Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Eller denna... speciellt från minut 21 och framåt
https://youtu.be/dNKew6e_3QQ?si=JTta-iDjFhc0grED
kollade lite, hahaha. Lyteskomik, det sorgliga är att dessa personer har så många följare som genuint tycker de är vettiga/häftiga/smarta/ärliga/härliga.
Sen måste jag ändå ge Joakim kredd för att han lyckats på många sätt. Han har även lite självinsikt. Han borde dock ta steget till att gå vidare från sin "familj" då syftar jag på hans förflutna, brödrar/vissa vänner osv. Gå ifrån mentaliteten att backa någon till varje pris... Det skapar knutar. "vi är brödrar"-mentaliteten kommer bita honom i röven.
Jocke gör bäst i att inreda sin villa i Norrköping med saker istället och hänga på de nya trenderna som folk vill se.
En annan sak som stör mig så extremt mycket i det här dramat är Chloe-kortet, "jag gör detta för chloe".
-både chrippa och Julia har sagt det (kolla hur fan de är som föräldrar)
-Anjo gör allt främst för att chloe ska ha det bra (behöver jag söga mer)
-Idioter i kommentarer på youtube och här använder "chloe"-kortet för att få cred själva.
Det är ingen nyhet att Chloee har dem föräldrarna hon har. För ett år sedan hade hon samma egoistiska skrikande föräldrar med noll självinsikt. Möjligen några fler traumatiska händelser för ungen nu men i det stora hela samma sak...