2024-01-17, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Jepp, skuld idag 364762:- till Intrum Finans

Men på något sätt har en skuld till Gota Finans om 26633:- blivit betald 2023-12-04.

Hur den betalades och av vem lämnar jag till konspirationsavdelningen att fundera över.

så drygt 2 månader efter den olycka som skedde så betalas skulden av.
Om någon svävar mellan liv och död så borde det vara det sista man tänker på, vem som nu betalade av skulden.
Känns inte så relevant om man inte vet att personen kanske aldrig vaknar

Konstigt allt det här och det dyker bara upp mer ju mer det grävs.
Citera
2024-01-17, 18:50
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
så drygt 2 månader efter den olycka som skedde så betalas skulden av.
Om någon svävar mellan liv och död så borde det vara det sista man tänker på, vem som nu betalade av skulden.
Känns inte så relevant om man inte vet att personen kanske aldrig vaknar

Konstigt allt det här och det dyker bara upp mer ju mer det grävs.

Well, ingen jättesumma, men har man pengar i överflöd så kanske man betalar anhörigs skuld?

Tjejen lever i alla fall. Oavsett hur hennes kondition ser ut.
Citera
2024-01-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Well, ingen jättesumma, men har man pengar i överflöd så kanske man betalar anhörigs skuld?

Tjejen lever i alla fall. Oavsett hur hennes kondition ser ut.

Nej absolut ingen jättesumma, men det tyder väl mer på att allt kommer bli bra och koman går över.

Då kunde man ha varit öppen också med hur det ser ut för tjejen. Men locket är på för alla som gav sina slantar, många av dom har säkert inte 26k efter skatt i lön heller
Citera
2024-01-20, 19:28
Medlem
Att horbarnets mamma nu stängt sin Facebook och allt tiggeri, kan man bara dra slutsatsen att detta var ett välorganiserat bedrägeri med flera inblandade från familjen Cedergren.
Citera
2024-01-20, 19:34
Medlem
Är detta Felicia som publicerade en TikTok i december? Tycker det ser rätt likt ut, och väldigt frisk.
https://vm.tiktok.com/ZGeMa1frF/
Citera
2024-01-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Är detta Felicia som publicerade en TikTok i december? Tycker det ser rätt likt ut, och väldigt frisk.
https://vm.tiktok.com/ZGeMa1frF/
Nej, det är inte samma person.
Citera
2024-01-20, 20:24
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nej, det är inte samma person.

Är du säker? Ser väldigt lik ut och har samma namn.

Edit: Vid närmare granskning tror jag inte det. Om hon inte täckt över tatueringen på halsen. Ser också lite yngre ut, men väldigt lik ändå.
Senast redigerad av stayboosted 2024-01-20 kl. 21:01.
Citera
2024-01-20, 21:02
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Är du säker? Ser väldigt lik ut och har samma namn.

Edit: Vid närmare granskning tror jag inte det. Om hon inte täckt över tatueringen på halsen. Ser också lite yngre ut, men väldigt lik ändå.
Det är inte samma. Ögonbrynen är med böjda på Feliciasky och denna i tiktok är yngre och har större ögon.

Däremot är det lite roligt att allt nu är borta från GoFundMe & Fejjan. Humor. :P
Senast redigerad av Uncorruptable 2024-01-20 kl. 21:09.
Citera
2024-01-20, 21:19
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Det är inte samma. Ögonbrynen är med böjda på Feliciasky och denna i tiktok är yngre och har större ögon.

Däremot är det lite roligt att allt nu är borta från GoFundMe & Fejjan. Humor. :P

Ja man blir ju lite fundersam.

Jag tvivlade först starkt, men ändrade åsikt efter dokumenten kom upp på GFM.

Nu börjar jag bli lite osäker igen eftersom det är totalt tyst och allt borttaget. Kanske det var några obekväma kommentarer som orsakade det?

Vem vet? Vi får väl vänta och se helt enkelt.

Jag börjar för övrigt känna att min AK4:a var en onödig investering... väntar fortfarande på hembesöket från DJ Snuff
Citera
2024-01-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Ja man blir ju lite fundersam.

Jag tvivlade först starkt, men ändrade åsikt efter dokumenten kom upp på GFM.

Nu börjar jag bli lite osäker igen eftersom det är totalt tyst och allt borttaget. Kanske det var några obekväma kommentarer som orsakade det?

Vem vet? Vi får väl vänta och se helt enkelt.

Jag börjar för övrigt känna att min AK4:a var en onödig investering... väntar fortfarande på hembesöket från DJ Snuff

Sanningen lär aldrig komma fram. Däremot så har vi gjort det vi kunnat, och de håller sig borta och hoppas att allt glöms bort.
Citera
2024-01-21, 13:15
Medlem
Jacke1010s avatar
Kan det inte vara så att dom har blivit rekommenderade att inte kommentera händelsen mer av en jurist eftersom att det säkert är en del människor som har anmält detta.? Skulle det vara så att det är någon förundersökning som pågår så hade jag också tagit bort allt och inte uppdaterat i det offentliga.

Hennes poäng på snapchat har inte rört sig sedan olyckan iallafall.

Jag känner henne INTE. jag har bara träffat henne på en del fester tidigare. Men ingen av mina gemensamma vänner verkar veta något angående skadeläget heller.
Citera
2024-01-21, 13:55
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacke1010
Kan det inte vara så att dom har blivit rekommenderade att inte kommentera händelsen mer av en jurist eftersom att det säkert är en del människor som har anmält detta.? Skulle det vara så att det är någon förundersökning som pågår så hade jag också tagit bort allt och inte uppdaterat i det offentliga.

Hennes poäng på snapchat har inte rört sig sedan olyckan iallafall.

Jag känner henne INTE. jag har bara träffat henne på en del fester tidigare. Men ingen av mina gemensamma vänner verkar veta något angående skadeläget heller.

Om dom har tagit bort allt på grund av en pågående polisutredning blir jag bara ännu mer misstänksam.

En polisutredning (och en jurist som föreslår tystnad) krävs väl inte om allt är legitimt?

Däremot kan "tystnaden" bero på något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in