2024-01-18, 11:00
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Gällande diskussionen om NMR är muslimer då dom tagit ställning för palestinierna.

NMR vill bekräfta sin position som antisionistiska och anti-judiska, men sättet de gör det på genom att alliera sig med muslimerna skadar ju både dom och muslimerna. NMR framstår som muslimkramare och muslimerna framstår som nazistkramare.

Summa summarum blir då att båda folken kan deporteras till Madagaskar utan vidare förklaring. Självklart ska även judarna dit.
Citera
2024-01-18, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Gällande diskussionen om NMR är muslimer då dom tagit ställning för palestinierna.

NMR vill bekräfta sin position som antisionistiska och anti-judiska, men sättet de gör det på genom att alliera sig med muslimerna skadar ju både dom och muslimerna. NMR framstår som muslimkramare och muslimerna framstår som nazistkramare.

Summa summarum blir då att båda folken kan deporteras till Madagaskar utan vidare förklaring. Självklart ska även judarna dit.

För det första finns det ingen allians mellan NMR och några muslimer.

För det andra vore det väl inget jättekonstigt om det fanns - Hitler var allierad med muslimer exempelvis.

För det tredje framstår man inte som muslim-kramarebland människor med över 80 i IQ om man ingår i en anti-judisk allians. Snarare framstår man som anti-judisk.

För det fjärde är väl den grupp som allra jävla mest ska deporteras till Madagaskar varken judar, muslimer eller nazister utan värdelösa människor som använder "lika goda kålsupare"-argument.
Citera
2024-01-18, 22:14
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Den antisionistiska, men systemvänliga rörelsen:

https://motståndsrörelsen.se/2024/01/16/kamparet-2023-i-ovriga-norden/

Man har budskap om att krossa sionismen och visar dämed att man inte fattat något av vad det här är för system som upprättats, vad makten har för mål.

Hela den västerländska "rörelsen" har den här felaktiga världsbilden. Lyssnade nyligen på Mark Collett och hans utläggningar om vad det är han fokuserar på och tar upp i sina sändningar och han drar in sina lyssnare i ett nät av lögner och falska föreställningar.
David Duke är en nolla, Emil Hagberg är en nolla.

Att jag hade missat detta under så många år och felbedömt rörelsen är min stora skam.
Den nationella rörelsen har sig själva och sina kompisar, poddar, gästdeltagande som främsta intresse.
Det är ett gäng insnöade som bara vill älta sina favoritord och -begrepp, höra samma slagord om och om igen vilket stärker gemenskapskänslan, som vilken subkulturell nörd som helst som älskar att prata med sina gelikar om vilken gitarrist som lirade på den och den plattan.
Citera
2024-01-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Den antisionistiska, men systemvänliga rörelsen:

https://motståndsrörelsen.se/2024/01/16/kamparet-2023-i-ovriga-norden/

Man har budskap om att krossa sionismen och visar dämed att man inte fattat något av vad det här är för system som upprättats, vad makten har för mål.

Hela den västerländska "rörelsen" har den här felaktiga världsbilden. Lyssnade nyligen på Mark Collett och hans utläggningar om vad det är han fokuserar på och tar upp i sina sändningar och han drar in sina lyssnare i ett nät av lögner och falska föreställningar.
David Duke är en nolla, Emil Hagberg är en nolla.

Att jag hade missat detta under så många år och felbedömt rörelsen är min stora skam.
Den nationella rörelsen har sig själva och sina kompisar, poddar, gästdeltagande som främsta intresse.
Det är ett gäng insnöade som bara vill älta sina favoritord och -begrepp, höra samma slagord om och om igen vilket stärker gemenskapskänslan, som vilken subkulturell nörd som helst som älskar att prata med sina gelikar om vilken gitarrist som lirade på den och den plattan.

"Det är ett gäng insnöade som bara vill älta sina favoritord och -begrepp"

Förstår du ens själv vilka bautastenar du kastar i glashus nu?! Förutom att du är helt jävla ensam i hela världen med dina efterblivna teorier och inte ens ingår i ett gäng, så är det inte många andra här som dina ord stämmer så bra på som dig själv. Du bara ältar samma skit om och om igen fast ingen bryr sig om dina åsikter. För att DU är insnöad och villa äkta DINA favoritord och -begrepp.
Citera
2024-01-18, 22:31
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
"Det är ett gäng insnöade som bara vill älta sina favoritord och -begrepp"

Förstår du ens själv vilka bautastenar du kastar i glashus nu?! Förutom att du är helt jävla ensam i hela världen med dina efterblivna teorier och inte ens ingår i ett gäng, så är det inte många andra här som dina ord stämmer så bra på som dig själv. Du bara ältar samma skit om och om igen fast ingen bryr sig om dina åsikter. För att DU är insnöad och villa äkta DINA favoritord och -begrepp.

