Citat:
Ursprungligen postat av
Sommarpung
Härled med Stryger Larsen, Dansk landslagspelare, till MFF. Som vanligt lär vi vinna igen,.även om trazke (vif) påstod dominans skifte i AS nu när häcken är med och "fightas" hah. Största hotet mot oss är DIF och man lär väl få några kr för bergvall
Vi behöver dock fortfarande minst en riktigt bra anfallare, nej jag håller inte IKT högt, och ja vi har andra bra offensiva spelare runt honom som också gör en del mål men kan Vecchia för en gångs skull hålla en hel säsong? Startar Nanasi säsongen lika bra som han var förra lär han säljas till sommaren, Taha Ali likaså.
Vad gäller DIF så ser jag dom verkligen inte som största hotet, laget blir verkligen inte yngre, Haris är väl typ 350 år gammal nu och en hel del andra spelare börjar bli gamla, vem ska göra deras mål, Musa var ju brinnusel fortsätter han likadant?
Dom har inte gjort några spännande värvningar direkt, och hur länge kommer Bergvall stanna och kommer han fortsätta utvecklas eller var det bara en kort boom, kanske åker på en skada och blir borta länge. Nu tror jag inte det kommer hända men som jag ser det är nog chansen större att dom åker ut eller får kvala än att dom slåss om guldet. Danielson lär väl bli självmålskung och han börjar bli gammal med, Piotr måste vara världens mest ospännande ytterback, han har väl fortfarande inte gjort en poäng för dif och gjorde inget annat än nötte bänk i Malmö, Mange börjar kännas slut med.
Nej Diffen ser verkligen ut att vara ett lag på nergång.