2024-01-20, 09:27
Avslutad
Äre bara jag som tror att de båda lägger ut värre saker än den andra för att de vill att vanlig media ska plocka upp det?
Citera
2024-01-20, 09:27
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Chrippa kommer bli jumpad överallt som Elias Afen. Ser verkligen fram emot att se dåligt filmade snapvideos när negerpöbeln omringat honom och förnedrar honom. Det enda han säger är "Öh har jag sagt det älle"

Tro mig detta kommer bli verklighet. På sociala medier är folk mer upprörda över hans uttalanden gällande niggers och araber än att han dabbat L. Så Anjo kan bevisa hur mycket som helst att han inte slagit L, det spelar ingen roll längre. Chrippas rykte är att han är en knarkande dödsnazist

Norrköpingbor låt oss ta del av när ni catchar honom 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Hahaha, vad du överdriver.
Snälla någon. Så lättkränkta...Skillnad på Elias Afen och Chrille haha.
Citera
2024-01-20, 09:28
Medlem
Merrybums avatar
I Linneas video säger Chrippa något i stil med,
Och juldagen är inställd. Det är helt tomt på kriss.

Kriss= kristaller = en jävla drog som kidsen använder. Den består av ett ihopkok av flera droger, tjack och fentanyl eller tjack oockuperat heroin eller tjack och vad fan som helst.

Chrippa är då körd.
Citera
2024-01-20, 09:30
Avslutad
Någon i tråden sa att hen skulle ta kontakt med media. Onödigt känner jag, bättre om Linnea tar kontakt med sitt målsägarbiträde igen och går den rätta vägen. Få media nys om det här så lär Jockeboi bli skogstokig och skiträdd. Det är inte så många vuxna och myndiga människor som köper hans lögner längre. Åk tillbaka till Tylösand mannen
Citera
2024-01-20, 09:35
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Äre bara jag som tror att de båda lägger ut värre saker än den andra för att de vill att vanlig media ska plocka upp det?

Finns väl inte en chans att media plockar upp denna cirkus och gör artiklar om två dysfunktionella individer. Det hade inte varit seriös journalistik, möjligtvis att de hör hemma i någon skvallertidning..
Citera
2024-01-20, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Någon i tråden sa att hen skulle ta kontakt med media. Onödigt känner jag, bättre om Linnea tar kontakt med sitt målsägarbiträde igen och går den rätta vägen. Få media nys om det här så lär Jockeboi bli skogstokig och skiträdd. Det är inte så många vuxna och myndiga människor som köper hans lögner längre. Åk tillbaka till Tylösand mannen

rörig soppa
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-20 kl. 10:17.
Citera
2024-01-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/vX0DgWd
https://ibb.co/qsKNNBR
https://ibb.co/cJ1Bbrh

Från trebarnspappa Anjos instastory

Hmm, jag tror jag nämnt det tidigare att Anjo och Julia och Jockiboi eventuellt kommit över Linnéas dagbok...
Wow så Banjo har skrivit en dagbok åt L. Som ska läsas på samma sätt som C brev? Vidrigt och smutsigt. Att stjäla brev och läsa dem offentligt är en ny nivå på ärekränkning. C sa ju högt och tydligt att de var privata. Att sen (om det är sant) stjäla (eller författa själv) en dagbok för att köra högläsning är ny nivå på intelligensbefrielse. Var det G*st*v som råkade sno den när han bytte lås på lägenheten? Har J*ck* snott den när han var i lägenheten? Kanske Lyxfällefettot som skrivit ihop den själv? Alla dessa medelålders män har döttrar. Vilka förebilder de är när de ger sig på en ung tjej med denna frenesi.
Citera
2024-01-20, 09:49
Avslutad
Fyfan vad Linnea var ännu mer vidrig! Det hon gjort mot Chloe borde ge fängelse, psykisk misshandel är fan obehagligt
Citera
2024-01-20, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
En av anledningarna till att Jocke har så mycket ångest är att så många personer har hållhakar på honom som kan läckas ut när som helst, han kan hara hoppas att de som betalas varje månad inte hittar någon som betalar mer för de ska läcka de riktigt allvarliga anklagelserna mot honom?
Han använder sig alltid av varje kort som offerkoftan erjuder att ha i armen.

De har inga bevis alls hittills, de har endast nedskriva ord av C, vilket vem som helst kan göra. Jag kan skriva ned saker som C gjort på ett papper, vad har det med bevis att göra? Det är konstigt att det ens används som "bevis".

Det är inte bevis i lagens mening i Sverige, men nu befinner vi oss i Jockeland där Anjo är statsminister med ensamrätt att bestämma
Citera
2024-01-20, 09:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Wow så Banjo har skrivit en dagbok åt L. Som ska läsas på samma sätt som C brev? Vidrigt och smutsigt. Att stjäla brev och läsa dem offentligt är en ny nivå på ärekränkning. C sa ju högt och tydligt att de var privata. Att sen (om det är sant) stjäla (eller författa själv) en dagbok för att köra högläsning är ny nivå på intelligensbefrielse. Var det G*st*v som råkade sno den när han bytte lås på lägenheten? Har J*ck* snott den när han var i lägenheten? Kanske Lyxfällefettot som skrivit ihop den själv? Alla dessa medelålders män har döttrar. Vilka förebilder de är när de ger sig på en ung tjej med denna frenesi.
Om dem på riktigt kommer ut med en handskriven dagbok och påstår att den Linneas, då måste dem tro deras följare är efterblivna
Citera
2024-01-20, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
I Linneas video säger Chrippa något i stil med,
Och juldagen är inställd. Det är helt tomt på kriss.

Kriss= kristaller = en jävla drog som kidsen använder. Den består av ett ihopkok av flera droger, tjack och fentanyl eller tjack oockuperat heroin eller tjack och vad fan som helst.

Chrippa är då körd.

Haha jag hörde det som "Christorka", alltså Christiania. Att dom var i Malmö blabla... Men du har säkert rätt.
Citera
2024-01-20, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om dem på riktigt kommer ut med en handskriven dagbok och påstår att den Linneas, då måste dem tro deras följare är efterblivna

folk verkar allmänt förvirrade
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-20 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in