2024-01-19, 23:07
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är inte Chippa död för Anjo?

Börjar det lukta $ så kan jag lova han släpper Nutella burken och kontaktar chrippa omgående
Citera
2024-01-19, 23:07
Medlem
Vilken jävla cirkus!! omöjligt att hänga med i alla svängar..Just nu är väl chrippa ner för räkning eller..
Citera
2024-01-19, 23:08
Medlem
Känns som Chrippa sitter i någon avtändning, steroider som går ut eller har han snaskat tramadol? För hur hans mående går upp och ner på detta sätt påminner mer om en avtädning snarare än ren o skär press, tror ärligt inte Chrippa förstår vad han gjort fel. Tror enbart han ser sig själv som ett offer.
Citera
2024-01-19, 23:09
Medlem
vemsfels avatar
Vad visade bilden från videoklippet L la ut? När C låg på sängen/satt på toaletten och Lilla C tittade in?

Även Ls video verkar inspelad innan Barcelona
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag tycker hon gör det bra! Och jag tror hennes berättelse ligger ganska nära sanningen.

I och med hennes video nu tror jag Chrippas karriär dör. Man kan oxå förstå hur mycket han retat sig på Flashback. Han verkligen måste hata ett media han inte kan styra.

Är det Jocke som leder sekten? Eller är han oxå en marionett?
Det är självklart Jockiboi som styr trådarna, han startar sånna här drev mot osköna petsoner, det har blivit ett par genom åren.

Nu har Jocke, Anjo, Chrippa och Linnea lämnat så mycket digitala spår att detta omöjligt kan stoppas, genom att lägga locket på.

Skulle Linnea ha maniöulerat Chrippa att bete sig så som han gör? Med Chloe i bärheten.
Han ljuger och förnedrar. En pundare och han ska sjyddas, för om Chrippa faller, då fläckas legokùngens rykte, legoslottet rasar.
Julia är ett offer och en förövare, traumaboundig
Allt som legoklanen beskyllt Linnea för, är vad Chrippa utsatt Linnea för.

Papprena från cellen, ser knte ut som det som visades upp, kan det vara Linneas dagbok som omskrivits?

Äckliga svin är dom, och kvinnorna som är tysta, är fan inte bättre. Den som tiger den samtycker.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Ändra sig? Ska man börja tycka om Linnea för att hon samlat ihop bevis på att Chrippa är en dålig människa och ett svin? Bevisen för fysiskt våld lyser fortfarande med sin frånvaro. Båda två är uppenbarligen psykopater, det är inte synd om någon förutom barnet som båda två har utsatt för en totalt vidrig miljö.

Sprutbilden måste socialen få tillgång till snarast. Förhoppningsvis så sitter redan någon anställd och läser här inne och samlar bevis.

Och att hon verkar smygfilmat ALLT. Jag vill inte låta som alla andra i kommentarerna på filmen. Men det verkar som hon följt Amber Heard fallet slaviskt.

Och det låter som när det diskuterar att hon säger ”sluta” till typ allt, så vet inte om det är bevis på något våld i andra klipp.

Oavsett framstår Chrippa som ett as, men det tycker jag med hon gör. De är båda lika dåliga kålsupare och känner lite samma med Julia. Chloe är den enda som jag bryr mig om
Citera
2024-01-19, 23:10
Medlem
Negerkucks avatar
Fan vad jag garvade när Chrippa tjafsade om vilka hon följer på Instagram och att hon inte får äta lunch med sina arbetskamrater. Är han 15 år eller?

Jävla tönt!
Citera
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Vad visade bilden från videoklippet L la ut? När C låg på sängen/satt på toaletten och Lilla C tittade in?

Även Ls video verkar inspelad innan Barcelona
Hur Chrippa slår i sig steroider i oljeform. Testo och teen förmodligen.
Citera
Medlem
Computerzs avatar
Chloe måste bort från denna miljön. Annars får vi snart ett till lilla hjärtat!
Citera
2024-01-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Dom ska väl gå igenom dom pappren som Chrippa skrivit i fängelset hur dum L har varit.

Kommer dom med liknande bevis med video och ljudklipp som L la ut så blir jag förvånad.

Papprena som han helt tog trovärdigheten ur genom att i ett klipp i princip säga att han skulle hitta på saker om henne att sprida (vilket är precis det som hänt nu) och för detta fick han ju gott om tid att göra i häktet. Så han dödade faktiskt sina egna historier väldigt snabbt själv.

Chrippa borde bli inlåst och tvångsvårdas nu genast. Han är ju inte frisk någonstans.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är inte Chippa död för Anjo?
Nej, Chrippa och Chipstutten ska släppa en "banger" imorrn natt..

Detta kan inte Jockiboi rätta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Fick en bild skickad till mig..

Enligt Julia har socialtjänsten lagt ner utredningen. Hahaha låt mig skratta! Lilla feta äckliga flicka, de har inte ens börjat.

Hoppas lilla Chloe kommer bort från er vidriga jävlar

https://i.postimg.cc/W1yYQQNN/IMG-20240119-225748.jpg

Hur fan kan soc va så inkompetenta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in