2024-01-19, 22:13
Medlem
Vem sitter bredvid Linnea, negern eller pappa Micke? Fortfarande bara läsandes från ett manus.
Citera
2024-01-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Vem sitter bredvid Linnea, negern eller pappa Micke? Fortfarande bara läsandes från ett manus.

Hur fan sna hon komma ihåg allt som hänt annars då? Din idiot! Crippa skrev brev? Samma sak?
Citera
2024-01-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Helt omöjligt att hänga med i alla svängar och uppdateringar. Dom nyss publicerade stories på Chrippas instagram mellan honom och L är från idag? På vilket sätt skulle dessa vara gynsamma för Chrippa?

Känns det som att någon i denna sopa har en blekaste aning om vad som är bra eller gynnsamt för de själva? Psykopater med låg intelligens, som lever efter devisen: "ALL PR, ÄR BRA PR!"
Citera
2024-01-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan

Hon berättar sin historia för att rentvå sitt namn efter all skit hon gått igenom. Hon behöver inte göra det till en Cluee show. ”Manuset” är hennes historia inte nån film. Det finns gott om bevis på både fysisk och psykisk misshandel i videon om du inte redan sätt den.
Citera
2024-01-19, 22:18
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag reagerade också på det. Kan man skicka det till soc?

Snälla, gör det. Jag följer inte den här skiten. Men vart jag än vänder mig, så får man detta i ansiktet.
Allt man hört låter vansinnigt.
Jag har inte hört det själv, men är det som du säger, så är en sak säker, skydda barnet.

Barnet kommer aldrig känna sig trygg i någon annan miljö än en destruktivt om ingenting görs. Det är så man blir ärrad av sina föräldrar.
Citera
Medlem
37:05
Citera
Medlem
Telepatisks avatar
Fan asså, Linneas bevis var väldigt disturbing.. mår dåligt efter att ha sett klippet nu.

Riktigt sjukt också med sprutan i skinkan samtidigt som barnet tittar på..
Citera
2024-01-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
C ger mig kalla kårar. Fyfan. Och drev mot L på detta. Jag spyr. C, Jocke, Jonna, Rask, Anjo, Julia.. jag hoppas de får stå till svars för detta.

Vad exakt är det som har passerat då?

Jag vet inte vilka alla dessa är men det låter som ett patrask.

Har bara hört talas om vissa av dem och de lämnar ju lite till övers så att säga... men, förutom de så kallade spökjägarna, vem förutom "Chrippa" handlar den här tråden om egentligen?

Ett barn! Flera barn, kanske era barn... ?
Citera
2024-01-19, 22:20
Medlem
KentWasHeres avatar
Så här, Linnea må vara psyk och jadajadajada men Chrippa är en riktig kvinnoboxare. Den sortens avskum som kommer bli omringad och sönderslagen när han visar sig ute.

I mina ögon är han helt död. Spelar ingen roll längre vad han har för bevis, jag har både sett och hört det jag behöver för att ALDRIG ändra uppfattning. Chrippa är ett äckligt as som misshandlar kvinnor psykiskt, fysiskt, materiellt och ekonomiskt. Jag hoppas och ber för att han blir dömd för detta.

Fint att få se pappa stå med en 3 ml pump i röven för att slå i sig testo. Chrippa ditt smuts!

Jag gÖr aLlT fÖR min doTTerR, vad bra, säg upp ditt faderskap eller häng sig på studs!
Citera
2024-01-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Vad exakt är det som har passerat då?

Jag vet inte vilka alla dessa är men det låter som ett patrask.

Har bara hört talas om vissa av dem och de lämnar ju lite till övers så att säga... men, förutom de så kallade spökjägarna, vem förutom "Chrippa" handlar den här tråden om egentligen?

Ett barn! Flera barn, kanske era barn... ?

Grovt förtal och häxjakt är vad de sysslat med. Orkar inte sammanfatta hela storyn men för mig är det jävligt disturbing från stora creatörer med stora plattformar.
Citera
2024-01-19, 22:22
Medlem
anjo säger ju att chrippa är oskyldig lol
Citera
2024-01-19, 22:25
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fan asså, Linneas bevis var väldigt disturbing.. mår dåligt efter att ha sett klippet nu.

Riktigt sjukt också med sprutan i skinkan samtidigt som barnet tittar på..

Eller när han pratar(skriker) med Julia på telefonen och gafflar om att hon måste hämta Chloe etc.Och så hör man lilljäntan i bakgrunden. Fy fan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in