Nördar som bara vill säga "juden", "Hell seger", "ZOG" m.m. Det är sådant som ni nollor älskar.
Många är dessutom utvecklingsstörda där du tar täten med fanan stolt vajande i vinden.
Känsliga och lättkränkta som blattar eller valfri PK-normis börjar ni gråta när något når fram till er som ni inte förstår er på och blir tvungna att skriva av er i en darrande kommentar.
Citera
2024-01-18, 22:38
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Frågan är om man bör vänta tills man har möjlighet att få till något mer stilfullt och tilltalande innan man gör sådant som tv eller om man ska köra på ändå.
Ser det här bra ut?
Lite lekstuga med två ollon och de pompösa slagorden Trohet, ära, styrka i bakgrunden.

https://vk.com/video/@ntv1889?z=video-163486751_456239017%2Fclub163486751%2Fpl_-163486751_-2
Citera
2024-01-18, 22:58
Medlem
Nyreggadjudes avatar
I det här avsnittet av Studio Nordfront har man brutit kärleken till I&C.

Vid 1 25 30 tar de upp att Ingrid gnällt på deras talare.

Vid 1 34 20 säger Hagberg ironiskt att man ska donera pengar till I&C

https://vk.com/video/@ntv1889?z=video-163486751_456239060%2Fclub163486751%2Fpl_-163486751_-2

Man ville utnyttja den gamla fläsksuggans boomertillgångar men det slutade förstås i groll.
Citera
2024-01-19, 06:38
Medlem
Citat:
Nördar som bara vill säga "juden", "Hell seger", "ZOG" m.m. Det är sådant som ni nollor älskar.
Många är dessutom utvecklingsstörda där du tar täten med fanan stolt vajande i vinden.
Känsliga och lättkränkta som blattar eller valfri PK-normis börjar ni gråta när något når fram till er som ni inte förstår er på och blir tvungna att skriva av er i en darrande kommentar.

Exakt så (Det fetade)
NMR är så inskränkta så de förstår inte ens att allt de gör blir/är fel, haverister helt enkelt!
Hålla på och gosa med muhammedaner och springa islamisters iq befriade ärenden, sitta och mysa i diverse poddar och radioprogram, man har helt enkelt ingen självbevarelsedrift, självransakan eller någon som helst insikt!

Även att sitta på anonyma forum och ge andra öknamn, sitta och anmäla andra användares inlägg som några små pissfittor!

Folk, gemene man skrattar sig harmynta åt hur de trollar sig själva både på nätet och i det lilla ynka de visar sig ute! Strykrädda små individer som trivs bäst i knät på muslimer!
Citera
2024-01-19, 09:46
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Exakt så (Det fetade)
NMR är så inskränkta så de förstår inte ens att allt de gör blir/är fel, haverister helt enkelt!
Hålla på och gosa med muhammedaner och springa islamisters iq befriade ärenden, sitta och mysa i diverse poddar och radioprogram, man har helt enkelt ingen självbevarelsedrift, självransakan eller någon som helst insikt!

Även att sitta på anonyma forum och ge andra öknamn, sitta och anmäla andra användares inlägg som några små pissfittor!

Folk, gemene man skrattar sig harmynta åt hur de trollar sig själva både på nätet och i det lilla ynka de visar sig ute! Strykrädda små individer som trivs bäst i knät på muslimer!

Jag tar gärna debatten mot er två i verkligheten eller i talformat såsom exempelvis radio. Jag ids inte ta det i textformat eftersom ni två verkar ha all tid i världen att spamma ert (enligt mig) nonsens. Det var förövrigt jag Onebiker som rapporterade dina korkade inlägg som du ideligen spammar tråden med, så nu vet du det.
Citera
2024-01-19, 10:02
Medlem
Snart 1 Maj, var blir demonstrationen i år?
Citera
2024-01-19, 10:17
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
I det här avsnittet av Studio Nordfront har man brutit kärleken till I&C.

Vid 1 25 30 tar de upp att Ingrid gnällt på deras talare.

Vid 1 34 20 säger Hagberg ironiskt att man ska donera pengar till I&C

https://vk.com/video/@ntv1889?z=video-163486751_456239060%2Fclub163486751%2Fpl_-163486751_-2

Man ville utnyttja den gamla fläsksuggans boomertillgångar men det slutade förstås i groll.
Ja, där var NMR inte kära och galna i Ingrid & Conrad längre. Hur kunde egentligen NMR vara så dumma som trodde att fläsksuggan och lillgubben skulle välja dem framför Motgift? Det var ju hela tiden jättetydligt att det var Dan Eriksson och Magnus Söderman som skulle få inleda ett förhållande med dem. NMR-gubbarna kan försöka se hur tuffa ut som helst på alla bilder från sina torgmöten, men mig kan de inte lura. Jag vet att inuti deras huvuden så är de riktiga töntar.

Jag känner förresten att jag äntligen kommer att klara av att lämna min nazism nu. Tack till baggebo1!
Citera
2024-01-19, 10:39
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.M.M.Hansson
Jag tar gärna debatten mot er två i verkligheten eller i talformat såsom exempelvis radio. Jag ids inte ta det i textformat eftersom ni två verkar ha all tid i världen att spamma ert (enligt mig) nonsens. Det var förövrigt jag Onebiker som rapporterade dina korkade inlägg som du ideligen spammar tråden med, så nu vet du det.

Det finns nästan något gulligt med er som dyker upp och beter er som om ni kan bestämma över forumet, som om skriverier på FB förpliktigar till träffar öga mot öga eller att delta i radio.
Det här är ett internetforum där vem som helst kan få yttra sig anonymt, "ta debatten" här om du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in