2024-01-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Haha ja hans memoarer. Om jag skriver på ett papper att jag träffade Bamse och Lilleskutt på Ica innan, stämmer det också överens med verkligheten då? Jag menar...jag skrev ju ändå det på ett papper.

Ont i håret är ett vanligt fenomen så sannolikheten är faktiskt att det mesta är helt sant
Citera
2024-01-20, 20:39
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Familjerätten kan inte besluta i det. Däremot kan dem få tingsrätten att ta ett beslut. Dock är det vanligare med LVU. Det är en förälders uppgift att skydda sitt barn ifrån fara. Och är man oförmögen till det går socialtjänsten in med LVU. Att neka umgänge kan klassas som umgängessabotage men kan man styrka sin gärning så ser rätten förbi detta. Jag har själv varit i denna situationen. Så kan bara reflektera till min egen erfarenhet.
Korrekt gällande tingsrätten, my bad.

Släpper du något nytt snart gällande denna röran!?
Citera
2024-01-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag är inte ute efter att göra ytterligare en anmälan. Det jag va intresserad av va om det blir samma socialtjänst som ska ta den nya anmälan/utredningen som la ner den förra. Dvs om C va mantalsskriven i en annan kommun innan.

Ja hon var skriven i en annan kommun innan så det är inte samma socialtjänst.
Citera
2024-01-20, 20:41
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
2 timmar av anaboladvärgens skrik och chipstuttens skitsnack och innehållslösa dravel alltså. Både öronen och ögonen kommer blöda efter.

2 timmar med 2 kvinnohatare, vem orkar se genom allt det?
Citera
2024-01-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
han Liam M verkar vara den bästa youtubern som kam sammanfatta på något objektivt sett.

Sent ska syndaren vakna. Det var inte många dagar sedan hans tongångar nästan var i nivå med övriga ligans. Reagerade på att en annars ganska sansad Liam gick väldigt hårt åt Linnea då. Tycker det förstörde hans trovärdighet. Men bra att han går åt ligan idag, de ska han ha.
Citera
2024-01-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
2 timmar med 2 kvinnohatare, vem orkar se genom allt det?

Ska bli spännande att se vem som avbryter vem. Anjo kan inte hålla käft när någon annan pratar och inte kan väl kräftan det heller. Gissar ändå att Chrippa kommer dominera ordet av dessa två idioter, på ren adhd och tjack.
Citera
2024-01-20, 20:46
Medlem
pazeras avatar
jag hade blivit så extremt nöjd om Anjo åkt dit på förtal, ännu bättre om hans kanal blivit borttagen. Större idiot existerar ej i världen.
Citera
2024-01-20, 20:50
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
jag hade blivit så extremt nöjd om Anjo åkt dit på förtal, ännu bättre om hans kanal blivit borttagen. Större idiot existerar ej i världen.

Håller med, kan vi vanlisar göra något för att ta ner kanalen?
Citera
2024-01-20, 20:52
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Ska bli spännande att se vem som avbryter vem. Anjo kan inte hålla käft när någon annan pratar och inte kan väl kräftan det heller. Gissar ändå att Chrippa kommer dominera ordet av dessa två idioter, på ren adhd och tjack.
Det börjar med att båda gapar i mun på varandra men övergår sakta till att bara chrippa sitter och spottar ensam (han är joakimmmlundellllllls bror). Banjo sitter och blänger in i fel kamera innan han smyger upp telefunken och börjar spela candycrush. Hade Anjo varit smart i det här hade han passat på att öva in några rader på fiol så kunde han stå och lira livestråke medan chrippa stammar sig igenom sina memoarer från häktet.
Citera
2024-01-20, 20:52
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti

vi kan anmäla hans videos.... blir hans videos markerade för trakasserier osv, kommer han ej få pengar för videos
Citera
2024-01-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti

Nej skit I det, sluta vara sådan paragrafryttare... Killen är slut vi vet, men bara för inte gillar skiten behöver man inte köra sådant spel.. Låt rätten sköta förtalsbiten och låt han döda sin egna youtubekarriär....
Citera
2024-01-20, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av axel91

Chrippa är som en Duracellkanin när han börjar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in