2024-01-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Tajt röv.

Precis som jag förväntade mig. Är hon en snobbig överklass-tjej?
Hade förväntningarna byggds upp under en lång tid?
2024-01-18, 20:24
Medlem
Vad jobbar Tomas Brolins tvillingbror ( Fredrik) med 😂😅? Sjukt lika 🤣
2024-01-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Cornelia verkar va en riktig östermalmsbrutta
Inget fel i de! Suger som en riktig Queen👍
2024-01-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Den här tråden består ju mestadels av infantila idioter förutom mig själv plus en och annan klok människa som förstår att detta inte handlar om anknäbbar, stora tuttar, ljuvliga rövar osv...osv.
Jag skiter fullständigt hur folk ser ut.
Denna tråd handlar om Farmen. Hur deltagarna lyckas med uppdrag osv.
..
Capice?
Vi får verkligen lära oss nått nytt om dig varje säsong. Du har helt rätt Bakerettan du är en av få som inte är en idiot i tråden
Det är bra att du återigen påminner folk att man inte ska bry sig om utseende.

"Likaså Herman. Utseendet på honom säger allt." - (FB) Farmen Norge (alla säsonger TV4 Play)

"Jag tycker Sophie har vissa likheter utseendemässigt med Peter Dalle." - (FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)

"Alex är inte snygg. Han har ett alldagligt utseende." - (FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia)

"Martin ser ut som Sir Väs i Robin Hood. Beter sej falskt & fegt." - (FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia)

"Hur jag ser ut? Ja, inte ser jag ut som en pundare. Jag är fräsch som en nyponros." - (FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia)

"Heidi G är 55 år men ser ut som 75. Ursäkta men jag tål inte människan!" - (FB) Farmen Norge (alla säsonger TV4 Play)

•"Själv är jag fruktansvärt vacker. Har en röv som är vältränad och gör sig bra i string." - (FB) Farmen 2023

Det hade kunnat fortsatt men jag orkade inte klistra in mer
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-18 kl. 21:08.
2024-01-18, 21:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Eller hur?! Vart fan kom den ifrån?

Uppmuntrar produktionen till samlag?

Det eller tidelag
2024-01-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Han jojje har en HA tatuering?
Den reagerade jag med på.
2024-01-18, 21:17
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Får säga samma sak om Dessie som om Per. Jävligt konstigt att de inte kunde härda ut ett par extra dagar för att hjälpa sina vänner.

Hon kunde kämpat mot Alessia eller Jennifer och lagt sig. Och sedan utser hon en ur samma gäng till storbonde för nästa vecka innan hon packar ihop och åker hem. Hur svårt kan det vara?

Samtidigt är det kanske en hel del som vi inte vet om gällande avhoppen. Som förra årets triangeldrama Karin/Cia/Andreas där det läckte ut efteråt hur det egentligen gått till. (Att Andreas blivit diskad men ändå fick säga framför kameran att han lämnade frivilligt t.ex.)

Jojje verkar göra sig ovän även med det egna gänget nu. Tror inte att t.ex. Jennifer litar en millimeter på honom längre. Eller någon av de andra heller egentligen.

Får se hur det utvecklas. Lite synd att Dessie försvann dock, bråken mellan tjejgrupperna var bättre med henne.

Jag börjar nästan misstänka att läggmatcher är förbjudet och står i deras kontrakt att det är belagt med vite eller liknande. Finner det osannolikt att Dessie skulle åka hem bara någon dag innan tinget bara för att hon har lite ont i kroppen.
2024-01-18, 21:21
Medlem
farlings avatar
Efter att ha sett dagens avsnitt måste jag säga att jag har full förståelse för att Dessie lämnade.
Har man inte en reumatisk sjukdom, eller lever med kronisk smärta själv, är det omöjligt att förstå hur det känns när ett skov drar igång. Hon hade säkert stannat kvar om hon känt att hon kunnat, och hon verkade ju genuint ledsen över att behöva svika sin pakt.

