Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Och att hon verkar smygfilmat ALLT. Jag vill inte låta som alla andra i kommentarerna på filmen. Men det verkar som hon följt Amber Heard fallet slaviskt.
Och det låter som när det diskuterar att hon säger ”sluta” till typ allt, så vet inte om det är bevis på något våld i andra klipp.
Oavsett framstår Chrippa som ett as, men det tycker jag med hon gör. De är båda lika dåliga kålsupare och känner lite samma med Julia. Chloe är den enda som jag bryr mig om
Det är därför jag frågar alla som nämner fysiskt våld här inne, vart är bevisen?
För att ta ett exempel, jag har växt upp med en styvmor med borderline. Ett helt vanligt agerande för henne var att gå fram och slå min pappa i ansiktet, för att sedan sätta igång en ljudinspelning, med ett provocerande leende. Eller att själv bete sig hysteriskt, skrika, för att sedan sätta igång en inspelning och försöka få respons. Precis som att min pappa inte fick kalla mig son, att min mors namn inte fick nämnas i vårat hem, allting som framkom i de tidiga sms-konversationerna från Linnea. Det här är Amber Heard Modus operandi, och det ger mig kalla kårar.
Med det sagt, för att vara JÄVLIGT tydlig, är Chrippa uppenbarligen en psykopat också. Varenda normal människa borde dra den slutsatsen. Men det verkar inte handla om logik för folk längre. Utan att man vill ha "rätt". Om Linnea varit livrädd för Chrippa hade hon givetvis inte suttit och skrivit till honom i morse att hon vill bli tillsammans igen.
Båda två är sjuka människor, och oavsett ålder har de båda två utsatt ett litet barn för ett fullständigt jävla helvete. Och att människor här inne på riktigt har någon sympati för någon utav dessa, eller köper vad Linnea sitter och berättar i sin video, eller köper vad Chrippa försöker rädda sig med får mig att vilja SPY.