2024-01-18, 15:33
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Man skulle höjt genomsnittsåldern på deltagarna, färre 20 och 30 åringar och kanske någon 60 åring.
Tror inte det skulle ha hjälpt själva konceptet.
Bästa vore om de lade ner hela skiten. Men det går ju inte eftersom Tv4 endast strävar efter profit. Kosta vad det kosta vill. Ju mer folk blir mobbade via deras skitprogram desto bättre tittarsiffror. Eller hur?
2024-01-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gant6666
Är musbilden en skärmdump från Farmen nu??
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
fotoshoppad eller real?
Klart den måste vara fake, här är originalbilden bredvid, dessutom skulle nog inte Dessie ha en sån mustaschtyp över sin punani, "skaparen" har nog gjort en missbedömning. : https://ibb.co/pXrsvHC
2024-01-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumFlex
Klart den måste vara fake, här är originalbilden bredvid, dessutom skulle nog inte Dessie ha en sån mustaschtyp över sin punani, "skaparen" har nog gjort en missbedömning. : https://ibb.co/pXrsvHC

Tack. Men ändå synd
2024-01-18, 16:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Är inte ”högutbildat” att bli mäklare. Dessutom är Desi ett spån.
Ja nog är Desirée Nilsson ett spån och inte tjänar hon bra heller, bara 300 305 inkomstår -22 och dessutom har hon betalningsanmärkning. Förtroendeingivande... NOT!

Vem vill köpa hus av en mäklare som har en ful vidrig anknäbb?
Ser hon dåligt eller? Hennes läppar ser ju för jävliga ut i profil, så fula
Läpparna sticker ju ut lika långt som hennes näsa.
Hon såg ju faktisk rätt bra ut innan hon började pumpa upp läpparna med fillers.
Varför förstör sig tjejer på det viset?
https://ibb.co/3yDdXDm

Dessutom är hon den lataste av alla på farmen. Hon är så lat så hade dom en klocka där skulle den stanna om hon gick förbi den.
Blir bara irriterad när jag ser henne ligga och sola och dom andra jobbar, men hon tar sig den rätten till många och långa pauser.
Tror hon är för korkad för att fatta vad ett liv på farmen innebär.
2024-01-18, 17:14
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Håller med helt och hållet. Riktigt avskyvärd person. Mycket "fucking, fuckar, hållkäften" vokabulär från den skräniga bruden. Hon har inte mycket att komma med än sin äckliga attityd och skrämseltaktik genom att vara högljudd och hotfull.

Cornelia är en av favoriterna. En naturlig skönhet med integritet. Tillskillnad från desirée som enbart bidrar med fjortisfasoner.

Fredrik verkar rätt rolig också men synd att han underkastar sig wannabegangster-gänget för mycket.
Jennifer Valencia är ju fullständigt vidrig Gapar och skriker och alla ska hålla käften när hon pratar.
Hon tycks tro att hon är någon topdog på farmen.
Hoppas verkligen att hon åker ut snart.
Att hon är 31 kan man verkligen inte tro som hon gapar och skriker. Falsk som fan också för det som skrivs om henne stämmer inte alls nu efter några avsnitt. Avundsjukan mot Cornelia lyser om henne!
"Hon är antagligen en person som kommer bidra med många trevliga och roliga stunder i programmet. Det första vi fick höra henne säga i årets säsong handlar om hennes första uppfattning om Cornelia Gyllborg.
– Jag har ju kanske märkt ut en Stureplan-brat, Cornelia, men som förövrigt är väldigt trevlig. Så länge hon ler och är trevlig och pratar så känns det ändå som att hon är ganska okej, säger Jennifer i säsongens första avsnitt."

https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4play-det-har-ar-jennifer-valencia-i-farmen-2024

Skulle jag träffa på henne på en frisörsalong så sprang jag därifrån

Undrar var produktionen hittar alla idioterna?
Jennifet har betalningsanmärkning och en rätt medioker lön inkomstår -22, 301 172kr.
Är man i Jennifers ålder så borde man fatta att man ska betala sina räkningar, speciellt som hon borde ha råd att betala dom. Inte existensminimum precis.

Nåt fuffens är det med Jennifer för hon flyttade för 11 veckor sedan, 2023-11-01, in i en villa på 40 kvm och där är nu 10 personer skrivna enligt ratsit.
Det bor en till kvinna på adressen med samma efternamn som är 59 år och hon har också betalningsanmärkning.
Är det ett släktdrag att missköta sin ekonomi?
https://www.ratsit.se/19911227-Jennifer_Magdalena_Toro_Valencia_Uttran/hy86sLLoTxn4bbvF8EScMHchnJq8gRMxh_DjwsSoz-I
2024-01-18, 17:21
Medlem
Bakarettans avatar
Den här tråden består ju mestadels av infantila idioter förutom mig själv plus en och annan klok människa som förstår att detta inte handlar om anknäbbar, stora tuttar, ljuvliga rövar osv...osv.
Jag skiter fullständigt hur folk ser ut.
Denna tråd handlar om Farmen. Hur deltagarna lyckas med uppdrag osv...
Capice?
2024-01-18, 17:37
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Haha Yoyye asså, sicken stolpe!
Är detta början på slutet för tuffa gänget?
Men vad fan är detta?
Yorgo Skulis och hans fru har båda betalningsanmärkningar
Har produktionen bara plockat ut folk med ekonomiska problem som är beredda att gå över lik för den halva millen?

