2024-01-19, 16:05
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Så han gjorde den senaste videon innan han drog ifrån Sverige, där han tar avstånd från Linnea (nämner inte ens hennes namn) för att sedan någon dag senare åka utomlands med henne och förklara att så mycket i allt detta som läckt ut bland dessa s.k influencers (Anjo osv) är falskt och stämmer samt att han älskar Linnea och ska vara med henne.

Och nu är han tillbaka till att hata henne? Bisarrt.

Jag gissar att Chrippa tog med L utomlands och bedyrade sin kärlek för att hon skulle sluta medverka i polisens utredning. Chrippa verkar vara manipulativ och inte ha svårt för att fara med osanning så när hans uppdrag var slutfört, att utredningen mot honom var nedlagd, så dumpades L, han drog hem till Jocke och allt är nu glömt och förlåtet. Chrippas video där han säger att han inte var felfri den kvällen som han blev arresterad är borttagen, nu är han återigen ett oskyldigt offer och showen rullar vidare…
Citera
2024-01-19, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Lika fort som Linnea fick tillbaka tänderna???

Tänderna som Rask gav rykte om?
Citera
2024-01-19, 16:15
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Chrippa ska börja medj youtube och allt som om inget hänt?

Fattar folk inte att ALLT var ett fucking PR trick .
Hoppas folk slutar stötta den här och alla andra i gänget.
Riktiga smuts allihopa

Finns inte en chans i helvete att dessa obegåvade människor kan lura brallan av halva Sverige. Ne, att "ALLT" skulle vara ett PR-trick kan du nog glömma.
Citera
2024-01-19, 16:38
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hann du kolla upp om Skabbe förlorat körkortet igen...?
Nej, ska googla fram en email adress. Var sådan fläskig kö och Chrippert är inte värd den tiden.

Tror inte han har körkortet kvar. Om jag ska bjuda lite på mig själv torska jag körkortet efter några veckor när jag greps för dopingbrott. Transportstyrelsen är snabba ibland. Plus att Skabbe som du så vackert kallar honom torska för både ringa och innehav också va?
Citera
2024-01-19, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Nej, ska googla fram en email adress. Var sådan fläskig kö och Chrippert är inte värd den tiden.

Tror inte han har körkortet kvar. Om jag ska bjuda lite på mig själv torska jag körkortet efter några veckor när jag greps för dopingbrott. Transportstyrelsen är snabba ibland. Plus att Skabbe som du så vackert kallar honom torska för både ringa och innehav också va?
Precis, det gjorde han under tiden som körkortet var indraget, så transportstyrelsen lär ha behållit och krävt drogtester osv för förnyelse..efter en längre tid ön den månad han fick...
Chrippa la upp en bild en mugshot inför "förnyelsen av körkortet" mig veterligen brukar kortet lämnas ut pånytt om det bara är en månads indraget kort..

Där är jag lite tveksam men ddt skulle förklara svårigheterna med att få hyra släp...
Man får väl dessutom låna släp gratis vid ikea, om man har körkort vill säga.

Den som tänkt ut Chrippas Trumanshow har varit lite väl slarvig...
Citera
2024-01-19, 16:48
Avstängd
Citat:

Tror inte Chrille har tappat det.

Han åkte på innehav av narkotika och doping. Tror dopingbrottet var ringa och knarket normalgrad, 3-CMC och kokain. Han åkte aldrig på eget bruk för han pissade rent.

Antagligen har han någon deal med frivården om att gå och pissa en gång i veckan för att få ha kvar det. Förutsatt att han inte åkt på något mer som man missat?
Citera
2024-01-19, 16:49
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke gick ut med order om att alla skulle avfölja han bara för någon dag sedan

Undrar vad dom hotat chrippa med, ska bli kul att se om dom försöker tvinga han att bli ihop med hon julia som slog han och kallade han för "hora" eller vad det var.
Citera
2024-01-19, 16:51
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Precis, det gjorde han under tiden som körkortet var indraget, så transportstyrelsen lär ha behållit och krävt drogtester osv för förnyelse..efter en längre tid ön den månad han fick...
Chrippa la upp en bild en mugshot inför "förnyelsen av körkortet" mig veterligen brukar kortet lämnas ut pånytt om det bara är en månads indraget kort..

Där är jag lite tveksam men ddt skulle förklara svårigheterna med att få hyra släp...
Man får väl dessutom låna släp gratis vid ikea, om man har körkort vill säga.

Den som tänkt ut Chrippas Trumanshow har varit lite väl slarvig...
Ring Transportstyrelsen <3

Kan vara värdefull information till socmötet att grisen åker runt med dottern utan körkort.
Citera
2024-01-19, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Han åkte på innehav av narkotika och doping. Tror dopingbrottet var ringa och knarket normalgrad, 3-CMC och kokain. Han åkte aldrig på eget bruk för han pissade rent.

Antagligen har han någon deal med frivården om att gå och pissa en gång i veckan för att få ha kvar det. Förutsatt att han inte åkt på något mer som man missat?
Han pissade rent vid drogtest som gjorders efter att han greps vod husisen, eftersom han kom från gymet i bil och smög på polisen...dom misstänke honom för drograttfylla...
Det var senare som han torskade lappen pga fortkörning, men innan rättegången gällande folkbokföringsbrottet och knarhet och dopningen...
Citera
2024-01-19, 16:57
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Transportstyrelsen är verkligen Jeopardy. Ibland tar dem kortet innan åtal och ibland före. Dock tar dem alltid kortet om du torskar i bilen.
Citera
2024-01-19, 17:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ring Transportstyrelsen <3

Kan vara värdefull information till socmötet att grisen åker runt med dottern utan körkort.
Jag hoppas soc har fått videon där dottern säger att hon blir slagen, och Anjos video där dem pratar flera gånger om att dottern blir slagen, så soc kan kolla upp att dem faktiskt gjort en anmälan om barnmisshandel.
Citera
2024-01-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Efter Barcelona resan och frieriet tror jag inte hennes video finns kvar.. Det var nog en av punkterna han ville bocka av.

Den är garanterat helt raderad.
Tyvärr.

Den hade nog varit den enda räddningen för henne. Fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in