2024-01-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
HUR fan ska något de säger kunna rädda hans skinn? Teorier ??

Dom ska väl gå igenom dom pappren som Chrippa skrivit i fängelset hur dum L har varit.

Kommer dom med liknande bevis med video och ljudklipp som L la ut så blir jag förvånad.
Citera
2024-01-19, 23:01
Medlem
KentWasHeres avatar
Fick en bild skickad till mig..

Enligt Julia har socialtjänsten lagt ner utredningen. Hahaha låt mig skratta! Lilla feta äckliga flicka, de har inte ens börjat.

Hoppas lilla Chloe kommer bort från er vidriga jävlar

https://i.postimg.cc/W1yYQQNN/IMG-20240119-225748.jpg
Citera
2024-01-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
HUR fan ska något de säger kunna rädda hans skinn? Teorier ??

Det måste ju vara panik nu. Antingen stenhårt motangrepp eller lägga sig platt är väl de enda två alternativen. Anjo har väl kallat L för psykopaten typ 200 gånger och Rask borde väl ha fängelse på skalan för ännu ett förtal?
Citera
Medlem
Hur länge får han tjäna pengar hos memo ? Ett under att dom låter han va kvar..
Citera
Medlem
Hur kommer det sig att båda åkte hem från Barcelona efter två dagar (eller vad det var i antal) - varför åkte Chrippa på den resan öht? För att lura Linnea att lägga ned anmälan och sedan bara åka hem med planeringen med att Jocke möter dom på Landvetter? Får inte ihop detta.
Citera
2024-01-19, 23:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du bör se hennes video på yt
Har kollat hälften nu och tror att många kommer få en annan bild av Chrippa nu.

Problemet med sånahär människor är att dom ofta har många flygande apor runt om sig. Så när hans bröder lipar och upprepar hans lögner är det inte säkert att dom vet att det är en lögn.

Återkommer..

Att han satt häktad i två veckor är talande, man kan inte sätta någon i häkte så länge utan bevis så är det med det!

Tycker jävligt synd om C, funderar personligen på att ringa soc på måndag men gissar att han redan är under utredning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man behöver inte välja sida, man måste vara öppen för att sllt inte är så tvärsäkert som det ser ut från början. Någon kommer säkert skicka videon till soc

Fast man behöver faktiskt välja sida, och det är BARNETS sida. Och det gör man inte genom att ställa sig bakom NÅGON utav dessa två individer. Som jag skrivit flera gånger nu, omyndighetsförklara båda två och lås in de.

Från någon som vuxit upp med våld i hemmet och en borderline styvmamma, OMHÄNDERTA DET HÄR BARNET. Herregud vad den här tråden fått minnen att komma tillbaka för mig. Skillnaden är att då var det bakom stängda dörrar och ingen visste, nu kan hela Sverige ta del utav misären på internet utan att någonting händer eller att någon ingriper.

Skam för det här jävla landet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Det måste ju vara panik nu. Antingen stenhårt motangrepp eller lägga sig platt är väl de enda två alternativen. Anjo har väl kallat L för psykopaten typ 200 gånger och Rask borde väl ha fängelse på skalan för ännu ett förtal?

Jag orkar inte ens kolla på Rask, har han varit värre än Anjo i detta?
Citera
2024-01-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Jag orkar inte ens kolla på Rask, har han varit värre än Anjo i detta?

Nej han har apat efter Anjo. Upprepat exakt samma saker typ. Allt från samma prints till tonläge. Ja Sen när Anjo tvärvände och började attackera Chrippa när han flydde, ja då skulle såklart rask göra exakt likadant dagen efter. Pinsamt, men skammen har väl för länge sedan lämnat honom
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har kollat hälften nu och tror att många kommer få en annan bild av Chrippa nu.

Problemet med sånahär människor är att dom ofta har många flygande apor runt om sig. Så när hans bröder lipar och upprepar hans lögner är det inte säkert att dom vet att det är en lögn.

Återkommer..

Jocke har ju alltid vetat att Chrippa är ett svin. Det har han ju sagt i tidigare youtube videos. Är ju det senaste han börjat försvara Chrippa. Men verkar som det är slut med det om man ska tro Jockes insta story.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Men Julia är väl där? Anjo matar ungen och har bjudit in Julia att bo där.
Fan ska Chrippa behöva va där bara för att?
Låt han semestra och göra sina mänskliga misstag som alla anda han också.
Jaha, och?
Skaffa barn själv, så kommer du få svaret.
Tror du man bara kan dra från sitt barn, bara för att barnet's basic behov är stimulerad?
Citera
2024-01-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Precis, det är två sjuka människor vi beskådar. Får se vad resultatet blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in