2024-01-20, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini_
Jag skulle kanske förtydligat. Syftade dock på #348:an som var med i inlägget jag citerade (blev fångad i Uppsala men hemmahörande strax utanför Kungsör). Har läst igenom men kan inte se något om arbetsplats. Det vore intressant att veta. Får försöka luska vidare lite från mitt håll annars.

Tack, ju fler gäddor desto svårare att hänga med i svängarna - 350 idag , troligtvis 450 innan året är slut.
Därför jag frågade dig, för att förenkla för den eller de som kanske kan hjälpa dig i frågan.
och därför jag "gubbtjatar" om att man alltid skall lägga till vilken gädda man undrar något över.

Hoppas att någon kan hjälpa dig angående #348

Mvh
Citera
2024-01-20, 15:25
Medlem
Angående #348

Det finns två st med samma för och efternamn i orten. Var försiktiga så att inte fel person kontaktas/hängs ut. Gäddan är ett år yngre och bor ensam
Citera
2024-01-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Snacket om allt fantastiskt som ska hända i bilen kan nog även ses som reklam riktad till barnet. Har ju svårt att tro att man är sexuellt oerfaren om man haft ett förhållande.

Gäddan vet att han riskerar att barnet avslöjar hans hemadress ifall han tar hem barnet, så för #350 blir bilen en nödlösning.
Skämtar du? Försvarar du hans efterblivna svada med att flickebarnet sagt hon haft ett förhållande? Har dy varit fjortis eller? Det är inte avancerade saker som händer med tandställning, fummel, fjun och famlande. Han är uppenbart både korkad, störd och även om det delvis beror på att han är porrskadad så krävs det en särskild slags äcklig mentalitet för att ta det hela både till att skriva som han gjorde och att möta upp.
Citera
2024-01-20, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Att de aldrig lär sig, dessa snusksluskar till män. Det mest maskulina de verkar kunna uppbåda i fotoväg, är tillgången mellan benen. Oftast pang på, utan finess, finkalibrering eller förvarning. Senaste gubbgäddan (#350) är ett representativt exempel. Så snart det blir tal om att doppa, visar han genast att det minsann är flaggdag idag.

Otaliga är gäddorna med noll koll på estetik; de saknar sinne för sensualitet och subtilitet. Köttstången ska bara ut och upp i chatten till varje pris. Otvättad, oren, förhudsinkapslad, fettinpackad, svampig, prickig, ostig, buskig, böjd, slak, sned - inget är främmande att skylta med för den barnsuktande gäddan. Därtill ofta i ofördelaktigt perspektiv och/eller belysning.

Hur vore det med en smula feeling? En teaser kanske, som att hålla sin stående sak innanför tyget? Sådana varianter förekommer och det är alltid något. Men jag saknar en konstnärlig idé, en story om gäddans bästa (eller värsta, visar det sig) vän, gestaltad i sekvenser. Här lämnas inget åt fantasin. Det blir övertydligt och pajigt.

Var är den passande miljön? Var är den lockande ljussättningen? Det kan räcka med en siluett, nog så förment förförande givet gäddans avsikt och för honom själv förmodligen mer smickrande.

Men nej, istället serveras vi fattiga, fadda bilder, där allas vår Hank (#292) framstår som ett av de ledande namnen i denna sjabbiga genre, komplett med ovanifrånvinkel, toalettstol och (vad som iallafall ser ut som) bajs.

Så dit tips är alltså att pedofiler måste bli mer självmedvetna, sensuellas, ta bättre bilder för att lycka bättre i jakten på barn?
Citera
2024-01-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
https://dumpen.se/2024/01/19/moa-ar-fredrik/

Det är väl bara ett rättsfall de tar upp, inte en av Dumpens fångade gäddor, utan en av de som Polisen faktiskt lyckats åtala? Dvs inget gädd#.

Ställde nog fråga fel, menade om han hade något nummer, om han blivit outan av Dumpen.
Såg att det var ett fall som gått till åtal.
Inte ett ljud går detta att läsa om på klubbens hemsida.
Citera
2024-01-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Senaste kom ej från Malmö- Han kom ifrån Umeå
Nummer 350

https://dumpen.se/2024/01/18/fontanen-napp-350-umea/
Ja, det vet jag, inte det jag frågade efter.
Citera
2024-01-20, 17:24
Medlem
Sommargays avatar
Min årliga påminnelse om min absoluta favoritgädda för er som tycker det är torrt på gäddfronten och ändå vill konsumera gädda!

Gäddan som inte har problem (Napp #164) Kalmar

https://dumpen.se/2022/11/13/gaddan-som-inte-har-problem19065/

Fantastisk chattlogg. Fantastiskt, nästan episkt bra telefonsamtal mellan gäddan och Sara som klockar in på 23 minuter och inte är tråkigt en enda sekund. Slå på blåtandshögtalaren, ta på dig varselvästen och häll upp ett glas finaste tre apor och NJUT.
Citera
2024-01-20, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Ja, det vet jag, inte det jag frågade efter.

Du skrev
Någon som har gäddnumret på senaste som kommit upp på Dumpen?
Från M%lmö?

Och den senaste som då hade kommit upp med ett nummer var och är således nummer 350
Sedan att de publicerade info om en annan tränare, det är något helt annat.

mvh
Citera
2024-01-20, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Min årliga påminnelse om min absoluta favoritgädda för er som tycker det är torrt på gäddfronten och ändå vill konsumera gädda!

Fantastisk chattlogg. Fantastiskt, nästan episkt bra telefonsamtal mellan gäddan och Sara som klockar in på 23 minuter och inte är tråkigt en enda sekund. Slå på blåtandshögtalaren, ta på dig varselvästen och häll upp ett glas finaste tre apor och NJUT.

Stort tack för påminnelsen - det där samtalet är guld värt, särskilt med den dialekten han har.

Sara: Varför har du skickat väldigt mycket snoppbilder

Gäddan:det var dumt gjort, det var av bara farten

Sara: Du skickade 25 snoppbilder av rena farten ?

Jag skrattar så jag dör

Sedan följer ca 20 minuter av gäddidiotier.
Det där samtalet är ju bättre än en påse lördagsgodis.

Att han säger vahettere ca 250 gånger är en fin krydda på moset.

Gädda 164
Citera
2024-01-20, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay

Tack, jävligt kul! Vilket mongo "men tänk på mig" genom hela klippet.
Låter som en tonåring som får utskällning av sin mamma efter att ha snattat på affärn. Vad gör den jäveln idag?
Citera
2024-01-20, 18:50
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Ställde nog fråga fel, menade om han hade något nummer, om han blivit outan av Dumpen.
Såg att det var ett fall som gått till åtal.
Inte ett ljud går detta att läsa om på klubbens hemsida.

Nej, han är ingen av Dumpens gäddor. De tar ju även upp andra fall med pedofiler som åkt fast.

Vilken klubb och vilken hemsida, förresten? Bandyklubbens?
Citera
2024-01-20, 20:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Hahahahha, jag skrek rätt ut av äckel efter att ha sett asets manslem. Pungen ser ut som en kombination mellan en persika och ett russin. Ögonen blöder!!!!

Usch, jag såg den också igen. Pungen får mig att tänka på månlandningen, kratrar överallt.

Bilderna på AI-tjejen är kvar i hans chatt. Hon ser ut att vara högst 11, kanske 10 år.
Russinpungen är definitivt en tvättäkta pedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in