2024-01-19, 22:27
Medlem
Detta är det sjukaste!
Ni som har försvarat Chrippa, vad har ni att säga om detta?
Citera
2024-01-19, 22:27
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
anjo säger ju att chrippa är oskyldig lol
Inget lol här inte! Banjo har träffat chrippa 3-4 gånger och han är jättesnäll
Citera
2024-01-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Inget lol här inte! Banjo har träffat chrippa 3-4 gånger och han är jättesnäll
chrippa skriver att blåmärkena är sminkade o hon filmat han sen i september lol
Citera
2024-01-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Eller när han pratar(skriker) medi Julia på telefonen och gafflar om att hon måste hämta Chloe etc.Och så hör man lilljäntan i bakgrunden. Fy fan...

Hur fan kan Julia sitta och förvara honom????????? En idag!!!!
Citera
2024-01-19, 22:30
Medlem
Både C & L är riktigt störda WT båda två och behöver söka hjälp och spärras in. EOS.
Citera
2024-01-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Både C & L är riktigt störda WT båda två och behöver söka hjälp och spärras in. EOS.

Varför tycker du så om Skabbe...?
Citera
2024-01-19, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Snälla, gör det. Jag följer inte den här skiten. Men vart jag än vänder mig, så får man detta i ansiktet.
Allt man hört låter vansinnigt.
Jag har inte hört det själv, men är det som du säger, så är en sak säker, skydda barnet.

Barnet kommer aldrig känna sig trygg i någon annan miljö än en destruktivt om ingenting görs. Det är så man blir ärrad av sina föräldrar.

Det verkar som om C och J bråkar om vem som inte skall ha flickan, ingen vill ha henne. Jag går sönder
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Grovt förtal och häxjakt är vad de sysslat med. Orkar inte sammanfatta hela storyn men för mig är det jävligt disturbing från stora creatörer med stora plattformar.

Jag har hört talas om dem men vill inte ge dem så mycket uppmärksamhet egentligen, det berör mig bara så starkt när det är barn inblandade.

Önskar de kunde tänka lite mer på det men det de verkar vara inne i är nog, kanske ingenting någon utomstående heller kan förstå.

Handlar det om spöken och sånt så finns det diagnoser som går att ställa och det skulle jag göra i detta fall. Det kanske låter konstigt, men att utsätta barn för vidskepelser, missbruk, misshandel mm.....

Chrippa kan ju inte vilja att det ska hända hans egen dotter!
Citera
Medlem
Nu gapar han igen. Allt han gapar om att hon ska ha gjort har han ju själv också gjort så vad är skillnaden...
Citera
2024-01-19, 22:35
Medlem
Hur han försöker försvara sig nu blir bara pinsamt. Allt blir så uppenbart. Han är sjuk i huvudet och har försökt (och lyckats) vända det till att det är L som har misshandlat både honom och lilla C, och fått alla med på det tåget. Han är ett offer, och även efter detta kommer många fortfarande se honom som det. Allt L visar är ju bara påhittat. Helt sinnesjukt. Att höra att han skriker och bråkar med barnet i bakgrunden säger allt. Det behövs egentligen inte mer än så för att förstå vad han är för människa.
Citera
2024-01-19, 22:35
Medlem
Fan Chrippa låter ju helt sjuk i inspelningarna. Kontrollbehov, tickande bomb. Fan det trodde man inte.

Man ändrar ju för fan sida varje dag som går i den här soppan, vet knappt vad man ska tro längre
Citera
2024-01-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan

100% Sant, och trots det sitter det alltså människor här inne och säger "VAD VAR DET VI SA???" Som att nu är det bevisat att någon har mer rätt... Det är inte synd om någon utav dessa människor, förutom barnet som behövt utstå allting.

Att Chrippa påstår sig vara en bra pappa, att Linnea sitter i sin video och pratar om att hon inte visar vissa saker utav "respekt för ett barn". Jag fucking KRÄKS på båda dessa människorna. Öppna Beckomberga och LÅS IN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in