2024-01-20, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Har Chrippa (eller någon annan) kommit med nån närmare förklaring om syftet med resan till Barcelona med Linnea?

Resan va väl för att tysta Linnea, men är det ’bekräftat’ enligt ’juristerna’ på youtube?
Det var ju en kärleksresa med giftemål...eller?
Linnea såg så rädd ut och hennes få ord i videon, där det redigerats vid *do****er, för att bevisa att Linnea är så svartsjuk på Chloe tillochmed...

Klart att lågbegåvade, kvinnohatare, drogälskande kvinnoboxare och p12r tror på det, övriga befolkningen ser igenom skiten.

#Dumb ways to die, hör jag i mitt huvud
Citera
2024-01-20, 12:00
Medlem
Vem spelar in i smyg?? Klart hon låter snäll när hon vet att det filmas!!!

Rättfärdigar givetvis inte att Chrippa gapar och skriker, men det gör han i normalfallet... provocera>filma i smyg...

Får se om det läcker mer material från båda parter, Jocke hade rätt de är inte bra för varann...Det lär inte vara över på långa vägar... Tycker mest synd om ungen i detta, låt hon få ro och bara får vara ett tryggt barn!!
Citera
2024-01-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Har Chrippa (eller någon annan) kommit med nån närmare förklaring om syftet med resan till Barcelona med Linnea?

Resan va väl för att tysta Linnea, men är det ’bekräftat’ enligt ’juristerna’ på youtube?

Nej men med tanke på Gustavs kommentar om "mission complete" när de la upp att förundersökningen var nedlagd och Anjos 1-0,2--0,3-0 till Chrippa vid varje bild på nedlagda utredningar (fast han klippte bort att målsäganden valt att inte medverka) trots att båda de när Chrippa åkte till Barcelona med Linnea sagt att han är död för dem osv och sen den tvärvändningen så känns det som att det var en baktanke med resan och när Chrippa fick henne att dra tillbaka anmälan så blev det enligt Gustavs uttryck "mission complete".
Så är snarare hans snillen till vänner som avslöjar honom stup i ett.
Citera
2024-01-20, 12:05
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om dem attackerar henne igen kommer hon nog vara beredd att släppa grövre saker på dem. Så allt beror nog på vad dem väljer att göra som nästa steg

Hon sa även i del1 att hon har saker som polisen borde ha ist. Hon är smart, så tror hon kommer sopa golvet med det där gänget😂

Och man önskar att anjo har något nu som är stulet av henne, han kommer snart tippa över och falla långt, för jag skulle i te bli förvånad om han redan är inne på fängelsetid när alla anmälningar är på plats mot han.

Linnea❤️
Citera
2024-01-20, 12:06
Medlem
Har jag inbillat mig eller gick inte Jocke ut med att när han insåg hur illa han påstår att Chrippa haft det att han började samla prints och bevis själv? Och om han då nu uppger att Linnea suttit och lärt Chloe n-ordet osv varför passade han inte på att ifrågasätta eller dokumentera det då? Istället för att komma med lågkvalitativa "bevis" som inte har någon bäring överhuvudtaget. Och kommer på saker allt eftersom som han, trots att han avsäger sig allt och inte kommer delta eller bry sig mer, delar..eller som i det här fallet låter Anjo dela med sig av.

Varenda gång de delar något nu som inte är konkreta och riktiga bevis eller öppnar käften så fäller de sig bara själva mer och mer.
Citera
2024-01-20, 12:07
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Var det bara jag som reagerade på att chrippa kallade Linnea för bondflicka?

I mina ögon är Chrippa definitionen av en bonde, han passar inte riktigt in i en storstadsmiljö

Vad snackar du om? Chrippa är en jävla king från metropolen Mjölby, även bott i Örkelljunga. Kläderna han bär är en ironisk blinkning till partille-jonny modet från år 2004. Han är Sveriges största influencer med #2 trending youtube video i Sverige. Han är en skön lirare som vet att mörkhyade är N*gers. Han är även älskad till av Sveriges största mediemogul Joakim Berg. Joakim satte sitt avtryck i svenskarnas själar när han medverkade i Kungarna av Tylösand regisserat av Bingo Rimér. Alla vet idag att Kungarna av Tylösand är en serie med samma dignitet som Tre kronor och Rederiet
Citera
2024-01-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vem spelar in i smyg?? Klart hon låter snäll när hon vet att det filmas!!!

