Citat:
Känns som du ändå inte tror att han varit ett riktigt svin, vilket helt klart syns i Linnea video? Det fetade, låter lite som en underdrift från din sida. Visst finns ingen filmad misshandel än vad jag vet men finns mycket som tyder på ett mycket stört beteende. Råder dig att titta på videon igen. Skit i vad hon säger utan lyssna vad som kommer från hans mun. Oavsett om båda har gjort saker fel så är det MYCKET allvarliga saker. Vad för mer bevis behöver du?
Det är klart det är allvarligt i sin egen kategori. Men i kategorin att han ska ha behandlat Linnéa så är de orden inte av betydelse. Skulle han säga att kvinnor förtjänar spö eller något så hade ju det kunna knytas till Linnéa-situationen. Jag ska titta på videon och lyssna på vad han säger.
Citat:
Det fetade var väl Julia som filmade när hon (Julia) slog Chrippa efter att han var otrogen mot henne med Linnea så det klippet är inte ens Linnea som slår honom.
Behöver du mer som talar emot honom??
För även om det dyker upp sånt som även talar emot Linnea gör ju inget av det som framkommit om Chrippa att hans beteende går att rättfärdiga.
Det enda som skulle kunna hända om de lägger upp något mer om Linnea är att det kan bli två lika illa personer men det kan inte försvara Chrippa.
Behöver du mer som talar emot honom??
För även om det dyker upp sånt som även talar emot Linnea gör ju inget av det som framkommit om Chrippa att hans beteende går att rättfärdiga.
Det enda som skulle kunna hända om de lägger upp något mer om Linnea är att det kan bli två lika illa personer men det kan inte försvara Chrippa.
Jaha! Det hade jag helt missat. Trodde det var Linnéa.
Jo det är ju dåligt av honom att säga korkade saker. Men om man håller sig till ämnet att han ska ha slagit henne osv. så hör jag inte att han nämnt något om det? Men jag kan helt ärligt ha missat det eftersom Linnéas video var så lång och jag har mest lyssnat på den i bakgrunden.