Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Är det inte "lite lägligt" att just detta kommer ut nu? Varken Anjo eller Jocke har tagit upp detta tidigare. Linnea skall ju ha sparkat Chrippa i bilen, "det finns på film" Vart är filmen?
Citat från Anjos senaste instastory "sound on"
Okej, så istället för att svara på enskilda dms, eh där folk undrar vad jag håller på med, eh vissa tycker det är osmakligt att dela prints osv och jag förstår dä men grejjen är så här att ni måste förstå att jag gör inte det här för Chrippa, jag gör inte det här för Joakim Kundell, utan jag gör det här endast för att jag vill få fram sanningen eh för
jag hatar när folk ljuger och jag hatar att när jag själv behöver ljuga och dom flesta i min närhet och runt om mig vet om det här om mig ehm och om jag sitter på sanningen tänker inte jag va tyst för det innebär då att jag tillåter osanning att spridas och jag tillåter att sanningen tystas och det kommer jag inte göra oavsett vad och man får tycka vad man vill om mig
efter dä och för mig handlar det inte om vad folk tycker om mig, utan det handlar om vad jag tycker om mig själv och jag skulle aldrig kunna se mig själv i spegeln om jag gömde information som behöver komma ut för att sanningen ska komma fram
Pontus Björlund och sanning är💩🤡