Rättfärdigar givetvis inte att Chrippa gapar och skriker, men det gör han i normalfallet... provocera>filma i smyg...

Får se om det läcker mer material från båda parter, Jocke hade rätt de är inte bra för varann...Det lär inte vara över på långa vägar... Tycker mest synd om ungen i detta, låt hon få ro och bara får vara ett tryggt barn!!

Tyvärr är det ju det som i många fall behövs för att bli trodd. Och i vissa klipp sa hon ju inte alls något själv utan Chrippas visade gott ändå hur han kunde bete sig i telefon mot Julia, hans dotters mamma, och då var inte Linnea provixerande. Hur han känner för araber, att han tar droger och stereoider inför Chloe. Sen var det ju ett klipp som hennes syster hade filmat som hon inte ens själv filmade.
Så i det här fallet var det inte att skönmåla sig själv utan visa den bilden av Chrippa.
Citera
2024-01-20, 12:13
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Har jag inbillat mig eller gick inte Jocke ut med att när han insåg hur illa han påstår att Chrippa haft det att han började samla prints och bevis själv? Och om han då nu uppger att Linnea suttit och lärt Chloe n-ordet osv varför passade han inte på att ifrågasätta eller dokumentera det då? Istället för att komma med lågkvalitativa "bevis" som inte har någon bäring överhuvudtaget. Och kommer på saker allt eftersom som han, trots att han avsäger sig allt och inte kommer delta eller bry sig mer, delar..eller som i det här fallet låter Anjo dela med sig av.

Varenda gång de delar något nu som inte är konkreta och riktiga bevis eller öppnar käften så fäller de sig bara själva mer och mer.

Jocke är genuint korkad, hans handlingar är oftast väldigt känslostyrda. Hoppas folk förstår att allt han säger ska man ta med en näve salt. Kom och tänka på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=9s3tMxnWKLo
säger en del om Joakim Berg/lundell
Citera
2024-01-20, 12:15
Medlem
Snorta kokain säger jag ingenting om men framför sin 3 åriga dotter är han helt jävla bränd?!

Jag kan inte föreställa mig hur rädd hon måste vara i hans närhet, påtänd ena dagen och avtändning nästa, stabil farsa.
Citera
2024-01-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.

Han tjänar pengar på det, han tar pengar före sanning och före sitt egna varumärke, hoppas han blir canceled också!
Citera
2024-01-20, 12:18
Medlem
Har folk noll kunskap om våld i nära relation? tönten Anjo lägger upp videos som visar att Linnea vill gå tillbaka till honom igen som någon form av bevis på att hon ljuger, jaha och? precis som Julia vill efter all skit hon stått ut med från honom och ungefär 99% av alla som lever i den här typen av relationer. Fyfan kan bara tänka mig vad Julia fått stå ut med efter att ha varit tillsammans med honom i 7 år. Sen att han leker att han finns där för henne när han skriker i telefon att det är hon som valt att vara tillsammans med en våldtäktsman och inte ens kan ta hand om sin dotter när hon är på polisförhör.

Stor humor också hur Anjo la upp det inatt att man skulle vänta för han hade något sjukt han skulle lägga upp och så lägger han upp prints där han skriver hur sjukt fel det är att ställa ledande frågor till ett barn hahahah. Hans andra prints är också ett skämt, meddelanden mellan Jocke och han där Jocke skriver skit om Linnea, undrar varför han väljer att skicka det efteråt till Anjo av alla människor i världen
Citera
2024-01-20, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Jocke är genuint korkad, hans handlingar är oftast väldigt känslostyrda. Hoppas folk förstår att allt han säger ska man ta med en näve salt. Kom och tänka på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=9s3tMxnWKLo
säger en del om Joakim Berg/lundell

Eller denna... speciellt från minut 21 och framåt
https://youtu.be/dNKew6e_3QQ?si=JTta-iDjFhc0grED
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in