2024-01-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Exonph bruden skriver att hon fått ta del av saker som gör att man inte kan stå på någons sida.. Troligtvis är det detta vi kommer få se i Chipstuttens video imorgon.

Min tanke är bara - VAD fan kan det vara?

Jag har en tanke om att det kan röra sig om saker hon skriker om Cloe. Men är det någon video på att hon gör illa Cloe då är det brutalt.

Kommer de med handskrivna brev som ”bevis” ja då är Chrippa fortfarande körd.

Men jag har en jobbig magkänsla kring Anjo-äckels video imorgon som jag inte får bort..

Behövs det alltså ytterligare bevis för folk? För att inse vad dessa två människor utsatt ett barn för?

Chrippa har väl antagligen likadana inspelningar, när det är Linnea som är hysterisk och skriker och slår honom. Medans han själv är lugn på rösten, för att han vet att han spelar in. Det är två psykopater, och det kommer bli ett jävla uppvaknande för folk som inte insett det än.
Citera
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror Danjal borde vara mer upprörd över allt det andra än just det. Och Linneas ”pissiga kinesen” eller vafan hon skrev fick bara flyga förbi helt obemärkt 😂
Jag tror de hade den jargongen C & L, att prata nedvärderande om allt och alla så. För ingen av dom verkade reagera på den andras uttal. Mysigt

Ja, fast Cs meddelande om ”arab älskare”(sic!) var ute tidigt januari men ingen tog upp det i sina exposevideos. Då visste man att allt skulle vinklas mot Ls neckdel.

Att man skriver rått mot varandra i meddelanden är nog inte ovanligt. Gör det med alla mina nära vänner och det är all in good fun. Jag tycker det är en distinkt skillnad att göra det mot att skälla ut någon och använda samma tillmälen.
Senast redigerad av vemsfel 2024-01-20 kl. 00:07.
Citera
Medlem
Något som gör mig oerhört ledsen när man ser klippen lilla C är med i är att hon inte inte reagerar något nämnvärt när C står och skriker på både J och L då det verkar vara vardag för henne. Hon har helt enkelt vant sig vid alla bråk och skrik. Så himla tragiskt och synd om henne
Citera
2024-01-19, 23:58
Medlem
Chrippa: en fullblodsrasist (ni har väl hört Linneas video?) men samtidigt älskar att göra pistoltecknet framför kameran, lyssna på gangsterrap och klä sig som en neger från orten. ✓
Citera
2024-01-19, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Hon spelar in och väl medveten om att det en dag kan vändas till hennes fördel. Dom är lika stora kolsupare bägge två. Men att dra in flickan va det värsta. Usch för dom, inget mer fokus på dessa flöjtar! Tycker ni andra med borde göra samma..

Tack för ett vettigt inlägg, vi behöver höja våra röster tillsammans!

Det finns en lösning på problemet, avfölj båda två på alla sociala medier. Lägg all energi på att socialen ska ingripa och ta hand om det här barnet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Tror mer att hon är köpt av jockiboi som alla andra.

Då är det bra att Linnea inte droppat allt på en gång. Jocke är mer orolig än Chrippa i den här saken. Jag tror till och med att Anjo är mer orolig
Jocke döljer något som skall skyddas till varje pris
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Hon spelar in och väl medveten om att det en dag kan vändas till hennes fördel. Dom är lika stora kolsupare bägge två. Men att dra in flickan va det värsta. Usch för dom, inget mer fokus på dessa flöjtar! Tycker ni andra med borde göra samma..

Ja jag tänkte backa från detta med, gillar inte att reaktioner på sociala medier är mer fokuserade på hur synd det är ang rasism istället för att det är synd om det riktiga offret Chloe..detta måste få ett stopp så jag kommer inte bidra med mer kött till denna tråden. Den borde dö ut
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-20 kl. 00:03.
Citera
2024-01-20, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Ja, fast Cs meddelande om ”arab älskare”(sick!) var ute tidigt januari men ingen tog upp det i sina exposevideos. Då visste man att allt skulle vinklas mot Ls neckdel.

Att man skriver rått mot varandra i meddelanden är nog inte ovanligt. Gör det med alla mina nära vänner och det är all in good fun. Jag tycker det är en distinkt skillnad att göra det mot att skälla ut någon och använda samma tillmälen.

Hur kan arabälskare vara negativt för Linnea? Bara undrar
Citera
2024-01-20, 00:00
Medlem
Vad är det för info som finns om Linneas x?
Citera
2024-01-20, 00:01
Medlem
Vad är det för klipp på tiktok om Chrippa som Cluenews hintar om på instagram?
Citera
2024-01-20, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Ja, fast Cs meddelande om ”arab älskare”(sick!) var ute tidigt januari men ingen tog upp det i sina exposevideos. Då visste man att allt skulle vinklas mot Ls neckdel.

Ett sista från mig: tror du inte en MENA kille uttalat sig samma om en syster/ex varit med en Svenne? Svenneälskare osv.

Peace out
Citera
2024-01-20, 00:02
Medlem
Vad är det för video exonph skrev om på story o la ut en blurrad bild på, och bad folk att inte lägga upp??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in