2024-01-20, 09:06
Medlem
KentWasHeres avatar
Chrippa kommer bli jumpad överallt som Elias Afen. Ser verkligen fram emot att se dåligt filmade snapvideos när negerpöbeln omringat honom och förnedrar honom. Det enda han säger är "Öh har jag sagt det älle"

Tro mig detta kommer bli verklighet. På sociala medier är folk mer upprörda över hans uttalanden gällande niggers och araber än att han dabbat L. Så Anjo kan bevisa hur mycket som helst att han inte slagit L, det spelar ingen roll längre. Chrippas rykte är att han är en knarkande dödsnazist

Norrköpingbor låt oss ta del av när ni catchar honom 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Senast redigerad av KentWasHere 2024-01-20 kl. 09:09.
Citera
2024-01-20, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/vX0DgWd
https://ibb.co/qsKNNBR
https://ibb.co/cJ1Bbrh

Från trebarnspappa Anjos instastory

Hmm, jag tror jag nämnt det tidigare att Anjo och Julia och Jockiboi eventuellt kommit över Linnéas dagbok...
Det finns ju inga gränser för någonting, så det förvånar mig inte alls.
Citera
2024-01-20, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det finns ju inga gränser för någonting, så det förvånar mig inte alls.
Det är bara att krossa L som vägrade hälla käften.

Vilka förebilder för våra barn och unga

Joakim Lundell som inte sysslar med drama, men är den som sufflerar åt sina apor och spejare😧🤡👹
Citera
2024-01-20, 09:17
Avslutad
Om personer som är influencers kan manipulera till den här nivån med media där de inte kan tysta andra som gammelmedia kunde förut, hur ser då gammelmedias sätt att manipulera massorna ut, som hållt på med detta sen gammelmedia existerat och kunnat rekrytera de bästa inom området för detta?
Citera
2024-01-20, 09:18
Medlem
Dopys avatar
Undra vad Chrippa och Anjo ska dela med sig av som ursäktar det lilla C behövt vara med om och uppleva
Citera
2024-01-20, 09:19
Avslutad
Alltså snälla Josephsaid, om ni inte redan sett hans stories. Gör det. Fokuserar helt på fel sak och kan bara bry sig om Mellanöstern kommentarerna, vad är de med dessa människor och att det blir SÅ sårade när någon uttalar sig kränkande om
dom. Nu lyckades det bli synd om invandrare igen ”vi är inte era slavar”. ”Det är slut på white power” eller vad fan han skrev.

Självgoda jävla offerkofta till att byta fokus
Citera
2024-01-20, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Chrippas sorgligaste minne i häktet var att han inte fick fira nyår och att maten inte var så bra, sa han med gråten i halsen.
Inte att han saknade dottern, gymmet, laddet eller yt.

Reagerade också på det. Han hade fomo på nyår, inte att han saknade sin familj. Så kul när en psykopats världsbild lyser igenom alla lögner
Citera
2024-01-20, 09:21
Medlem
Om det inte vore för att de blandar in en 3 åring för egen vinning, så hade det nästan varit komiskt av Anjo att lägga ut ett klipp där Linnea ställer ledande frågor till lilla C. För att få fram hur sjuk L är. När han själv var med och skickade ledande frågor till J, som lilla C skulle svara på. De var dock värre. Han la ut det i syfte att svartmåla L. Hon ville inte lägga ut det i respekt för lilla C. Jag har faktiskt svårt att tänka mig att barnet inte varit rädd när C börjat skrika. Sedan kan det mycket väl vara ett annat klipp som L har där lilla C säger spontant att hon är rädd för pappa.

”Vem tror ni ljuger”. Ja alltså, det är svårt att ljuga om något när det finns bevis. Uppenbarligen har han betett sig som ett svin. Oavsett hur hemsk ”psykopaten” L är.
Citera
2024-01-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är teorierna kring att dom åkte till Barcelona? Samma sak hade kunnat uträttas på hemmaplan.
Han hade ju lovat Linnea en kärleks resa till Barcelona över nyår. (Innan han åkte in)
Så antar att det skulle vara mer trovärdigt med love bombing etc för att få det han ville. Lägga ner anmälan osv. Sån tur är så är han urblåst som skulle tro att lura henne till detta skulle funka. Det gör ju fan Linnea ännu mer upprörd och motiverad att sänka honom, när hon blivit blåst! Familjen WT är riktigt svag begåvade alltså!
Citera
2024-01-20, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Hennes trovärdighet lär ju minskat drastiskt när hon drog tillbaka anmälan.
Tycker du?
Du tror inte hon tvingades att göra det?
Öppna ögonen och försök förstå vad denna tjej utsätts för i detta nu.
Chrippa hyllas av sina bröder som försvarar honom, trots inspelningar...
Att brottsoffret spelat in, ja...det är tyvärr nödvändigt i dagens rättssamhälle, se bara på den STORE CHIPSTUTTEN, som sparar och dokumenterar sllt på sina sk vänner och inväntar att den stora kärleken, Joakim Lundell, ger irder om att trycka på den röda knappen..

Chrippa, den stackars misshandlade mannen?
Kvinnors våld mot män
Bipolär
Vad mer har järngänget spridit ut till sina följare?
Lita aldrig på en kvinna?
Citera
2024-01-20, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Reagerade också på det. Han hade fomo på nyår, inte att han saknade sin familj. Så kul när en psykopats världsbild lyser igenom alla lögner

Samma modus som Jocke. Allt detta handlar inte om en liten flicka på 3år, eller karaktärsmordet på en 23 åring utan på JOAKIM LUNDELL
Citera
2024-01-20, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag funderade lite på det hon säger i den videon
Kanske inte exakta ord men
”-Vad ska du göra nu? Slå sönder mitt ansikte?”
Varför säger hon så? Har han hotat henne tidigare eller rent av varit fysisk innan?
Ja! Har också undrat varför ingen lyft detta riktigt?! Säger en hel del om hur Julias och Chrippas bråk antagligen sett ut. Låter definitivt som något han gjort förr på Julia iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in