Det man fick se av den skrävlande skåningen i går var verkligen inte vackert.
Han gjorde bort sig grovt och det lär fortsätta. Det sveket lär han få betala för och han lär svika igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Har man inte högt blodtryck innan lär man få det om man tittar på Farmen 2024.
Hur kunde prod. tillåta att detta mobbar/ dagisgäng fick övernatta i storbondestugan?
Hela konceptet med Farmen har fallerat fullständigt.

Men jag är inte överraskad. Sen skitkanalen och dess olika prod.team tog över så har det bara gått utför år efter år.
Vuxenmobbing på högsta nivå tillåts. Ett överflöd av goda middagar förekommer. Man har sett människor som mått så dåligt att de måste lämna.
Man återtar forna deltagare som utmanare. Herregud jag spyr!
Klart det ska finnas blattar med. Prod.teamet måste ju se till att även det "politiskt korrekta" klimatet bibehålls. Bejaka mångfalden heter det visst.
Som sagt...Hur kommer det sej att hela detta underbegåvade gäng får övernatta i storbondestugan...
Jag ångrar att jag började titta. Har inte sett farmen på några år men teven stod på och jag kom in och blev förvånad över allt patrask
Att produktionen lät alla få sova i storbondestugan borde vara ett regelbrott och rendera i någon form av straff.
Nu straffar storbonden Yorgo i stället två tjejer med att sätta dom på skitgöra. Mobbing på hög nivå.
Hoppas han få betala för sitt grisiga beteende och han går definitivt i skrikiga Jennifers ledband.
Har någon sett att skrikiga Jennifer eller anknäbben Desirée har fått mocka i ladugården?
2024-01-18, 19:53
Medlem
Crapmagics avatar
Luften kommer återvända till Farmen när Jojjes skånska röst försvunnit

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Den här tråden består ju mestadels av infantila idioter förutom mig själv plus en och annan klok människa som förstår att detta inte handlar om anknäbbar, stora tuttar, ljuvliga rövar osv...osv.
Jag skiter fullständigt hur folk ser ut.
Denna tråd handlar om Farmen. Hur deltagarna lyckas med uppdrag osv...
Capice?
Denna tråd handlar om Farmen. Inte hur deltagarna lyckas med uppdrag osv...det verkar inte handla så mycket om att lyckas med uppdrag heller, det var många säsonger sedan slutspelet gick ut på att få ta hand om Farmen själv 1 dag var

6 personer i en pakt, extra fegt, och första veckan
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-18 kl. 19:58.
2024-01-18, 19:53
Medlem
Han jojje har en HA tatuering?
2024-01-18, 19:56
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---Balder---
Rätt sjukt ändå att Cornelia låtsades hitta armbands grejen bara för att ta vara på chansen att visa röven: https://ibb.co/Sfjw0JT

Tajt röv.

Precis som jag förväntade mig. Är hon en snobbig överklass-tjej?
2024-01-18, 19:57
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Hur kan man vara så negativ som torpet Cornelia, kanske klimakteriet som spökar.

Torpet avsnitt 4.

Eller hur?! Vart fan kom den ifrån?

Uppmuntrar produktionen till samlag?
2024-01-18, 20:10
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer Valencia är ju fullständigt vidrig Gapar och skriker och alla ska hålla käften när hon pratar.
Hon tycks tro att hon är någon topdog på farmen.
Hoppas verkligen att hon åker ut snart.
Att hon är 31 kan man verkligen inte tro som hon gapar och skriker. Falsk som fan också för det som skrivs om henne stämmer inte alls nu efter några avsnitt. Avundsjukan mot Cornelia lyser om henne!
"Hon är antagligen en person som kommer bidra med många trevliga och roliga stunder i programmet. Det första vi fick höra henne säga i årets säsong handlar om hennes första uppfattning om Cornelia Gyllborg.
– Jag har ju kanske märkt ut en Stureplan-brat, Cornelia, men som förövrigt är väldigt trevlig. Så länge hon ler och är trevlig och pratar så känns det ändå som att hon är ganska okej, säger Jennifer i säsongens första avsnitt."

https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4play-det-har-ar-jennifer-valencia-i-farmen-2024

Skulle jag träffa på henne på en frisörsalong så sprang jag därifrån

Undrar var produktionen hittar alla idioterna?
Jennifet har betalningsanmärkning och en rätt medioker lön inkomstår -22, 301 172kr.
Är man i Jennifers ålder så borde man fatta att man ska betala sina räkningar, speciellt som hon borde ha råd att betala dom. Inte existensminimum precis.

Nåt fuffens är det med Jennifer för hon flyttade för 11 veckor sedan, 2023-11-01, in i en villa på 40 kvm och där är nu 10 personer skrivna enligt ratsit.
Det bor en till kvinna på adressen med samma efternamn som är 59 år och hon har också betalningsanmärkning.
Är det ett släktdrag att missköta sin ekonomi?
https://www.ratsit.se/19911227-Jennifer_Magdalena_Toro_Valencia_Uttran/hy86sLLoTxn4bbvF8EScMHchnJq8gRMxh_DjwsSoz-I
zigenare kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in