2024-01-20, 13:21
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Jag ringde anonymt och uppgav namn på föräldrar, länkar till videor där hon förekommer och länkar där föräldrarna påvisar allt annat än en trygg uppväxt

Grymt!
Citera
2024-01-20, 13:22
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
hahaha jag orkar inte... snart gör väl Linnea en rap-video med Don V också

🤣😂😂😂 haha don v
Han glömt av helt
Citera
2024-01-20, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
" Det är den asså, det är den"

Ja inte för att Lokal är ett föredöme, men mja det lär bli kaos ett tag framöver... Hade detta inte inkluderat ett barn hade jag tyckt om dramat, men tyvärr mina tankar går till den lilla flickan...

Jag håller helt och hållet med dig.

Stackars liten, i den här hemska världen som hennes föräldrar och släktingar har skapat. 😢
Citera
2024-01-20, 13:23
Medlem
Argumentet om att Linnea har fabricerat allt går ihop fortfarande, för det fångas inget våld på film. Så det kommer förstås Anjo och de andra som försvarar det kunna hävda fortfarande. Det är bara Chrille i dåliga situationer som gapar och skriker och framstår som väldigt osympatisk, minst sagt. Men de säger ju att Linnea är så som person, hon går in i förhållanden för att förstöra för killen. Då är det inte förvånansvärt att hon skulle ha såna inspelade ljudklipp. De har väl bott tillsammans i ett halvår? Om man går in med inställningen att förstöra så är det inte svårt att lyckas fånga mindre smickrande saker på inspelningar under den perioden.

Är det som Linnea säger så är det förstås katastrof. Inte bara beteendet, som låter som kvinnofridskränkning, och är allvarligare än en liten misshandel. Men drevet efteråt framstår i så fall som ett övergrepp i rättssak, där man får en misshandlad kvinna att dra tillbaka sin medverkan genom att måla ut henne som en väldigt klandervärd människa för hundratusentals. Det är väldigt allvarligt om det skulle vara så.

Oavsett vad så är det en enda stor shitshow av förtalsvideor sinsemellan. Visst framstår Linnea som trovärdig i sin video. Men självklart kan hon ha plockat saker ur kontext för att framställa Chrille så dålig som det bara går också. Det motbevisas inte av den här videon, det är väl precis en sån video man skulle skapa för att sänka någon.
Citera
2024-01-20, 13:25
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ska man anmäla så upger man sitt namn o står för sina saker. Anonyma tar dom ej seriöst på.

De måste dom göra
Citera
2024-01-20, 13:25
Medlem
pazeras avatar
jag är så förvånad att många är förvånade kring vad chrippa håller på med?!?!?! För fan, kolla några bröderna berg-videos så förstår man att han är ett mongo som man ska hålla sig ifrån. Finns ju en mängd "story times" där han pratar om olika personer som misshandlats, med ett brett leende på läpparna iklädd en lexingtontröja, fulflin, bakåt-slick och en Jacke bredvid sig.
Citera
2024-01-20, 13:29
Medlem
Hampe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det har ju dock varit tydligt länge i hans videor och även tagits upp här att han inte visar Chloe den uppmärksamheten och kärleken hon skulle behöva och är värd. Man har ju sett henne verkligen försöka få sin pappas uppmärksamhet men blivit satt åt sidan för att Chrippa prioriterat kameran framför allt. Och när hon blivit medtagen till gymmet och satt med paddan och en godispåse när han ska träna trots att gymmet har strikt förbud mot barn i lokalen av diverse skäl (blandannat säkerheten för barnet) men det har han inte brytt sig om utan han har gått dit när det varit obemannat och skitit i. Han tar med Chloe till Leos lekland för att kunna få det att framstå som att han gör det för henne men han gör det när det inte är någon annan där som Chloe kan få leka med så han kan gå runt och fortsätta filma sig själv och även då sätta kameran före sin dotter.

Det skulle inte förvånat mig om han blivit mer upprörd om han skulle tappat kameran i marken när han åkte elsparkcykel med Chloe och filmade än om Chloe skulle ramlat av och slagit i huvudet då hon inte heller hade hjälm.
Mer rädd för att bli av med körkortet om han blivit påkommen med att filma och körs samtidigt än om han skulle kört på någon.
Han är sjuk.

Möjligt att det är så som du säger. Att han försöker framstå som en kärleksfull pappa. Nu har jag inte följt honom så mycket, slötitta något klipp han la upp. I somras kollade jag en del och då fick jag intrycket att han var en bra pappa av det han la upp. Gick med Chloe och handlade kläder och kallade henne för lillen och frågade vad lillen ville äta idag osv.
Men nu förstår jag att det inte ligger till så!

Sedan tror jag inte ett dugg på att Chloe skulle vara rädd eller blivit illa behandlad av Linnea.
Citera
2024-01-20, 13:29
Medlem
Det som är intressant är att Joakim är ok att förstöra sitt rykte för att försvara sin bror o lägga sig i de här. När anis bror Valentino blev caught som en scammer, så tog anis direkt avstånd. Men det är olika bra karaktärer där. Säger bara mycket om joakim
Citera
2024-01-20, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det som är intressant är att Joakim är ok att förstöra sitt rykte för att försvara sin bror o lägga sig i de här. När anis bror Valentino blev caught som en scammer, så tog anis direkt avstånd. Men det är olika bra karaktärer där. Säger bara mycket om joakim
Just Anis är en kreatör som utnyttjats på vägen och många har stört sig på honom.
Sanningen är ju att han är sig själv, tar egna beslut, låter sig inte styras av andra.
Sånt gillar inte Jockiboy, Chrippa, Rask mfl, utan dom har försökt störta honom, men det har inte gått så värst vidare bra.
Citera
2024-01-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampe91
Möjligt att det är så som du säger. Att han försöker framstå som en kärleksfull pappa. Nu har jag inte följt honom så mycket, slötitta något klipp han la upp. I somras kollade jag en del och då fick jag intrycket att han var en bra pappa av det han la upp. Gick med Chloe och handlade kläder och kallade henne för lillen och frågade vad lillen ville äta idag osv.
Men nu förstår jag att det inte ligger till så!

Sedan tror jag inte ett dugg på att Chloe skulle vara rädd eller blivit illa behandlad av Linnea.

Höga krav vi har på föräldrar när man är en bra sådan av att köpa kläder och mat till ungen och kalla den för lillen
Citera
2024-01-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Just Anis är en kreatör som utnyttjats på vägen och många har stört sig på honom.
Sanningen är ju att han är sig själv, tar egna beslut, låter sig inte styras av andra.
Sånt gillar inte Jockiboy, Chrippa, Rask mfl, utan dom har försökt störta honom, men det har inte gått så värst vidare bra.
Hur har dom försökt störta honom?
Citera
2024-01-20, 13:37
Medlem
sonofnatures avatar
Fan va fjortisar de e som sitter å skärmdumpar varandras sms
Spelar in vad folk säger osv

Trodde de hade ett förhållande och älskade varandra

Sitter ni oxå å sparar er partners sms å ljud ?

Nä detta e värre än man trodde

Människor har tappat det totalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in