2024-01-20, 12:38
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Snorta kokain säger jag ingenting om men framför sin 3 åriga dotter är han helt jävla bränd?!

Jag kan inte föreställa mig hur rädd hon måste vara i hans närhet, påtänd ena dagen och avtändning nästa, stabil farsa.
Det är kristall han pundar. 3cmc, ladd är för dyrt!
Citera
2024-01-20, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kommer någon av dem klara en p7a?
Vill du ha ett utvecklat svar eller den korta versionen?
Svar: nej, det kommer inte se bra ut.

2024 blir året då influencer/youtuber blir straffbart i likhet med lösdriveri i dåtidens Sverige
Citera
2024-01-20, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Tycker att det är betydligt värre att muslimsk rasism legitimerats.

Men oavsett, Chrippa kommer inte att bli canclad för det han sagt om kamelknullare och våldtäktsnegrer. Hans publik håller med.

Kvinnomisshandel däremot, den är svårare för folk att hacka i sig.
Har man sett honom slå Linnea?
Citera
2024-01-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie123
Kollade på L's video. Blåmärkena hon visar är ju gamla, man ser ju att hon är yngre i ansiktet 😃 Förmodligen så är det från hennes gamla förhållanden som hon har sparat och säger att det är C som har gjort de. De kan även komma från att de har haft vild sex, så det där går inte att lita på.
Sen att hon tar upp kameran och filmar medans han skriker och hon håller sig lugn är ju bara skrattretande, förmodligen så har hon redan pucklat på honom och haft värsta utbrotten själv innan. Klart som fan att hon verkar sansad, det är väl inte svårt att spela när hon själv vet att kameran är på.
Sen är det en annan sak att han tar testo och grejer och man kan tycka att han har andra problem men det betyder inte att han har misshandlat henne.
Hur mycket yngre då? Bakgrunder är från ställen de varit på tillsammans. Eller hur menar du?
Berätta gärna vad du litar på eftersom du drar dessa slutsatser.
Citera
2024-01-20, 12:42
Medlem
Hampe91s avatar
Hur fasen vill man inte ta hand om sin egen dotter? Träna och spela in youtube går före? Stackars lilla fina tjej. Gör ont i magen när jag tänker på hur hon har det! Vill adoptera henne!

Såg på Chrilles story att han och Linnea verkar fortfarande ha kontakt via snap? Varför?
Citera
2024-01-20, 12:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Det är kristall han pundar. 3cmc, ladd är för dyrt!

Synt (3-CMC, kristaller) är en konstgjord (syntetisk) drog vars effekter liknar amfetamin, det vill säga att den stimulerar det centrala nervsystemet. Den är narkotikaklassad och därmed olaglig. Den har visat sig vara starkt beroendeframkallande. Drogen kan ge rus, känsla av ökad empati, hallucinationer, kramper, psykoser och hjärnskador.
Citera
2024-01-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.

Anjo är fan bortom räddning. Han e fan snäppet värre än klanledaren nu.

Allt Banjo ser är dollartecken varpå han fortsätter drevet i den riktning som pengarna blåser. Hans bevis att L är hemsk är fan en fis i rymden jämfört med det vi fick se från Chrippa igår...

Chrippas CV;
Kvinnohatare
Ladd-torsk
Anabola-torsk
Rasist
Usel vårdnadshavare
Grovt skuldsatt
Äckliga mungipor med smetana i.
Citera
2024-01-20, 12:48
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix

Det vet jag inte, men min poäng är att om Chrippa blir canclad, så kommer det att vara p g a kvinnomisshandel och inte rasism.
Citera
2024-01-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix

Varför behöver man se ett fysiskt slag? Det som visats är ju mer än nog och är ju även sånt man kunnat spela in utan att ha varit i fysisk kontakt och därmed även utsätts sig för ännu mer skada. Och hoppas att om hon skulle sitta på något sådant att det går till polisen.
Men just med sån ifrågasättning du gör nu (och som pågått sen dag ett i detta drev gällande bild på hennes ansikte efter den anmälan) är ju det som gör att bevisbördan i dessa fall blir helt orimlig.
Citera
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Eller denna... speciellt från minut 21 och framåt
https://youtu.be/dNKew6e_3QQ?si=JTta-iDjFhc0grED

kollade lite, hahaha. Lyteskomik, det sorgliga är att dessa personer har så många följare som genuint tycker de är vettiga/häftiga/smarta/ärliga/härliga.

Sen måste jag ändå ge Joakim kredd för att han lyckats på många sätt. Han har även lite självinsikt. Han borde dock ta steget till att gå vidare från sin "familj" då syftar jag på hans förflutna, brödrar/vissa vänner osv. Gå ifrån mentaliteten att backa någon till varje pris... Det skapar knutar. "vi är brödrar"-mentaliteten kommer bita honom i röven.
Jocke gör bäst i att inreda sin villa i Norrköping med saker istället och hänga på de nya trenderna som folk vill se.

En annan sak som stör mig så extremt mycket i det här dramat är Chloe-kortet, "jag gör detta för chloe".

-både chrippa och Julia har sagt det (kolla hur fan de är som föräldrar)
-Anjo gör allt främst för att chloe ska ha det bra (behöver jag söga mer)
-Idioter i kommentarer på youtube och här använder "chloe"-kortet för att få cred själva.

Det är ingen nyhet att Chloee har dem föräldrarna hon har. För ett år sedan hade hon samma egoistiska skrikande föräldrar med noll självinsikt. Möjligen några fler traumatiska händelser för ungen nu men i det stora hela samma sak...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej men med tanke på Gustavs kommentar om "mission complete" när de la upp att förundersökningen var nedlagd och Anjos 1-0,2--0,3-0 till Chrippa vid varje bild på nedlagda utredningar (fast han klippte bort att målsäganden valt att inte medverka) trots att båda de när Chrippa åkte till Barcelona med Linnea sagt att han är död för dem osv och sen den tvärvändningen så känns det som att det var en baktanke med resan och när Chrippa fick henne att dra tillbaka anmälan så blev det enligt Gustavs uttryck "mission complete".
Så är snarare hans snillen till vänner som avslöjar honom stup i ett.

Vilken soppa 😳

Det är helt omöjligt att hänga med i svängarna, det vänder åt alla möjliga håll på bråkdelen av en sekund.
Citera
2024-01-20, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det vet jag inte, men min poäng är att om Chrippa blir canclad, så kommer det att vara p g a kvinnomisshandel och inte rasism.
Det håller jag med om! Men hur kan alla vara på linneas sida, är ju uppenbart att hon gjort massa skit mot crippa och Chloe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in