obelagda beskyllningar?
Du tycker saker och andra tycker olika och argumenterar för det. Flashbacks själ och det är utmärkt så. 🙂

Citat:
Sedan tycker jag inte man kan säga att hon haft en enorm utveckling efter svår skada. Hon vann ju en mängd sprintar o slog Johaug i masstartslopp innan skadan. Hon är snarare tillbaks där hon var efter två (!) års rehab o troligen lite mer genomtränad.

Vet inte vad du menar med "obelagd" men för att belysa något så ska det väl inte krävas så mycket, skillnaden hade ju varit om personen beskyllt henne för något eller ljugit.

Det är väl klart att hon haft enorm utveckling, låt säga att hon inte varit skadad, hur hade hennes kurva varit då? Nya Björgen? Fördelen med rehab också är ju att man kan knapra lite medicin...
Citera
Medlem
Citat:
Vore jobbigt att bli gravid i så unga är. 😕
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Snicksnack. Acne hade Johan Olsson också i samma ålder, och han har garanterat inte tagit hormoner. Kenny Jönsson hade också akne och han slog FINNARNA i OS 2006 i Turin.

Vissa får mer hudproblem än andra, jag tycker Linn förtjänar all cred som inte gömmer sig a la Michael Jackson (hee hee). Finnarna kommer försvinna likt FINNlands skidlandslag efter Lahtis 2001.

Det var det jag visste. Tonåringar som utvecklar acne dopar sig. Klart som korvspad!
Citera
2024-01-20, 23:32
Avslutad
Citat:

Är Etinylestradiol och Primolut nya namn på p-piller?
Citera
2024-01-20, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Det var det jag visste. Tonåringar som utvecklar acne dopar sig. Klart som korvspad!

Dock kan acne ha att göra med PCOS vilket ger klara fördelar som "drabbad".
Citera
2024-01-20, 23:40
Medlem
Citat:
Vet inte vad du menar med "obelagd" men för att belysa något så ska det väl inte krävas så mycket, skillnaden hade ju varit om personen beskyllt henne för något eller ljugit.

Det är väl klart att hon haft enorm utveckling, låt säga att hon inte varit skadad, hur hade hennes kurva varit då? Nya Björgen? Fördelen med rehab också är ju att man kan knapra lite medicin...
Spekulation. Jag tror inte att Svahn har varit i närheten av doping och de belägg jag sett imponerar inte. Så enkelt är det.
Vad gäller utvecklingen är det väl helt plausibelt att en supertalang slår igenom hårt med många vinster, blir skadad o kommer tillbaka efter lång rehab på samma nivå med samma åkprofil.
Kan inte se vad som är misstänkt med det.
Ja, så tillvida man inte tror att alla som är väldigt bra eller överlägsna i idrott fuskar, men då kanske man ska strunta i att följa sport? Duplantis? Daniel Ståhl? Zlatan? Sarah Sjöström?
Senast redigerad av PynchonsApa 2024-01-20 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in