Med det sagt så var det verkligen ett ynkryggens val av storbonden att välja Alessia till förstakämpe. Att sedan ligga i sängen och mysa, och säga inför henne att det var det bästa beslutet han kunde ta, är ju bara hänsynslöst.
Hoppas verkligen att Alessia gör allt i sin makt för att förstöra för dem - hade varit guld att se!
2024-01-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag börjar nästan misstänka att läggmatcher är förbjudet och står i deras kontrakt att det är belagt med vite eller liknande. Finner det osannolikt att Dessie skulle åka hem bara någon dag innan tinget bara för att hon har lite ont i kroppen.
Ronja gjorde inte så stor ansträngning att dölja sin läggmatch, så att de skulle få vite tror jag inte.
Men när det gäller Dessie så kändes det som att produktionen hade gått in och sagt att hon skulle lämna på engång om hon skulle lägga sig. Kanske hade de andra hört talats om planen och gått till produktionen och gnällt.

Dubbelagenten kanske var en dubbelagent på riktigt och avslöjat allt till den andra sidan också, kanske var det därför hon fick ta straffet och bli förstakämpe.
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-18 kl. 21:33.
2024-01-18, 21:34
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Efter att ha sett dagens avsnitt måste jag säga att jag har full förståelse för att Dessie lämnade.
Har man inte en reumatisk sjukdom, eller lever med kronisk smärta själv, är det omöjligt att förstå hur det känns när ett skov drar igång. Hon hade säkert stannat kvar om hon känt att hon kunnat, och hon verkade ju genuint ledsen över att behöva svika sin pakt.

Med det sagt så var det verkligen ett ynkryggens val av storbonden att välja Alessia till förstakämpe. Att sedan ligga i sängen och mysa, och säga inför henne att det var det bästa beslutet han kunde ta, är ju bara hänsynslöst.
Hoppas verkligen att Alessia gör allt i sin makt för att förstöra för dem - hade varit guld att se!
Jag tror hon kommer vilja sabba! Det som ställer till det är att hon uttryckt sig missnöjt om sin egen kunskapsnivå. Hon lär inte välja Jennifer, och både Cornelia och Ronja slår nog henne i allt. Hennes bästa chans är om hon väljer Desirée eller Anna.

Sankta Lucia är dock inte den smartaste, så jag tror att hon kommer välja att ge sig på Tim, och att han kommer slå ut henne i kunskap. Isåfall hoppas jag att hon väljer någon oväntad storbonde som är neutralt inställd till pakterna. Landsmannen Ciro kanske?
2024-01-18, 21:40
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag tror hon kommer vilja sabba! Det som ställer till det är att hon uttryckt sig missnöjt om sin egen kunskapsnivå. Hon lär inte välja Jennifer, och både Cornelia och Ronja slår nog henne i allt. Hennes bästa chans är om hon väljer Desirée eller Anna.

Sankta Lucia är dock inte den smartaste, så jag tror att hon kommer välja att ge sig på Tim, och att han kommer slå ut henne i kunskap. Isåfall hoppas jag att hon väljer någon oväntad storbonde som är neutralt inställd till pakterna. Landsmannen Ciro kanske?

Är ganska säker på att Alessia tar vem somhelst av de andra i den pakten i kunskap - om det blir reda kunskapsfrågor och inte nått jävla väga/mäta/gissa-mög.
Hon pratade ju en del om i de första avsnitten att hon hade bott på gård med djur, och hade stora kunskaper om gårdsliv som hon tänkte hålla tyst om inför de andra.

Att hon sa som hon gjorde när de stod och pratade på vägen, var antagligen för att inte avslöja sig. Hon har med största sannolikhet inte berättat för de i den gruppen om sin bakgrund.
2024-01-18, 21:40
Medlem
Zyxel04s avatar
Inte ens gått 2 veckor och redan 2 som lämnat...

Och återigen... Dessie verkar ha någon fysisk funktionsnedsättning? Är de verkligen så bra att ta med en sån individ, risken är ju stor att det som händer just händer. Att det blir för fysiskt krävande att orka med arbete.

I viss mån kanske man kan förstå hur dom tänkte med Dessie i jämförelse med Per.

Dessie har väl bloggat och är väl någon form av B-kändis... och hon är också snygg vilket troligen kan locka tittare.

I jämförelse med det så är Per en "nobody"....

Surt för deras pakt dock... frågan är inte om Dessie kunde "bitit" ihop under 2 dagar... Var det verkligen så allvarligt?

Vi får väl se om Alessia lyckas få sin revansch...

En positiv sak är väl just det att pakten svika Alessia... för då öppnar det upp för drama och sådant...

Är fortfarande oroad över att Ronja drar om Cornelia lämnar och vise versa...

På tal om torpet så är Cornelia en redig profil, en riktig dramaqueen. Det känns som att hon kan skapa drama och sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in